Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc, isosti onnea tuplista! ;) toivotataan että kaikki menee hienosti loppuun saakka <3

178viestiä oli lukematta tällä kertaa, pikaisesti lukaisin läpi.
Eipä plussia ole tänne rantautunut :(

Uusille tervetuloa mukaan! Nyt pitäis tää ketju saada tyhjennettyä :)

Haikeus iskee itselläki ku meiän neitokainen pian täyttää jo 3v. Nopsaa aika menee ja vauvan kaipuu on kova. Mutta onhan tommonen taaperokin jo ihan mahtava persoona! :)

On. Kävin gynellä viikko sitten, kp 6 muistaakseni.
Kaikki edelleen näytti hyvältä ja ookoolta ja seksiä vaan oikeeseen aikaa.
Saatiin toki lähete eteenpäin eli odotellaan aikaa Helsinkiin :/ jänskättää. En olis uskonu et tähän joudutaan. Katsotaan mitä kevät tuo tullessaan :)

Meritähti kp 13/32 oviksesta ei mitää hajua, niin kiire ettei ehi edes ovistestei tekemään :D

Mä oon kans kaipaillut, dolcetin kuulumisia :happy093.

Larissa, mulla kuukautiskipuihin auttoi Miranax niminen lääke. Kannattaa kyllä kysyä gyneltä, että voitko menkkojen aikaan mitää tuollaista tujumpaa ottaa. Kyllähän tuo kipu nyt hallintaan pitää saada! Ja Hileisellä samoin!

Jellikselle iso halaus :hug013

Hileinen, Larissa ja Jellis, voimia fiiliksiin ja toivottavasti jostain kumpuaa taas pian toivonkipinät!

Ja noi endoliasten kivut!! Siis mitä vielä pitää kestää ja kärsiä kun ihan kun lapsen saamisen vaikeus ei olis jo itsessään tarpeeks haastavaa henkisesti ni sit vielä fyysiset kivut. Ei juma miten epäreilua kaikki! Suuret halaukset! Ja muillekin fiiliksiin myötätunnot. <3

Plussatuulet sais kohdata nyt koko porukan. Ilon pilkahduksia kaivataan!

Ai niin, Niemja, ei muutettu kun pysy kuitenkin niin lähellä ettei se parin päivän heitto nyt sit ollu niin ratkaiseva. Tosin ite olin alunperinkin sen vähän pidemmällä olevan laskun kannalla tikutetun oviksen takia mut oon nyt eläny ton varhaisultran ajan mukaan ku se lukee kaikissa mun papereissakin. :)

Niin ja tässä vielä kuva kun aiemmin unohtui:
WP_20160212_004.jpg

Rv 12+1 (ultra 12+5)
Ja sori, tän jälkeen lakkaan spoilaamasta tätä palstaa näillä kuvilla. Tiiän et ei ehkä oo tän ketjun juttu mut jospa tää lois jotain toivonkipinää jollekulle! <3

Plussapuhuri kohdatkoon!

Tuosta Miranaxista, mulla oli se migreenin ja kun käytiin yksityisellä IVF hoidoissa aikaisemmin oli gynekologi ihan raivoissaan, et miks määrätty miranaxii, pahentaa lapsettomuutta hänen mukaansa ja ois pitänyt poistaa heti lääkkeistä kun yritystä saada lapsi/vaikeutta saada.

Joo, mä lopetin kans sen silloin, kun alettiin yrittämään. Mutta mä ymmärsin myöhemmin gyneltä, että Miranax on niinkuin Buranakin, voi häiritä ovulaation aikaan, mutta menkkojen aikaan ei pitäis haitata. Mutta on se täällä ennenkin kuultu, että lääkäreiden mielipiteet vaihtelee...

On kyllä totta et ohjeita tuntuu olevan yhtämonta kun lääkäreitä. Toisille hiukan hällä väliä mitä lääkkeitä käytössä, toiset taas tosi tarkkoja. Onneks täällä saa aina vinkkiä ja kuulee muidenkin kokemuksia

Maggie miten söpö vauva tulos ♡ mä uskon sulla siihen 12+5 sitte, kaverilla nimittäin meni niin että ensi la 3.11, sitte muutettiin ar-ultran perusteella yli viikolla, nt-ultras johki 8.11, loppuviimeen se kasvoki koko ajan se 3.11 mukaan. :) se on jännä miten toisis paikois vaihdetaan parin päivän heitonki takia ja toisis ei alle 5pv heitoilla.

No nyt se kp 1 saapui ja jumaleissön, mitkä kivut :/

Maanantaina letrot kehiin ja soittoa polille. Kyllä täältä taas noustaan!

Hileinen kp 1 yk 18 (2. letrokierto)

Pahoittelut menkoista Hileinen :( ja tsemppiä kipujen kanssa pärjäämiseen <3

Maggie, voi mikä ihana siellä polskii :)

Mrsc, kiitos vinkistä :) kysyn seuraavalla käynnillä jotain vahvempaa menkkojen ajalle.

Napaa: Sain nukuttua yön! Vähän katkonaista unta oli ja sai käydä välillä panadolia nappaamassa, mutta sain kuitenkin nukuttua :) pienet ne on ilot :D

Larissa, toivottavasti saisit jotain parempaa kipuihin ja ruokavalionmuutos auttaisi. Vaimo syö kyllä pahimpiin kipuihin 2 panacodia kerralla, muuten ei auta.
En ole laskenut mun dpo:ta, mutta jos niinsanottu "o" oli viime viikon perjantai, nyt olis dpo8.

Meritähti, hyvä kun kävit gynellä ja ettei löytynyt ongelmia, vaikka toisaalta sääli ettei tiedä mitä korjata. Mutta jospa seuraava aika tulis pian ja homma etenisi. :)

Maggie, hieno kuva! :)

Hileinen voi ei, pahoittelut. :sad001

On. Pitkästä aikaa niin rento olo että! Piti alkaa syödä tosi terveellisesti alkionsiirron jälkeen mutta enpä ole jaksanut. En ole kytännyt oireita. Vähän hassua kun just ollaan keskellä ivf:ää, mutta ensimmäistä kertaa yrityksen alettua on sellainen tilanne että olisi oikeasti huono aika tulla raskaaksi. Jos nyt tärppää, ja jos musta tulee hajuherkkä, niin mun perehdytyksestä voi tulla hyvin vaikeaa, saati sitten työstä sen jälkeen. Oops. :oops: Melkein mieluummin aloittaisin työt ilman stressiä raskaudesta. Ei silti viitsitty perua alkionsiirtoa, kun tuoresiirto kuuluu hintaan ja PAS maksaa melkein 1000€. Jos ei nyt tärppää, pidetään kuukausi tai pari taukoa ennen seuraavaa siirtoa. Tuntuu ettei ole niin tuli takamuksen alla kun onkin nyt vakipaikka. Ehkä pieni tauko yrityksestä tekisi muutenkin hyvää.

Jellis... Voi ei... Pahoittelut tädin saapumisesta! Toivotaan että tauko toisi plussan teille, tulethan sitten kertomaan? :)

Hileinen pahoitteluni sinnekkin taas uuteen kiertoon joutumisesta!!! :(

On: täti ollut hyvin runsaana paikalla tässä pari päivää, kuppi kolmeen kertaan tullu täyteen, niin että vuotaa yli. Tälläistä ei aiemmin ole vielä tapahtunutkaan. Ja siis jopa yöllä!?!

No itse valan toivoa tähän tulevaan kiertoon, että sen takia vuotaa nyt niin paljon, että puhdistaa paikkoja ens kierron raskautumisen varten :D
Hulluksihan tässä on tulossa!

Taas tuntuu sattuvan vähän liikaa raskaana olevien tuttujen jutut. Hiljaa vaan mielessäni mietin, että miksi ei meillä tärppää vieläkään?!? Yli kaksi vuotta ilman plussaa menty. Ja kaikkeni olen yrittänyt, rahaa palanut ihan kiitettävästi ( no se ei oikeasti haittaa, mutta kun alkaa vertaamaan näihin vahinko raskauksiin, ni pistää pikkasen potuttamaan...)

Vippaskonsteja kyselen nyt vielä, että tuleeko mieleen vielä jotain mitä en ole yrittänyt?
- paino tippunut 11kg
- royal geleet ollu melkein vuoden käytössä
- D-vitskua joka päivä
- möllerin total nappeja joka päivä
- foolihappoa erikseen purkista joka päivä
- Monivitamiinijuoma joka aamu
- greippimehua kierron alussa
- macaa söin reilu puoli vuotta ( nyt loppui, ostan taas lisää kun isompaan kauppaan menen)
- mies vetää melkein samat vitskut naamaan
- peittoja heiluteltu oikeaan aikaan hyvin
- ruokavaliosta sokerit ja vehnäjauhot vedetty minimiin
- kierrot lyhentyneet melkein kahdella viikolla
- vyöhyketerapiassa käyty useampaan kertaan
- miehen tavara testattiin kotona, se oli kunnossa
- luget ollu kolmessa kierrossa tukena

Mikä hitto mättää?!? Vinkkejä otetaan vastaan.

Muurahainen kp 4/27, yk 25

Muokattu viimeksi:
Maggie voi ihana <3

Beisla toivottavasti ei tarvitse taukoilla <3 kyllä asiat järjestyy sitten töissäkin!

Murkku punkku puuttuu! Vannon sen nimeen nyt kun kaksi plussaa saanut niillä kierroilla aikaan! :)

On. Taas olen varma km. Ei MITÄÄN oireita! Voin kertoa piinailijoille, että jos tämä on normaalia niin oireet ei sitten kerro mitään. Mulla on niin normaali oli kun olla ja voi ja pelottaa niin kovin, että pieni on lakannut elämästä. Tekis mieli mennä toiseen ar ultraan mutta mies pitää mua hulluna :D Arg tulis edes jotain joka muistuttais tästä.

Rv 7+3

Täälläkin kp1. Kauan sai odotella. Onneksi alkoi niin pääsee uuteen kiertoon. Pituudeksi tuli 34pv.
Pahoittelut muillekin tädin kohdanneille.

WM kp1/34 yk7

Muurahainen, käy kokeilemassa osteopatiaa! Siinä hoidetaan samantapaisesti kuin vyöhyketerapiassa mutta mennään kehossa syvemmälle kudoksiin. Mä kävin taas aamulla, nyt neljännen kerran, ja edelleen lantionseutu on jumissa, varsinkin oikeapuoli. Siellä munajohtimet, munasarjat, kohdunpohja jne ovat edelleen niin jännityksissä(?) että estää normaalin toiminnan sillä alueella. Ja nämä eivät näy millään tavalla minulla esim kierrossa, aina ollut säännöllinen ja ilman tiputteluja. En siis olisi mistään voinut päätellä näistä ongelmista itse. Ne ovat olleet minulla vuosikausia (kun ovat niin pahat) ja olen vakuuttunut että siksi raskautuminen on ollut minulla äärimmäisen haastavaa!

Muurahainen, en osaa muuta sanoa kuin että toivon että saisit ne ovulaatiota tukevat lääkkeet.
Sulla on ilmeisesti autocorrect vedellyt omiaan, tokalla rivilla pitäis varmaan lukea Hileinen eikä Homeinen? :laughing002

Minni, voin uskoa että hermostuttaa. Törmäsin hyvään linkkiin yhdessä blogissa, vieläköhän löytäisin sen...

WMama, pistin nyt tykkää kun olit ilmeisesti toivonut uutta kiertoa. Sähän sait jotain tukeakin etkö vain? Nyt on varmasti paremmat mahikset.

Beisla, totaalirepeäminen!!! :D joo kännykkä korjannut hileisen. :D kiitos kun huomautit! :D tälle naurulle ei tule loppua...

Vyöhyketerapiasta sen verran, että neljä kertaa kävin siellä ja nyt viimeisellä kerralla vyöhyketerapeutti sanoi, että hän ei näe että tarttis nyt jatkaa, koska munasarjojen painelukohta näyttäis olevan nyt kunnossa. Että palaan jos siltä vielä tuntuu. :)

Takaisin