Ei tää voi olla näin vaikeeta!

2h ruuan jälkeen mut terveellä se ei silti sais yli 7 nousta :o
Ja 7h ruokailusta oli nyt 6.8 pitäisköhän soittaa polille vai kuuluukohan tääkin asiaan?

Rv4+4

Muokattu viimeksi:
Kyl tuota olis varmasti syytä tarkkailla. ja onnea kaikille muillekin plussanneille! kännykällä ei niin pitkästi jaksa kirjoitella.

Oi ihanaa, kuin paljon plussia tänne on tullu. :excited001Täälläki vissiin hormonit kenties syyllisiä asiaan, mutta voi kyynel ko beislan testin näki. :oops:

mh- rv (öööö) 27+4 (piti tarkistaa ko ei muista enää :D)

Moi kaikki! Tiedän, että ilmestyn aivan puskista, mut mun on nyt pakko kirjottaa teille.
Oon seuraillut teidän ketjua nyt jo muutaman viikon ja en voi muuta todeta - ootte hemmetin vahvoja mimmejä! Musta on ihana seurata teidän yhteishenkee ja avoimuutta niin vaietusta asiasta.
Toivottavasti ette ota tätä pahalla, tarkoitus ei ole missään nimessä kenenkään mieltä pahoittaa tai loukata syöksymällä tänne kysymättä. Ensi kerran kun tähän teidän keskusteluun eksyin, jäin koukkuun. Tämä on minulle oppi siitä, miten mitään ei kannata pitää itsestäänselvyytenä. Suvussani on paljon lapsettomuutta, jonka vuoksi olen itse aina pelännyt osuuko sama minun kohdalle. Itse olen 22vuotias, jolla ei ole mitään kokemusta siitä, mitä olette joutuneet kokemaan.
Toivon sydämeni pohjasta, että te kaikki saatte sen oman pienen jonain päivänä syliinne - olette sen taatusti ansainneet! Onnea kaikille plussista (olen täällä hihkunut kaikkien uutisista vaikken teitä tunnekkaan :) )!! Olette aivan mielettömiä naisia :) Pysykää vahvoina, älkää menettäkö toivoa.

:Heartredllä: -mairee

Hei onko muilla valkovuoto vaihtanut hajua? Mä kuvailisin sitä lähinnä makeaksi. Tuoksu on aika voimakas mielestäni. Huomasin tämän ehkä nyt viikonloppuna. Tuntuu että haistan sen housujenkin läpi.

Valkovuodon määrä ei ole lisääntynyt, se ei ole kokkareista, ei haise kalatori, ei kutise tms. Aamulämpö on noin 0,4 astetta normaalia korkeampi. Alavatsalla on ollu erilaisia tuntemuksia, mutta en oo viittiny raskaustestiä tehdä, kun nyt on kuitenkin vasta dpo 8 vissiin? Menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä.

Pipanat, pahoittelut :( toivottavasti tärppää uudessa kierrossa kunnolla!

Murkku, höh sun miehellesi :( tietääkö se että sulla on ovis käsillä? Mutta kyllä noikin tallettelut voi riittää ja mukavaa että saat clomit ensi kiertoon jos nyt ei tule plussaa! Muoks. Mie join punkkua dpo 5-7

Lucky, onpa taas ollut ikävää käytöstä mieheltäsi :(

Hileiselle tsemppiä folliultraan! :)

Kaakao, no onpa perseestä että ensin lupaillaan ivf-aikaa keväälle ja sitten siirtyykin syksyyn :(

Maka, ehkä onnistuitte aiemmin inssillä juuri siksi että se ohittaa ton kohdunsuun esteet kun siittiöt ruiskutetaan suoraan kohtuun asti?

Mairee, olipas kauniisti sanottu :) kiitos! :)

Huomenta kaikille!

Kiitos esittelystäsi Beisla! Onnea hirmusesti teille:Heartbigred Kävin lukemassa lyhenteitä ja selityksiä; nyt jo paremmin kartalla, kiitos :)
Taidan tulla siihen tulokseen, että meillä ei ole syytä hakeutua mihinkään tutkimuksiin ennen kuin 12 kk on kulunu.

Haikaranyytti; Miulla on kyllä joskus ollu verensokerit vielä korkeemmalla, vaikka ei oo diabetestä. Joskus huvikseni mittailin, kun oli usein huono olo, niin tuli päivän mittaan vaikka minkälaisia lukemia. Riippuu tosi paljon mitä syö. Esim. banaanin syömisen jälkeen mittaus 2 h syömisestä: sokerit 9,2.

Omaa napaa heti herättyä, sorry
Mutta, mitä ovulaatiotestejä tai minkä merkkisiä tykkäätte käyttää? Itse aloitin clear bluen niillä 4pv oviksen tunnistavilla testeillä. Ne toimi hyvin, kun aina heti aamusta testasin herätessä. Liuskoja kokeilin toiseks, ei oikein toiminu. Nyt bluen 2pv hymynaamatestejä, taas aina heti herätessä, mutta plussaa ei ole tullut vieläkään. Nyt kp16, yleensä ovis n.12pv. Ongelmana on, kun itselläni on nestehormooninvaje (tuli liikenneonnettomuuden takia) ja juon TODELLA paljon vettä, 3-5l/pv. Testaus olis siis paras tehdä heti herättyä klo 6, että on pisutaukoa useampi tunti ja ollut juomattakin yms.. mutta onko noita testejä hyvä tehdä edes niin varhain?
Anteeksi, olipas pitkä ja sekava sepitys!
Onnea plussanneille! Etenkin IVF.n jälkeen, itselläkin toive että se onnistuisi sitten aikanaan. :)

Larissa, ei tiedä, kun se ei halua tietää kierron vaiheita.

Julianna, noi cb:n digitestit kuuluu tehdä aamun ekasta pisusta ja liuskat suositellaan tehtäväksi 10-20 välisenä aikana. :)

Minni, ihana kuulla! :) Nyt vaan oot onnellinen siitä, että olet yksi niistä jotka saa nauttia melko oireettomasta raskaudesta. Ainakin toistaiseksi.

-mairee, kiitos kauniista sanoista. :)

muurahainen, toivottavasti onnistuu!

diabolicat, en ole huomannut tuollaista. Tai no lugejen kanssa haisi kyllä erilaiselta mutta lääkkeiden kanssa tuskin kannattaa verrata.

Kiitos vielä muillekin onnitteluista! :)
Täällä jatkuu oireeton linja. Tänään meinaan kyllä uskaltaa soittaa klinikalle ja neuvolaan. Öh, en vielä ole katsonut missä rv:ssä mennään ja se tuntuu muutenkin niin utopistiselta, mutta 4+ jotain.

Haikara, oho! Kantsii seurailla sokereita

Maire, ihania sanoja, kiitos :) <3

Murkku, onnea kellistykseen! Saisi kyllä suostua kun eilen oli niin tylsä!

Diabolicat, mulla ei ikinä mut en ookaan raskaana! Mut Vähänkö kuulostaa oireet hyvältä! !! :)

Juliana, mä oon käyttäny sofin testejä ja aina oon saanu oviksen niillä kiinni kun oon testannut. En kaikissa kierroissa mut ehkä 12:sta. Tiiät et kaikki ei pidä niitä luotettavina mut mulla on toiminut. En tiiä saakokaan niitä enää.

Minni, nyt vaan nautiskelemaan vauvasi matkasta maailmaan ilman keskenmenopelkoja! Ihanaa! <3

Beisla, niiiin siistiä!

Muoks. Niin joo. Ilpuri kp19/31, dpo0, yk25

Murkku, aa no hyvä :D kun jostain luulin lukeneeni jostain konkurssissa mut hyvä niin koska oon ollut tyytyväinen niihin. Mistä sä oot tilannut niitä? Mä oon Kotitesti.fi:stä. Nyt niitä jäi vielä 2 mut toivotaan et ei tarvii käyttää ainakaan varsinaiseen tarkoitukseen :)

Ilpuri, Kotitesteistä mäkin oon tilannut. Beislahan oli silloin saanut jotain muita kun sieltä oli tilannut. Laitoin niille sinne kyselyä, et onhan sofin testejä vielä, niin vastaus oli että on niitä. Eivätkä mitään muuta puhuneet. 28 tilasin, nyt on vielä jäljellä seuraavaan kiertoon, mut sit taas saa tilata lisää...

Takaisin