Ilpuri, ihana kun sun mies jaksaa tsempata. Puolison tuki on kyllä kullan arvoista näin vaikean asian kanssa.
Muska, maailmanlaajuisesta en tiedä mitään, mutta meidän klinikan sivuilla annetaan luku "raskauden todennäköisyys, koeputkihedelmöityshoito 30-50%". Tuossa ei sanota selvästi, joten en tiedä koskeeko se yhden alkion siirtoa vaan koko IVF-kiertoa mukaan lukien ne alkiot, jotka laitettiin pakkaseen ja saatetaan siirtää myöhemmin. Osaako joku sanoa tarkemmin?
Toivottavasti sulla ei nyt tulisi kp1.
Junttura, samaa mieltä kuin Ilpuri, paljaalteen en voi öljyä syödä mutta aamupuuron seasta en juuri huomaa. Kunhan ei sekoita kun puuro on ihan kuumaa.
ninukki jes, loistavaa! Ihana kun lääkäritkin on joskus samaa mieltä ilman mitään tappelua. Muistan kun halusin letrot ja oli valmistautunut kunnon väittelyyn, olin äimistynyt kun lääkäri sanoikin vain "no mä laitan sulle e-reseptin" vielä puhelimessa.
Hitsin hyvä kun saat veritestin, meillä siitä pitää erikseen maksaa jos haluaa. Mut kyllä nyt saa ainakin toinen pysyä matkassa!
MrsC no johan, tuplaonnittelut!

Virkistä muistia kun olen lahopää, oliko tämä teidän eka letrokierto vai miten se oli? Oliko sama lääkäri joka ultrasi ne kaksi follia?
WMama, no jos täti ei ilmaannu vielä viikon päästä, ehkä sun pitää tehdä uusi testi. :)
mh, no voi käyrät sentään. Toivottavasti on vain pieni lapsi eikä mitään vakavaa ilmene. Jos kuitenkin mitta riippui mittauskulmasta, ei kuulosta siltä että olisi kovin pieni pää. Tosi kiva jos kokeilevat jotain testiä niin että saa ohjetta lukea samalla! Ei ehkä herätä luottamusta... jos eivät tosiaan edes osaa sanoa mitä voisit tehdä tai jättää tekemättä. "Joo sulla on ehkä riski mut ei olla varmoja, etkä sä tälle mitään voi niin yritä olla ajattelematta" tms.
diabolicat kiitos, täytyykin lukaista.
On. Alkaa mennä jo päivät sekaisin, mutta en tainnut kirjoittaa tänne eilisen klinikan soiton jälkeen. Alkionsiirrossa tilanne oli siis se, että yksi alkio siirrettiin ja yksi aikataulussa oleva oli jo pakastettu. Viisi oli hitaampaa. No, viidestä selvisi vielä kolme, eli nyt on yhteensä neljä alkiota pakkasessa.