Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jätän tän foorumin tuli niin paska olo ! Heippa kaikille ja pikaista plussaa jokaiselle! Te olette ne ansainneet! <3 kaikkea hyvää! ja anteeksi :(

Beisla, mulla kanssa kolmantena päivänä alkanut Lugejen lopetuksen jälkeen. Annostus mulla 1x100mg per päivä. Ja sama lääkäri on ollut aina, oli jo edellisellä yrityskerralla ja silloinkin oli jos mitä vääntöä sen kanssa...

Beisla, mulla on menkat alkaneet 2-3 pv viimeisestä lugesta. Annostus on ollut 200-400mg päivässä.

Haikara, olet onnesi ansainnut <3 näin se oli tarkoitettu! :) älä jätä meitä :(

Ninukin huomista plussaa odotellessa ;)

Onpas täällä kaikenlaisia tunteita tänään liikkeellä

Haikaranyytti, voi miten maailman ihanin yllätys!!!! Onnea hienosta plussasta!! Hienoa et sun asiat järjestyy! :) Mä en ainakaan toivo sulle keskenmenoa. Mun entiset parhaat kaverit näki mun ja mun miehen riidan tuossa taannoin, joka oli meille hyvin tavallinensana harkka. Toinen sanoi että mun kannattaa miettiä onko järkeä jatkaa avioliittoa ja toinen et onko järkeä tehdä vauvaa "tähän tilanteeseen". No, loppu tulos on että nää ei oo enää mun elämässä ja rakastan miestäni enemmän kuin koskaan, mutta pelkään juurikin tuota että ne ei toivo että tulen raskaaksi

Viipsukka, mä en ole ihan samaa mieltä kanssasi mutta ymmärrän kyllä sun pointin. Mä en koe useinkaan katkeruutta kenenkään plussasta enkä nytkään. Yleensä kun koen, se on niitä tapauksia et joku yhden illan pokasta tulee raskaaksi tai ei muuten osaa huolehtia lapsestaan tai itsestään. Mut tässä tapauksessa on ehkä vähän hassua, miten asiat meni. Ehkä se "vahinko"-efekti tässä tuottaa pahaa mieltä? Itse olen kans sen kannalla et suhde pitää olla kunnossa ja pidemmällä pohjalla kaiken kaikkiaan et kannattaa hankkia lapsia, mutta siltikin en koe saavani sanoa että tuo olisi väärin. Haikaranyytti on saman tuskan käynyt läpi kun me kaikki muutkin ja hänelle tämä on ensimmäinen lapsi, joten olen onnellinen hänen puolestaan vaikka itselle tuo olisi hyvin vieras tilanne.

Ja mitä väkivaltaisiin suhteisiin tulee, raskaana tai ei, naimisissa tai ei, lapsia tai ei. Rakastakaa hyvät naiset itseänne enemmän ja lapsianne jos niitä on! Yksikään mies ei ole niin ihana että pitäisi pelätä oman turvallisuutensa vuoksi :Heartred Varmasti kun väkivaltaisuutta on jatkunut kauan läheteminen vaikeutuu, mutta itse en voisi antaa anteeksi yhtään kertaa.

Diabolocat,juu ton tiesinkin noist akilpparijutuista. Täällä Tk lääkäri vaan on jotenkin kovin huonoja niin pelottaa et ne lopettaa mun lääkityksen. jos näin niin sit soitan sinne naistenpolille missä kävin aiemmin

Jennie, voi kun kun piinaviikon loppuisi iloiseen tulokseen!

Julianna, tsemppiä painon pudotukseen! Terveruloa tähän painonpudotuskerhoon :grin

mami, tosi inhottavaa tollanen ylimääräinen säätäminen, Mua aina suututtaa tollanen niin paljon! toivottavasi saat itse rauhoituttua

murkku, no onpa paskajuttu! :mad: Onko sun miehes ihan ehdottomasti sitä mieltä että ei suostu muuttaa mieltää simppatestistä? Meillä kans piti olla eka miehen tulokset ennen kun mulle tehtiin aukkari. Mä vaan sanoin miehelle et mun tutkimukset on melko isoja ja kivuliaita joten nyt saa luvan antaa oman osuutensa. Varmaan just noiden naisen tutkimuksen laajuudesta johtuen mies tutkitaan eka, kun se on "helpointa" vaikkakin mies on usein vaikea saada suostumaan joten en nyt sanois sitä helpommaksi. Ja lähetin nyt tän viestin kun kirjoitin jo :grin

Haikaranyytti: Sydämelliset onnittelut plussasta♡ olet onnesi ansainnut ja viivasi ansainnut! Mitä väliä sillä on kuinka nopeasti tulee uuden kanssa raskaaksi jos tietää että se on se oikea ja haluaa juuri hälle lapsen tehdä!? Se ei yhdessä olon aikaa katso lainkaan. Se että noin pitkä yrityskausi takana on varmasti ollut henkisestikkin raskas koettelumus,joten nauti nyt hyvästä ja onnellisesta elämästä!

Onnea haikaranyytille. <3

Ilpuri jakso ihanasti kommentoida monelle.. <3 minä oon laiska kommentoimaan kun käyn yleensä puhelimella täällä ja koen työlääks kirjottaa puhelimella =D

Minäki ymmärrän Viipsukkaa, mutta en ihan täysin samaa mieltä kuitenkaan ole.. tunnen kyllä itsekin katkeruutta välillä raskaana olevia kohtaan.. miksi me saatiin valtava tuska taakaksemme ja joku toinen saa onnellisen lopun.. ei tätäkään meinannu uskaltaa kirjottaa mutta minä uskon että aika monikin on katkera (siis ihan yleisesti raskaana olevia kohtaan) ei vaan uskalla ääneen sitä sanoa.. toisaalta oma mieli on sen verran synkkä että en ole ehkä paras asiasta puhumaan.

Kunpa murkku sun mieskin suhtautuis oman osuutensa tutkimiseen paremmin.. voin vaan kuvitella sun tuskan ja epätoivon.. kyllä soisin sen ihmeen sulle, että saisit lapsen syliisi.

Omaa napaa sen verran että eilen pärähti ovistestiin plussa. Tänään siis dpo 0 :)

Ilpurin kanssa samoja ajatuksia parisuhteesta ennen lapsia. Tietysti haikaran plussa on ihan mielettömän hieno juttu niin pitkän historian jälkeen, mutta heräs myös ajatus että vikaa oli myös edellisessä miehessä kun toisen kanssa onnistu heti.. Sitä vähän ihmettelen että haikara kirjoitti että eivät enää yrittäneet lasta kun suhde ajautui karille, mutta on siitä huolimatta syönyt letrot ja ollu suojaamattomana.. Melko nopeaa toimintaa jos tähän väliin on keretty jo sopia lasten hankinnasta, mutta kukin tyylillään :) mitään muuta ei voi toivoa ku että kaikki menee joka saralla!!

Ninukki no sinäpä et tiedäkkään mitä meidän välillä on 5 vuotta ollut. Elämä ei ole niin musta valkoista ! :) otetaa huomioo että olemme vauvasta asti leikitty samas hiekkalaatikossa :) jospa jätätte nyt tämän asian tiedän tasan tarkkaa ketkä tääl on oikeita ystäviä muita en tarvitse elämääni!

Tämä on minun, meidän, perheeni ja ystävieni asia , kaikkea kaikilla ei tarvitse tajuta :)

No enpä tiedäkään haikara kun en lue ajatuksia, luen vain mitä oot täällä kirjottanu, joten en ymmärrä miten sä voit suuttua siitä että ihmiset ei tiedä kaikkea sun elämästä? Täällä väkisinkin muodostuu ajatukset ja mielipiteet vain ja ainoastaan sen perusteella mitä muut kirjoittaa, täällä se vaan on niin musta valkoista. Ei tääkään nyt ihan oikein ole sen takia sit suututaan, mielipiteitä kun on monia ja kaikki ihan oikeita...

Larissa oliko minkä hintanen pullo? Minkä maalaista? Täyteläinen? Mitkä rypäleet? Luomu?

Mun pitäis kans hakee :p
Luomusta ei tuu pää kipeeks ;)

Takaisin