Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä en oo ennen tehny tätä kotitestiä. Lääkäri käski tikutella. Siinä kohtaa hyvä huomata että kotona 2 testiä, tarvitaan vähintään. 3 ni piti ostaa.... Jos toi on plussaa ni nasuttelukielto kumottu ja inssi peruttava. Että nasutellako vaiko eikö....2 vrk ennen inssiä ei saa nasutella.

Muokattu viimeksi:
Miehen mielestä oli negatiivinen. Tässä ohjeet
2c9e71c0d4642c4cc5cde1bd463dc020

Diabolicat, mun silmiin näyttäisi plussalta, mutta vaikea saada selvää kun on sumea kuva.

Pahoittelut kaikille, joille täti on tullut kylään :(

Mimmu, olipas lääkärikäynti! Mutta ihan suht positiiviselta minun mielestä kuulosti vai millainen fiilis sulla itsellä jäi? Lääkäri vaikutti kai ihan mukavalta?

Muokattu viimeksi:
muurahainen mäkin nauroin aika pitkään. :grin Kumpa nyt sulle olisi apua osteopaatista, kannattaa se ainakin kokeilla.

Mimmu, no johan oli. Jos sulla on yli kahden vuoden aikana ollut kaksi keskenmenoa, niin ei maallikon korvaan kuullosta siltä että keskenmenot olisi suurin ongelma vaan raskauden alkaminen. Uskon kyllä että foolihappo on tärkeää ja pitää varmistaa että sitä saa tarpeeksi, mutta ei kai se sentään mikään kaiken korjaava "ihmelääke" ole. Kumpa nyt verikokeista selviäisi jotain ja saisitte ne inssit. En tiennyt että munuainakin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen! Tietenkin jos ne paremmin toimivina tukisivat raskautta... mutta kauanko siihen kuntoon saamiseen menee?

Hileinen, sulla kuitenkin on aika pitkään tuhrua, lugeista voisi hyvin olla apua sulle.

Minttukarkki, minäkin olen piinaviikkojen puolivälissä.

Pisama, tsemppiä piikityksiin! Mä piikitin Menopuria 9 päivää ja Orgalutrania 4 päivää, lisäksi 1 Gonapeptyl (irrotuspiikki). Punktion yhteydessä pistivät vielä Pregnylin, muita pistettäviä lääkkeitä en saanut.
Orgalutran kannattaa pistää, niin kuin ohjeessa sanotaan, 45 asteen kulmassa ja minusta vielä niin että neulankärjen reikäpuoli on ylöspäin. Sillä lailla ei tuntunut pahalta, vaikka onkin isompi neula.

ninukki, ai sait vielä näinkin pitkään punktion jälkeen raskaushormonia. Jännä olis tietää miten nuo määräytyy. Harmi että sulla on tullut noin paljon sivuoireita. Mua ei ainakaan ruokahaluttomuus vaivaa, tissikipu kyllä. Ja saitpa sä kivut alkionsiirrosta! Mä en huomannut mitään oloja sen jälkeen. Mutta hyvän asian puolesta tosiaan. :)

diabolicat, kyllä tuo mun mielestä aika selkeä plussa on. Olennaista on tosin muutos negatesteihin, eli jos tuo on sun ensimmäinen testi vasta, vaikea sanoa ihan varmasti. Mutta paremman tiedon puutteessa laskisin plussaksi. Ohjeessahan on tasavahva tai vahvempi, ja ainakin tuossa kuvassa näyttää tasavahvalta.

On. Rento fiilis koskee mulla näköjään myös lugejen ottamista. Pistettävät muistin ottaa aina ajallaan, kymmenen minuutin sisään ensimmäisestä pistoajasta ilman mitään muistutuksia. (No, niiden kanssa oli todella tärkeää että pisti oikeaan aikaan.) En ole laittanut muistutusta myöskään lugeille, ja ottoajan osumistarkkuus on ehkä +/- 2 tuntia...

Ei ole näkynyt plussia...Itekin "ootan" kp1 ihan justiinsa. Voi miten hyvältä tuntuis jos ei alkaiskaan mutta en enää elättele toiveita. Pessimisti ei pety...

Kp 29/27-30 dpo 16

Kiitos Beisla, järjen ääni! Kaikki takertuu aina keskenmenoihin mutta mä itse näen ongelman nimenomaan raskaaksi tulemisessa. Ja tosiaan se munuaisen kunnolla toimimiseen voi mennä pitkäänkin, yleensä vähintään 3 kk. Tcm-lääketieteeseen toki moni suhtautuu huuhaana.

Larissa, lääkäri oli hyvä ja sinällään ihan ok mieli siitä käynnistä jäi mutta mä en tosiaan enään tässä vaiheessa usko mihinkään "kokeillaanpa luomuna, jos se vaikka siitä" höpötyksiin. Ihmeitä ei tapahdu! Musta vähän hassua, että se korosti myös mun psyykkistä jaksamista ja tämmönen "otetaan aikaa, luomu diibadaapa" nimenomaan kuormittaa psyykkisesti. Kun jotain tapahtuu ja mennään eteenpäin, on mulla paljon helpompi olla.

Diabolicat sanoisin, että ensimmäinen kuva näyttää plussalta, mutta tuo uusin ei ehkä aivan ole yhtä vahva? En tiedä. Ehkä Lh huippu meni jo ekan testin jälkeen tai sitten tulossa vasta?

Mullekkin tuo lapsivesi testi tehtiin puolessa väliä raskautta,kun housuun loris jotakin hyvin juoksevaa. Pitää kysyä neuvolassa tuosta toisesta testistä seuraavan kerran,että onko pohjois-Karjalassa käytössä.. Yritin etsiä testistä enemmän tietoa,mutta kauheasti ei löytyny mitään..

Beisla, meinaatko tota gonapeptyliä? Se määrättiin tukemaan kiinnittymistä, ei oo siihen suunniteltu lääke mutta aika paljon on tutkimustietoa ja näyttöä että tässä dpo 5 tai 6 kerta-annoksena annettuna tosiaan on hyväksi kiinnittymiselle, jännä ettei kaikki klinikat sitä käytä.. Lugeista mulle ainakin sanottiin että eivät oo niin kellon perässä, laita ku heräät ja ennen ku meet nukkuun vaikka ajat heittäs kuinka :)

Ihanaa ystävänpäivää upeat naiset!!! <3

Täällä aloitin O-testailun ja kappas tällainen tuli! Onko tämä nyt plussa vai melkein plussa..? Pitää tehdä illalla uusi :) onneksi on tallettelut kunnossa :D ehkä se burana tosiaan viivästytti mun ovista viime kierrossa kun silloin ovis oli kp 15!

ImageUploadedByVau Foorumi1455435599.447043.jpg

Larissa kp 10, letro-kierto 2

Larissa onnittelut ystävänpäiväplussasta! <3 kyllä tuo ihan selkeältä plussalta näyttää! Nyt vaan lämpöä ja läheisyyttä! <3

Larissa, plussapa se! :) Olispa ihanaa jos tästä plussaisit... ;)

Huh, saas nähdä tekeekö mulla letrot samaa, että aikaistaa oviksen.. täytyy melkein testailla heti kp 7 jälkeen että näkee viivojen kehityksen. Ettei mee inssi ohi! Viimeksi letrojen kanssa ovis "tehtiin" pregnylillä vasta kp 15.

Hyvää ystävänpäivää kaikille! <3

Hileinen, toivotaan :) muuten, eilen kun lueskelin endosta niin löysin sellaisen mielenkiintoisen tiedon, että joillakin endo aiheuttaa progesteroniresistenssiä joka taas aiheuttaa tiputtelua kierron lopussa ja ongelmia kiinnittymiseen. Eli toivotaan että meillä kummallakin letrot+luget auttaisi ja saataisiin papu tarttumaan! :) mulla luget auttaa ainakin tuhruun hyvin :)

Tässä vielä linkki: http://www.duodecimlehti.fi/web/gue..._count=1&viewType=viewArticle&tunnus=duo99749

Mimmu, sulle piti sanomani että mun mielestä myös tuollainen asenne lääkäriltä että "näillä eväillä lähdetään eteen päin" antaa paljon enemmän toivoa ja on parempi mielenterveydelle kuin "yrittäkää vielä luomuna, kyllä se onnistuu" -asenne. Minä olisin tullut jo hulluksi jos ei olisi saatu letroja ja päästy ivf-jonoon!

Takaisin