Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa: Oxycodone on pitkävaikutteinen opiaattilääke. Vaikutava-aine oksikodoni.
Saa syödä yrittäessä. Raskaanakin mut mieluusti lopetetaan loppua kohden. Ei aiheuta mitään rakkennepoikkeamia tms. mutta lapsi voi saada vierotusoireita jos lääkettä käyttää loppuun asti.
Tarkoitus on et siirryn panacodiin kun raskaudun. Mulla on kummankin loppuun asti menneen raskauden aikana kivut hellittänyt paljon.
Imettää ei saa kummankaan lääkkeen aikana.

Mami, jätin sokerit ihan minimilleen. Eli tuotteet jossa oli yli 10g/100g meni kielto listalle ja vehnäjauhot myös. Eli ainoastaan leivät jossa oli yli 10g/100g kuituja oon syönyt.

Aluksi se oli todella vaikeaa, olen kuitenkin entinen sokeriholisti ja vierotusoireet oli hurjat, mutta niistä kun selvis ni oli paljon helpompaa. Herkuttelu päivän pidin viime vuonna joka toinen lauantai, tänä vuonna on lipsunut joka lauantaihin...
Pitäis taas ottaa itseään niskasta kiinni...

Suosittelen kokeilemaan, jos ei onnistu, niin onpahan kokeillut :)

Haikara, muokkasin etusivua sun kohdalta, toivottavasti ei haittaa, että siirsin sut plussanneisiin? :) käytkö tarkistamassa menikö tiedot oikein? :)

Mä olen sitä mieltä, että meillä kaikilla olisi täällä (maailmassa) parempi olla jos ei kauheen herkästi alettais toisiamme tuomitseen, tottakai sit jos oikeesti teet pahaa. Ja onko se ideaalitilanne, että ehdit seurustella vuoden, kaks ennen vauvaa? Mä seurustelin exäni kanssa 4v ennenkuin meille syntyi esikoinen ja silti erottiin. Ideaalitilanne lapsilleni tietenkin olisi, että saisivat asua yhdessä isänsä ja äitinsä kanssa mutta siittä nyt ei vaan tullut mitään. Ei kaikki aina mee niinkuin Drömsöössä. Viitaten tietenkin tähän kiivaaseen keskusteluun täällä. Jokainen elää omaa elämäänsä...

Murkku, mullekin voisit laittaa LA 10/2016.

Tsemppiä kaikille ja vielä odottelisin lisää plussia tälle kuulle! Yksi tuli jo lisäkseni ja tuntui hienolta. Itseä täällä pelottaa, mutta eipä tässä voi muuta ku koittaa syödä terveellisesti, ottaa foolihappoa ja odottaa..odottaa...Eka ultraankin vielä aikaa...

Eilen oltiin kaveripariskunnalla kylässä ja niitä tuntui häiritsevän kovasti ku oltiin autolla liikeessä. Ehdottivat jopa että maksavat meille taksin kotiin, että saisivat tarjota olutta mullekin. Aivan kuin se siitä taksin hinnasta olisi ollut kiinni. Ei vielä tässä vaiheessa halua tästä puhelle. Yksi ystävä tietää.

Onnea Haikara! Niin plussasta kuin "uudesta" miehestäkin. Se on hassu tunne kun tapaa uudelleen ihmisen joka on vuosia aiemmin ollut tärkeä. Me oltiin miehen kanssa aikoinaan erityisen hyviä ystäviä, mutta elämä vei eri suuntiin. 5v myöhemmin törmättiin opintojen merkeissä uudelleen, mies tuli kahville, käytiin läpi edeltänyt 5v ja hän jäi yöksi. Tämä tapahtui vuonna 2002 ja sen jälkeen on nukuttu eri paikoissa alle 10 yötä ;)

Haikara, millä fiiliksellä nyt tämä uusi mies on tästä? Ootteko ehtineet suunnitella yhteistä tulevaisuutta jo? :) jotenkin tälleen pitkän yrityksen jälkeen ois niin siistiä kokea tollanen yllätysplussa :D meidän tilanteessa se nyt on mahdoton kun pitäs muka lopettaa yrittäminen mut enhän minä siihen kykene :D

Huomentapäivää tytöt,
onnea Haikaralle plussasta, asiat järjestyy hyvin :Heartred
Mäkin odotan niitä testituloksia, oliko Beislalla testipäivä huomenna ja ketä muita?
Täällä kävin eilenaamulla ultrassa ja limis oli 7,5 mm kp 12 ja lääkkeenä Progunova. Munasarjat on unessa tän kierron. Saan maanantaina kuulla munasolujen keräyspäivän, joka sijoittunee ke-pe. Näillä näkymin toivotaan pääsevämme 5 päivän viljelyyn, koska viikonpäivät menee oikein ja folleja on kasvamassa noin 10. Luovuttajamme on alle 25-vuotias, joten toivotaan vahvoja alkioita.
Katjusha kp 12 / ?

Ylempi eilinen ( jonka tein päivällä , enkä tiiä monen tunnin pidätyksestä) alempi aamunen ekasta virtsasta ja haalistunut? Voiko se tarkoittaa mitään ? :o miksi pitää pelätä näin paljon :(

ImageUploadedByVau Foorumi1455957361.533369.jpg

Haikara, siistiä :D mä en tiiä mut jotenkin en koe niin luotettavina noita herkempiä testejä. Varmaan normitestiin saisit hienot viivat! Onko siellä myytävänä digiä?

Katjusha: kyllä on sullakin jännä tilanne! Niin sydämestäni toivon et onnistuu. Mä täs just eilen kuulin jutun mun asiakkaalta et hänen ystävä, yli 40 vuotias, kokeilee nyt lahjasoluilla hedelmöitystä ja lääkäri oli luvannut 80% onnistumisen prosentin kun luovuttaja oli parikymppinen.

Lisäksi samainen asiakas kertoi että hänen ystävä oli saanut yllätysvauvan 46 vuotiaan 59 vuotiaan miesystävänsä kanssa :D ja tämä sai minut niin hyvälle tuulelle :)

Oon monena päivänä nyt testannut ovista mut oon voinu tehdä vasta testin illalla n. Klo 19 kun töissä on koko ajan niin paljon porukkaa. aiemmin kun oon testannut noin oon tehnyt sen n. Klo 12 - 14 ja niissä kierrossa kun oon testannut aina on ollut vahva plussa. Toki tänään oli aamulla niin kirkasta limaa et voipi olla ovis tänään tai huomenna ja tänään kun on vapaata niin testaan päivällä.

Nyt istun kampaajalla väri päässä :)

Muoks niin siis tän kierron aiemmat testit ollu tosi vaaleita

Ihania viivoja < 3

Haikara, tuossa väriaineessa voi olla vikaa! Hyvältä näyttää. ole nyt vain varma ja onnellinen :)

Ninukki, ihaninta onnea! Susta ei tule virtahepoa vaan upea! !! :)

Katjusha, kiva kun kävit kertomassa kuulumisia! Mietinkin, että mitä teille kuuluu :) Jännät päivät teilläkin siis!

Takaisin