Nonnah, no olipa tosi törkeä lääkäri! Vielä pudotit painon ja kaikkea, ei tollasia tyyppejä pitäisi olla töissä.
Jospa siellä kunnallisella olis eri lääkäri nyt? Vaikka ymmärrän ettei innosta mennä tuollaisen kokemuksen jälkeen.
Mami pahoittelut negasta.
Larissa, maltan varmasti ainakin sinne lauantaille, tai sitten sunnuntaille. Ehkä voisi tehdä la jos tuhru ei ole ollenkaan ilmestynyt paikalle mutta on se aina tähän asti tullut joten mitä sitä hötkyilemään.
Haikaranyytti no hyvä että pääsit viimein uuteen kiertoon. Ikävää käytöstä sun mieheltä.
Kumpa tajuaisi korjata käytöksensä sun poissaolon aikana.
pikkukakkosen posti, totta kai muistetaan. :) Onnea plussasta!
PikkuMinski jes, onnea hyvistä ultrakuulumisista
Katjusha perin outoa tosiaan. Ehkä kroppa yritti aiemmin tehdä ovista mutta se ei tullutkaan vielä silloin? Ehkä on nyt toivoa ettei ole ihan liian aikaisin.
nenna mä oon samaa mieltä, peruspunainen käy molemmille. Siskon kummipojan (5v) lempiväri on punainen. Mutta pojan sanojen mukaan "poikien punainen". (Siis kirkkaanpunainen.
)
diabolicat tosiaan toiselta puolelta kasvaa vaan folli normitilanteessa. Jos yleensä tulis molemmilta puolilta, niin varmasti kaksosiakin olisi hurjasti enemmän. Mäkin elin kyllä tokaan folliultraan asti siinä virhekäsityksessä, että vuorotellen kypsyy kummaltakin puolelta, mutta lääkäri valaisi että ei, sieltä vaan irtoaa missä sattuu olemaan parempi folli.
ninukki pahoittelut negasta.
Sais uusi kierto alkaa, jos ei plussaa tule. Mikä teillä on seuraavan kierron suunnitelma?
Mami pahoittelut negasta.
Larissa, maltan varmasti ainakin sinne lauantaille, tai sitten sunnuntaille. Ehkä voisi tehdä la jos tuhru ei ole ollenkaan ilmestynyt paikalle mutta on se aina tähän asti tullut joten mitä sitä hötkyilemään.
Haikaranyytti no hyvä että pääsit viimein uuteen kiertoon. Ikävää käytöstä sun mieheltä.
pikkukakkosen posti, totta kai muistetaan. :) Onnea plussasta!

PikkuMinski jes, onnea hyvistä ultrakuulumisista
Katjusha perin outoa tosiaan. Ehkä kroppa yritti aiemmin tehdä ovista mutta se ei tullutkaan vielä silloin? Ehkä on nyt toivoa ettei ole ihan liian aikaisin.
nenna mä oon samaa mieltä, peruspunainen käy molemmille. Siskon kummipojan (5v) lempiväri on punainen. Mutta pojan sanojen mukaan "poikien punainen". (Siis kirkkaanpunainen.
diabolicat tosiaan toiselta puolelta kasvaa vaan folli normitilanteessa. Jos yleensä tulis molemmilta puolilta, niin varmasti kaksosiakin olisi hurjasti enemmän. Mäkin elin kyllä tokaan folliultraan asti siinä virhekäsityksessä, että vuorotellen kypsyy kummaltakin puolelta, mutta lääkäri valaisi että ei, sieltä vaan irtoaa missä sattuu olemaan parempi folli.
ninukki pahoittelut negasta.
Aivan ihanan unen sun mies oli nähnyt!

Eilisen molli-voittoisen päivän "kruunas" illalla tieto erittäin läheisen ihmisen terveydentilasta... Noh, yön jälkeen oli vähän paremmat fiilikset vaikka aamulla lähti käyntiin kp1. Ja nyt saa "tjot" kiertot riittää ja täysillä eteenpäin! Tähän kiertoon mukaan taas geleet, vehnäalkioöljy ja greippimehu vitamiinien lisäksi. Ovis-testitkin odottaa kaapissa. On se vaan kumma kun ihmiset on luotu lisääntymään niin MIKSI sen vaan pitää olla sitten niin hankalaa...
Taitaa vaan meillä käynnistyä yk8. Oli vaan yksi tjot-kierros välissä että mä sain vähän happea itseni ja omien "haluan raskautua" ajatusten kanssa.