muurahainen mäkin nauroin aika pitkään.

Kumpa nyt sulle olisi apua osteopaatista, kannattaa se ainakin kokeilla.
Mimmu, no johan oli. Jos sulla on yli kahden vuoden aikana ollut kaksi keskenmenoa, niin ei maallikon korvaan kuullosta siltä että keskenmenot olisi suurin ongelma vaan raskauden alkaminen. Uskon kyllä että foolihappo on tärkeää ja pitää varmistaa että sitä saa tarpeeksi, mutta ei kai se sentään mikään kaiken korjaava "ihmelääke" ole. Kumpa nyt verikokeista selviäisi jotain ja saisitte ne inssit. En tiennyt että munuainakin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen! Tietenkin jos ne paremmin toimivina tukisivat raskautta... mutta kauanko siihen kuntoon saamiseen menee?
Hileinen, sulla kuitenkin on aika pitkään tuhrua, lugeista voisi hyvin olla apua sulle.
Minttukarkki, minäkin olen piinaviikkojen puolivälissä.
Pisama, tsemppiä piikityksiin! Mä piikitin Menopuria 9 päivää ja Orgalutrania 4 päivää, lisäksi 1 Gonapeptyl (irrotuspiikki). Punktion yhteydessä pistivät vielä Pregnylin, muita pistettäviä lääkkeitä en saanut.
Orgalutran kannattaa pistää, niin kuin ohjeessa sanotaan, 45 asteen kulmassa ja minusta vielä niin että neulankärjen reikäpuoli on ylöspäin. Sillä lailla ei tuntunut pahalta, vaikka onkin isompi neula.
ninukki, ai sait vielä näinkin pitkään punktion jälkeen raskaushormonia. Jännä olis tietää miten nuo määräytyy. Harmi että sulla on tullut noin paljon sivuoireita. Mua ei ainakaan ruokahaluttomuus vaivaa, tissikipu kyllä. Ja saitpa sä kivut alkionsiirrosta! Mä en huomannut mitään oloja sen jälkeen. Mutta hyvän asian puolesta tosiaan. :)
diabolicat, kyllä tuo mun mielestä aika selkeä plussa on. Olennaista on tosin muutos negatesteihin, eli jos tuo on sun ensimmäinen testi vasta, vaikea sanoa ihan varmasti. Mutta paremman tiedon puutteessa laskisin plussaksi. Ohjeessahan on tasavahva tai vahvempi, ja ainakin tuossa kuvassa näyttää tasavahvalta.
On. Rento fiilis koskee mulla näköjään myös lugejen ottamista. Pistettävät muistin ottaa aina ajallaan, kymmenen minuutin sisään ensimmäisestä pistoajasta ilman mitään muistutuksia. (No, niiden kanssa oli todella tärkeää että pisti oikeaan aikaan.) En ole laittanut muistutusta myöskään lugeille, ja ottoajan osumistarkkuus on ehkä +/- 2 tuntia...