Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Enu: Ei lähetellä tänne plussa tuulia vaan miunki omat muille :) lähen reissuun viikonpäästä ja palaan maaliskuussa eli tän kierron miun kroppa ja mieli vain lepää :)

Nenna: Okei hyvä :) joo tulosteen ne oma kannasta :p mies sano äsken että pidetään ensiviikolla rakkauden viikko :p

Aivan järkyttävät menkka krampit ja pitäis täs siivota samalla :/

Haikara, mihin sä olitkaan menossa? Mulla oli 2012 matkalaukussa monta minigrip -pussillista vitamiineja mukana, ei niihin tulli puuttunut. Silloin mulla ei tainnu olla vielä reseptilääkkeitä käytössä. Jauhemuotoisia lisäravinteita en viittiny ottaa mukaan. :woot: Turkissa käväsin.

Lähteekö siis ovulaatiossa vaan yks munasolu liikkeelle? Ku mä mietin just että pitäiskö molemmilta puolilta kasvaa ne follit? Mulla oli siis vaan toisella puolella nyt ultratessa kasvamassa folli ja ku tehtiin inssi ni sanoi että vasemmassa on litistynyt (jossa ei edellisultrassakaan kasvavaa follia nähty). Mulla siis ollu käsitys että ovulointi tapahtuis vuorokierroin eri puolilta.

Muokattu viimeksi:
Diabolicat, yleensä kyllä yksi jommalta kummalta puolelta. Toki lääkitykset voi tehdä tässä temput, ja valmistuu irtoamaan useita tai molemmin puolin.

Haikara, luulen että on ihan ok ottaa lääkkeet ja vitskut mukaan, kunhan lääkkeistä on reseptit ja kaikki on omaan käyttöön. Tarkista toki esim. täältä lisäinfoa:

http://www.norden.org/fi/sinun-pohj...hin/muutto-ruotsiin/tullisaeaennoet-ruotsissa

Diabolicat, se on vanha käsitys että ovulaatio tapahtuisi vuoro kiertoon vasemmalta ja oikealta. Samalla kertaa voi irrota yksi tai useampi, vaikka 2 samalta puoleltakin tai kummatkin eri puolilta. Toki yleensä kasvaa vain yksi ns. johtofolli joka sitten irtoaa, pienemmät sitten kuihtuu pois (jos folleja on enemmän kuin yksi). Tuota en tiedä mitä tarkoittaa jos sulle on sanottu että vasemmalla on ollut litistynyt folli..

Laitetaan vielä kuva :D
ImageUploadedByVau Foorumi1453383344.903693.jpg

Hieno "ovis" Minni :D eli tosta voisi päätellä, että jos menkat on päivän myöhässä niin on mahis plussata myös O-testillä. Tosin siinä vaiheessa on tullut ehkä testattua myös r-testillä :D

Haikara niinhän se olikin, että reissuun lähdet. En muistanut. :happy: Mukavaa ja rentouttavaa reissua sinulle!

Tiikeri! Voi ei! Mutta ehkä ihan hyvä on tuo että olette näin yhdessä päättäneet ja se vahvistakoon teidän suhdetta! välillä voisit käydä kertomassa kuulumisia miten erillään elo lähtenyt sujumaan... niin pitkään sinäkin ollut samassa porukassa meidän kanssa.
Mutta tsemppiä kuitenkin jatkoon ja toivon että onnellisuus saavuttaa sut ja miehes. Jos ei yhdessä ni sit erillään. Ja toivon että pienen perheen lisän saat joskus kun sen aika on.

Murkku: musta A on hieman tummempi. Kummassakin on jotai värjäymää. Eli siis ukkos tavara on ihan priimaa! :D ja nyt miehes sit on ylpeä itsestään ja tiiät et seuraava oviksen aika tulee olemaan siellä makkarin puolella :D

Myy82: muistit käydä meidän kuulumiset kattoo mutta et kertonut omiasi? :D

Larissa: mulla oli kans letrojen ekakierrossa sellanen olo ettei ovista ollut mutta jo sitten 2 kierrossa oli ihan eri fiilis. Ja oloista en voi sanoa yhtään mitään kun aina tähän plussa kiertoon nähden oviksen jälkee kipeytynyt rinnat mutta plussa kierossa kipu Alko jo ihan alkukierossa ja loppu kp 21 tms. Ku ovis oli. :D

Pipanat: ymmärrän fiiliksen. Itsellä samanlainen olo oli ja nyt en tiedä miten ilmaisen asian kaverille jonka kanssa ollu puhetta että hyökin yrittää mutta siitä ei ollut puhetta että ovatko apua hakeneet....

Minski, aivan mahtavaa!!! Nyt tää on pakko olla ss teidän kierto!!! :) :)
Ps. Mä niin odotan että plussan saan, ni pääsen taas tilaamaan, tällä kertaa itelle valmiiksi tossut. :)

Pkp:lle onnittelut plussasta! :)
Siirsin sut plussanneisiin :)

Muokattu viimeksi:
Mymmelistin Ike saa aina hymyn huulille! :)

Mulla ihan hirmu surku olo, kun aloin pohtimaan, että siis tyttötiikeri pitäis poistaa listalta :( miten se tuntuukin niin julmalta pyyhkiä nimi pois listalta... :(

Beisla, se oli edellinen kierto, tässä kierrossa ei ollut hoitoa (paitsi salaa söin letrot) mutta ei oo ollu mitään merkkiä oviksesta.. Tänään kp30 ja nega tehtynä ihan varoiksi. Vähän on kyllä tänään ollut ilmassa oireita, josko uus kierto sieltä käynnistyis tän viikon - ens viikon alun aikana :)

Minski, hienot kuulumiset ultrasta!!!

Larissa niinhän siitä voi päätellä ;) tosin sainhan mä jo aikasemminkin o-testiin plussan eli dpo 13! Hyvä taktiikka testata ensin o testillä jos ei uskalla tehdä r testiä kunhan ei hätäänny tuloksesta puoleen eikä toiseen :D helppoa

Hyvä tietää ettei hoideta kun kaksi lasta jo on :)
Täytyy omalääkärin kanssa pohtia seuraavaa siirtoa. Olisiko ne luget ensimmäinen kokeiltava asia. Joka voisi loppkiertoa tukea :)

Mymmelisti itse tilasin minskiltä harmaat ja vaaleansiniset. Harmaat sopii ainakin tytölle,mutta siniset vaikka tulevaisuuteen odottelemaan jos joskus poika lapsi siunautuisi :)

Minski onnea hienoista ultrakuulumisista! Mistä langasta olet tehnyt nuo kirjavat ja teetkö niitä ainoastaan vastasyntyneen kokoa? :)

Takaisin