Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nonnah, no olipa tosi törkeä lääkäri! Vielä pudotit painon ja kaikkea, ei tollasia tyyppejä pitäisi olla töissä. :mad: Jospa siellä kunnallisella olis eri lääkäri nyt? Vaikka ymmärrän ettei innosta mennä tuollaisen kokemuksen jälkeen.

Mami pahoittelut negasta. :sad001

Larissa, maltan varmasti ainakin sinne lauantaille, tai sitten sunnuntaille. Ehkä voisi tehdä la jos tuhru ei ole ollenkaan ilmestynyt paikalle mutta on se aina tähän asti tullut joten mitä sitä hötkyilemään.

Haikaranyytti no hyvä että pääsit viimein uuteen kiertoon. Ikävää käytöstä sun mieheltä. :sad001 Kumpa tajuaisi korjata käytöksensä sun poissaolon aikana.

pikkukakkosen posti, totta kai muistetaan. :) Onnea plussasta! :wav

PikkuMinski jes, onnea hyvistä ultrakuulumisista :grin

Katjusha perin outoa tosiaan. Ehkä kroppa yritti aiemmin tehdä ovista mutta se ei tullutkaan vielä silloin? Ehkä on nyt toivoa ettei ole ihan liian aikaisin.

nenna mä oon samaa mieltä, peruspunainen käy molemmille. Siskon kummipojan (5v) lempiväri on punainen. Mutta pojan sanojen mukaan "poikien punainen". (Siis kirkkaanpunainen. :wink)

diabolicat tosiaan toiselta puolelta kasvaa vaan folli normitilanteessa. Jos yleensä tulis molemmilta puolilta, niin varmasti kaksosiakin olisi hurjasti enemmän. Mäkin elin kyllä tokaan folliultraan asti siinä virhekäsityksessä, että vuorotellen kypsyy kummaltakin puolelta, mutta lääkäri valaisi että ei, sieltä vaan irtoaa missä sattuu olemaan parempi folli.

ninukki pahoittelut negasta. :sad001 Sais uusi kierto alkaa, jos ei plussaa tule. Mikä teillä on seuraavan kierron suunnitelma?

Piti oikein käydä vessassa ennen omien kuulumisien kertomista mutta ei vielä tuhrua näkyvissä. No, on tätäkin päivää monta tuntia jäljellä ja huomenna myös hyvää aikaa sen ilmestyä. On mulla muutamassa kierrossa yrityksen aikana jäänyt tuhru vain yhteen päivään.
Menkkakrampit on eilen ja tänään ollut hieman voimakkaampia kuin yleensä ennen menkkoja. Tai sitten kuvittelen. On mulla varmaan puolessa yrityskierroista ollut mielestäni "epätavallisia" kramppeja tai tuntemuksia kohdun tienoilla oviksen jälkeen. :rolleyes:

Larissa, tsemppiä odotteluun! kuten muutkin ovat sanoneet, jospa letrot syypäänä oireettomuuteen. Onneksi sulta otetaan se verikoe.

Pipanat, pahoittelut negasta! :hug013Aivan ihanan unen sun mies oli nähnyt!

Gatusa, kuulostaa niin hurjalta, että vaihdetaan kerralla kaikki kolme, mutta eipä taas ole mitään järkeä monia kertoja tehdä niin isoa leikkausta. Ihana esikko ❤️ :') Tsemppirutistuksia täältä monen monta!

Voi Mariska, kun oot niin pitkällä jo! Ihanaa! ❤️ :')

Katjusha, ompas nyt ihme testit. Mietin vaan, eikö ovis voikin tulla kierrossa kaksikin kertaa, mutta oliko sillä joku tietty aikaväli, milloin toinen solu irtoaa, jos niikseen menee?

Muska, täällä lähennellään 34-vuotta, mies vuoden nuorempi. Esikoinen haaveissa.

Mymmelisti, täällä on kova luotto teidän plussaan ennen kesää ❤️

Haikara, Niin hullulta, kuin se kuullostaakin, onnea uudesta kierrosta! Kuinka kauan tuota miehesi käyttäytymistä on jatkunut? Kävi mielessä, johtuisiko tuo siitä, kun lähdet?

Nonna, jopa on ollut törkeä lääkäri! :angry4

Mami, pahoittelut negasta! :hug013

Pikkukakkosen posti, hirmusti onnea ja paaaaljon extravauvapikaliimaa ja tarrasukkia! :happy093

Minski, onnea hyvistä ultrauutisista! :gen014

Lucky :D Eipä ollut viime viestin aikaan oikeen mitään uutta kerrottavaa :D

On. Täällä tuli isomman sairaalan lapsettomuuspolilta ensikäyntiaika. 1.6 matkaamme sinne siis, jollei kardiologi keksi syytä siirtää syksyyn. Hän on päättänyt muuttua kovin nihkeäksi :sad001 Mies pelkää mun puolesta, mutta on sitä mieltä, että ensikäynti tehdään jokatapauksessa. Syksyynhän ne mahdolliset hoidot menee kesäsulun takia. Odottavan aika vaan on niiiiin pitkä... No ompahan aikaa lukea kirjeen mukana tullut vihkonen. image.jpeg

Beisla, miullahan kans alkoi yllättävän aikasin menkkakrampit plussakierrossa (toki myös edellisessä mutta ei siitä sen enempää), eli toivotaan että siunkin tuhruttomuudelle sekä krampeille on hyvä syy!❤

Myy, ihanaa kuulla siun kuulumisiasi taas pitkästä aikaa❤ toivottavasti pääsette aikataulunmukaisesti yrittämään taas :)

Katjusha, sieltä se ovis on vasta kuulepa tuloillaan eli tallettelemaan vaan! :)

Haikara, voi ei :( jospa tosiaan oireilisi lähdöstäsi? Meillä ei ainka mies sitä ääneen osaa sanoa ettei tykkää jos yksin lähden pidemmäksi aikaa pois. Mitä jos kysyisit miltä hänestä tuntuu kun lähdet vaihtoon tai kun hän saa/joutuu olemaan yksin kotona niin kauan?

myy sille toi on jo onkoha 7 vai 8 leikkaus elämän aikana, läpät ei enää toimi vaan päästää veren läpi jatkuvast ees takas ni ei ol vaihtoehtoi jos haluaa vähäki lisää elinaikaa inshaAllah. tsemppiä ensikäynnille.

pikkukakkosenposti onnea tuhannesti mashaAllah :)

mariskai jo vikal kolmanneksel mashaAllah :)

anteeksi että alotan tällä mut onko kellään kiinnostusta vauvan neulepakettiin, kuvia löytyy tuolta myydään osiosta. ja löytyy myös se naisten neuleen kuva. neulepaketti hp 60€ mut voin myydä erikseenki, pusero on ainoastaan 20€ joten halvalla lähtee kaikki ottaen huomioon että minä oon ostan omal rahal materiaalit ja kaikki aika ja tunne mikä on kaikkii laitettu. pusero on suomessa mut neulepaketti tunisiassa saapuis n. 2vko:ssa.

sitten omaa napaa, neulonta alotettu, opiskelen samalla ja hoidan kotia, lihakset iha jumissa ja mikä stressi ku ei pysty äiteetä auttaan, sen takia tässä olenki ollu vähä alamaissa ku en pysty laittaa äipälle hänen rahoi, ei ol ketää kuka vois auttaa. ainoa miten pystys on et jos noi kaikki neuleet saa menemään ni äippä pitää rahat ja mä saan vähennettyä sen määrän sit siitä mitä oli lainannu ku meki ollaa nyt ilman dinaariakaa. ainoastaa se mikä pitäs äipälle laittaa on meillä kotona ja siihe ei kosketa.

Kiitos Ihanat tsempistä! :Heartred Eilisen molli-voittoisen päivän "kruunas" illalla tieto erittäin läheisen ihmisen terveydentilasta... Noh, yön jälkeen oli vähän paremmat fiilikset vaikka aamulla lähti käyntiin kp1. Ja nyt saa "tjot" kiertot riittää ja täysillä eteenpäin! Tähän kiertoon mukaan taas geleet, vehnäalkioöljy ja greippimehu vitamiinien lisäksi. Ovis-testitkin odottaa kaapissa. On se vaan kumma kun ihmiset on luotu lisääntymään niin MIKSI sen vaan pitää olla sitten niin hankalaa...

Haikaranyytti! Kuulostaa tosi rankalta tilanteelta! Voimia! Voisko tosiaan olla niin et mies pelkää kun lähdet lähdet reissuun?! Jos häntäkin koskettaa tämä lapsen yritys enemmän kuin antaa ymmärtää (ei vain osaa/uskalla puhua siitä) ja nyt hän pelkää kuin käy kun olette jonkin aikaa erossa... Tuletko ajatuksissa tulokseen että haluat olla ilman häntä, löydätkö sieltä uuden miehen jonka kanssa haluat olla... Monestihan kun riidellään ja toiselle huudetaan niin oikeasti haluaisi, että toinen ottaa tiukasti halaukseen ja kertoisi kuinka rakastaa mutta siinä mielentilassa ei siihen "pysty". Toisaalta nyt on varmaan hyvä hetki pitää pieni pakollinen "tauko" niin molemmat saavat miettiä rauhassa omaa elämää ja mitä siltä haluaa. Toivottavasti pystyt kaikesta huolimatta nauttimaan reissusta ja ottamaan siitä kaiken irti.

Hmm.. Muuta nyt en enää muistakaan mitä piti kenellekin kommentoida :oops:

Nyt vaan kovasti sitä plussa puhuria kehiin tänne ketjuun!! :wav

Valitettavasti se samainen lääkäri on nykyään koko lapsettomuus polin esimies, ja hauskaakin tässä on vielä se, et työskennellään välillä yhdessä kun itse on äitipolilla kätilönä, ja päivystys vuorollaan hän on siellä lääkärinä...

Enpä oo taas koko päivänä ehtiny tänne käymään, jos nyt kahlaisi teidän viestit läpi :)

Haikaranyytti, inhottava tilanne teillä, mutta niin kuin mutkin ovat sanoneet, varmasti tuo matka vähän avartaa tilanteilta puolelta jos toiseltakin. kuitenkin onnea uuteen kiertoon!

wm, mulle sanottiin kunnallisella et bmi raja on 35 hoitoihin. Mut riippuu lääkäristä. Mä oon just tossa rajalla ja mun yksityinen gyne sanoi että ei usko et mun paino on ongelma ja kunnallisen lekuri käski laihdutta vähän, mut tosi positiiviseen sävyyn :) Muista rajoitteista en tiiä

Nonnah, kylläpä on tulle teille tylyä tekstiä lääkäritä :confused: toivottavasti saatte toisen vauvan kuitenkin pian! :rolleyes:

Mami, höh nega :sad001

pikkukakkosen posti, ihanaa onnea! :rolleyes:

Minski, onnea hyvistä ulrakuulumisista, toivottavasti tärppää!

Pipanat, hienoa et yritys nyt on kunnolla käynnissä! Olkoo se heti ekasta kierrosta hedelmällinen :)

Ilpuri, kiitos! :happy: Taitaa vaan meillä käynnistyä yk8. Oli vaan yksi tjot-kierros välissä että mä sain vähän happea itseni ja omien "haluan raskautua" ajatusten kanssa.

Ja sit omat kuulumiset tulee nyt eri viestissä. Mulla on tää päivä ollu tosi alavireinen. Aamulla kun olis lähdössä töihin ja mun mies tuli mua pusuttelemaan niin se heti ol iet ärsyttääkö sua joku ja sit mä olin et ei mikään siihen liittyvä ja en nyt ehdi selittää kun asiakas tulee 15 min päästä. No sit se kuitenkin lypsi musta sen ulos mikä mua on painanut.
Mulla on ihan hirvee motivaatio ongelma. Mun bmi on siis 35, oon aika pitkä joten en näytä mitenkään hirven lihavalta koska paino o/n jakautunut aika tasaisesti mutta kuitenkin olen selkeästi pyöreä. Ja lääkäri syksyllä sanoi että jos saisin sitä painoa alas niin pääsen sit ens syksynä ivf:ään. Mut sit samaan hengenvetoon myös sano et ei usko et sitä tarvitaan koska uskoo mun raskautuvan luomusti jos paino lähtee tippumaan ja syön sitä thyroksiinia. Mulla on ihan mieletömän huono omatunto kun en saa aloitettua. Täälläkin monella on oikea ongelma, endo, pco tms, ja mulla on tällänen mille itse voin tehdä jotain mut en saa aloitettua. Eikö luulis et sitä motivaatiota olisi????? Mä oon niin vihainen itselleni!
Mun viime 2 vuotta on olleet henkisesti tosi rankkoja, erityisesti viime puoli vuosikas. Mun molempien lähimpien parhaiden ystävien kanssa välit on tulehtuneet niin että uskon että en halua jatka enää ystävyyttä ja mun työt on olleet tosi stressaavia. Nyt jouluna olin 2vk lomalla ja ajattelin et saan siitä hyvän lähdön kevääseen ja alan kiinnittää huomiota nyt omaan hyvinvointiin. Tulin sit heti flunssaan ja se vei mun lomalla hankitun energian ja nyt ei vaan mikään kiinnosta. Tuun kotia ja en vaan saa aloitetua mitään. Saamattomuus muuten kuulu tuohon kilpirauhasen vajaatoiminnan taudin kuvaan et voi olla sitäkin.
Mun mies tsemppaa mua koko ajan tosi paljon positiiviseen sävyyn, mikä on ihanaa. tänään ekaks kun tulin kotiin se oli et eikö ollu puhetta että et siellä foorumilla olis niin paljon, kun jos sulle tulee paha mieli, kun varmaan sielläkin aina joku sillon tällöin plussaa. Mä sanoin että ei siinä ketjussa, koska kaikilla on enemmän tai vähemmän haasteita, et niistä plussista on vaan onnellinen. Enemän mua harmittaa et sallin itseni katella vauvan sänkyjä sunnuntaina tuntitolkulla. Ei olis pitänyt :( Sit mies sanoi vaan että noh, ei kai se oli muuta kun eestakas liikettä ja treeniä :grin
Niinhän se on mutta mistä mä saan itseeni kurinalaisuutta? Motivaatiohan on, ainakin pitäs olla. Kun pääsisi alkuun niin se oli hienoa. Mä kuitenkin tiedän monta, yhden joka ihan lähipiirissä on tullut raskaaksi suunnilleen samalla BMI:llä. Tottakai ymmärrän että kaikki olis helpompaa raskaudesta ja lapsenhoidosta lähtien kun olin ees hiukan hoikempi. Elämäntilanteiden takia oon ihan ok sen kanssa että yritystä on jo paljon takana eikä vauvaa ole vielä kuulunut mut nyt en jaksa oikein enää, masentaa liikaa. En näköjään olekaan enää niin tän koko jutun kanssa ok kun olin vähän aiemmin.

Niin, ja musta jotenkin tän takia tuntuu että en sais kirjoitella täällä kun en tee tarpeeksi. :crybaby2

Ilpuri kp19/n.31, yk 24

Voi Ilpuri <3 älä turhaan koe että et saisi muka kirjoitella täällä tai kokea surua lapsettomuudesta kun et muka tee tarpeeksi tai sulla ei ole "oikeaa" ongelmaa. Ihan yhtä paljon kuulut joukkoon kuin kaikki muutkin! Kaikilla on noita fiiliksiä joskus! Ja ei se hoikkuuskaan takaa sitä plussaa (vrt. minä jonka bmi on noin 19). Uskon että osa sun oloista johtuu kilpparista. Mulla noi saamattomuuden olot johtuu vaan laiskuudesta :D ps. Ihana mies sulla :)

Takaisin