Onpas täällä kaikenlaisia tunteita tänään liikkeellä
Haikaranyytti, voi miten maailman ihanin yllätys!!!! Onnea hienosta plussasta!! Hienoa et sun asiat järjestyy! :) Mä en ainakaan toivo sulle keskenmenoa. Mun entiset parhaat kaverit näki mun ja mun miehen riidan tuossa taannoin, joka oli meille hyvin tavallinensana harkka. Toinen sanoi että mun kannattaa miettiä onko järkeä jatkaa avioliittoa ja toinen et onko järkeä tehdä vauvaa "tähän tilanteeseen". No, loppu tulos on että nää ei oo enää mun elämässä ja rakastan miestäni enemmän kuin koskaan, mutta pelkään juurikin tuota että ne ei toivo että tulen raskaaksi
Viipsukka, mä en ole ihan samaa mieltä kanssasi mutta ymmärrän kyllä sun pointin. Mä en koe useinkaan katkeruutta kenenkään plussasta enkä nytkään. Yleensä kun koen, se on niitä tapauksia et joku yhden illan pokasta tulee raskaaksi tai ei muuten osaa huolehtia lapsestaan tai itsestään. Mut tässä tapauksessa on ehkä vähän hassua, miten asiat meni. Ehkä se "vahinko"-efekti tässä tuottaa pahaa mieltä? Itse olen kans sen kannalla et suhde pitää olla kunnossa ja pidemmällä pohjalla kaiken kaikkiaan et kannattaa hankkia lapsia, mutta siltikin en koe saavani sanoa että tuo olisi väärin. Haikaranyytti on saman tuskan käynyt läpi kun me kaikki muutkin ja hänelle tämä on ensimmäinen lapsi, joten olen onnellinen hänen puolestaan vaikka itselle tuo olisi hyvin vieras tilanne.
Ja mitä väkivaltaisiin suhteisiin tulee, raskaana tai ei, naimisissa tai ei, lapsia tai ei. Rakastakaa hyvät naiset itseänne enemmän ja lapsianne jos niitä on! Yksikään mies ei ole niin ihana että pitäisi pelätä oman turvallisuutensa vuoksi

Varmasti kun väkivaltaisuutta on jatkunut kauan läheteminen vaikeutuu, mutta itse en voisi antaa anteeksi yhtään kertaa.
Diabolocat,juu ton tiesinkin noist akilpparijutuista. Täällä Tk lääkäri vaan on jotenkin kovin huonoja niin pelottaa et ne lopettaa mun lääkityksen. jos näin niin sit soitan sinne naistenpolille missä kävin aiemmin
Jennie, voi kun kun piinaviikon loppuisi iloiseen tulokseen!
Julianna, tsemppiä painon pudotukseen! Terveruloa tähän painonpudotuskerhoon
mami, tosi inhottavaa tollanen ylimääräinen säätäminen, Mua aina suututtaa tollanen niin paljon! toivottavasi saat itse rauhoituttua
murkku, no onpa paskajuttu!

Onko sun miehes ihan ehdottomasti sitä mieltä että ei suostu muuttaa mieltää simppatestistä? Meillä kans piti olla eka miehen tulokset ennen kun mulle tehtiin aukkari. Mä vaan sanoin miehelle et mun tutkimukset on melko isoja ja kivuliaita joten nyt saa luvan antaa oman osuutensa. Varmaan just noiden naisen tutkimuksen laajuudesta johtuen mies tutkitaan eka, kun se on "helpointa" vaikkakin mies on usein vaikea saada suostumaan joten en nyt sanois sitä helpommaksi. Ja lähetin nyt tän viestin kun kirjoitin jo