Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos naiset :) no aina voi pyytää anteeksi ja olla pahoillaa mut saa mies alkaa teoilla näyttämään niihin minä vain uskon. Mutta uskon että tää reilu 4 viikkoa tekee vain hyvää ku ollaan erillään :p

Larissa: No tässä vaihees saa onnitella :D Haha :D mut kiva et alkoivat vihdoin en tiiä auttoko eilinen 1 tab terolutia vai oliko ne jo tuloillaan mut pää asia on että olen helpottunut :)
Ja Larissa mitä taikauskooni tulee eikös se vala näyttäny skorpioonia ja maaliskuu kierros oon jo suomes että ehkä kaiken piti mennä just näin ;)

Jännää ku itkeny verta aina menkkojen alusta ja epätoivo iskeny ja kaahailtu pohjamudissa aina ja nyt oon va happy ja hirvee toiveikas :D

wm, pk seudulla kunnallisella ainakin on, että jos on jo kaksi lasta niin enää ei pääse hoitoihin. Jos on omia munasoluja pakastettuna niin niillä voi vielä yrittää,mutta muuten ei.

Larissa, mulla oli pinnallista endoa ainakin kohdun takaseinämässä ja sivussa ja muistaakseni vielä jossain muualla mut nyt en muista missä (enkä oo kotona et voisin luntata). Kyllä nyt ainakin kaikkemme tehään kesään asti, jos ei silti onnistu niin luotan laboratorio täteihin ja setiin :)

Pkp, onnea plussasta! :)

-Oon miettiny pitäskö tilaa minskin taika tossut, mut minkä väriset ikelle tai mikä olis neutraali väri? Vai onko värillä ollut vaikutusta?? :D

Hei!
Tietääkö kukaan maailman matkaaja että saako viedä vitamiineja toiseen maahan että tuleeko tullilta niistä mitää sanomista? :) ajattelin geleet ym ottaa mukaa ja syyä niitä ahkerasti niin on kaikki tehty maaliskuun kierron eteen ;) lääkkeistä otan reseptit mukaan.

Mymmelisti: sä oot paksuna nopeemmin kun uskotkaan ;) samoin murkku ja larissa mulla on sellanen kutina :p

Minski, voist laittaa vielä kuvia niistä tossuista. Täällä kp1, vähän mietin samaa et jos niissä olis joku taika ja tilais kaappiin odottamaan :rolleyes:

Haikara, ihanaa kun vihdoin alkoi uus kierto! Se on aina uus mahdollisuus, vaikka loppujen lopuks se yk näyttää hirveeltä ja niin isolta, mutta kunhan toive toteutuu<3 oon sun kanssa toiveikas<3

Haikaranyytti, mulla oli aikanaan IVF-vehkeet mukana käsimatkatavaroissa eikä kukaan kysellyt mitään. Mahtoiko mulla olla reseptejäkään kun suomeksi. ..

Omanapa jälleen: ovistestit seikkailee ihan miten sattuu. Nyt:
ImageUploadedByVau Foorumi1453374856.209403.jpg

Eilen klo 05:30 plussa, 10 ja klo 18:30 oli melko haaleat. Ei tiiä mikä on meneillään.
Katjusha kp 11 / 22?-30

Ultrakuulumiset:
Oikealla 13mm johtofolli ja vasemmalla 14-15mm. Limakalvo mui bueno :D
Ei mitään viittauksia pco:hon tai endoon! Jeeeeeeeeeeee!
Ovis Su-ma ja verikoe 1.2
En siltikään toivo tai odota mitään :confused: , mutta hyvät uutiset kelpaa aina :)) ;)

Liitteet

• 1453375597616.jpg
    1453375597616.jpg
    146 KB · Katsottu: 178
  • 1453375610328.jpg
    1453375610328.jpg
    140.7 KB · Katsottu: 179
Murkulle onnittelut hyvästä testituloksesta ❤

Onnittelut kaikista plussista ja hymynaamoista :) ❤
Pahoittelut tädeistä, negoista ja kaikesta muusta negatiivisesta :-(
Tsemppiä piinapäiviin

-PikkuMinski kp11/30 yk29 letrokierto 1-

Mymmelisti, mie tilasin kaverin vauvalle vaaleanvihreät tossut, kun en tiennyt kumpi on tulossa. Taian tehoamista odotellessa ;D

Minski, noihan on hyviä uutisia!! Toivoa on! ;)

Katjusha, miten ne o-testit tolleen ailahtelee? :O Onko tuo kuva nyt eiliseltä vai tänään? Tossa näyttää testiviiva olevan kontrollia vaaleampi. Siinä eilisessä kuvassa myös oli mun silmiin kontrolli vahvempi kuin testiviiva.

Larissa kp 16, dpo 1-2, letro-kierto 1

Haikara, tää seilaa ylös alas tää homma :/... Eilen siis o-plussasin klo 05:30, sitten tuli selkeät negat klo 10
ja 18:30.
Kuvassa klo 13 testi tänään. Ei ota selvää.

Larissa, joo se on liki sama, kuten eilen aamun eka. Mutta ihmettelen kovin, että välillä käy oikeasti haaleana ja sitten taas kipuaa liki kontrolliviivaa. Perin outoa. Alan epäillä että ovista ei tule tässä kierrossa.

ImageUploadedByVau Foorumi1453377428.844772.jpg

Tässä eiliset testit aamun ensimmäinen oikeassa reunassa ja siitä eteenpäin vasemmalle. Iltapäivää kohtihan sen pitäisi ennemmin nousta...

Noissa testeissä, mitä olet tänne laittanut, en ole vielä plussaa nähnyt. Mutta ihme seilaamista kyllä! Toi eilisen aamun testi on lähes plussa. Ootko miten juonut/käynyt vessassa testien välillä? Otatko aamun testin aamun ekasta vai tokasta pissasta?

Haikara hyvä, että mies tajusi pyytää anteeksi. Plussatuulia alkaneeseen kiertoon, vihdoin se täti tajusi sinne saapua. :)

Minski jee tosi hyviä ultrakuulumisia. Sit vaan ovista hyödyntämään ja plussaamaan! :wink

Pikkukakkosenposti tuhannesti onnea kahdesta viivasta ja onnea odotukseen. :happy:

Plussatuulia hurjasti kaikille toivottelen!:wav

Larissa, tuo tummin on eilen aamun ekasta, mitä yleensä en tee - koska niin ei suositella, kun periaatteessa yöllä LH:ta ei erity kovin hyvin (niin, no näistä kuitenkin parhaiten..). Ei pitäis olla mitään eroa juomisessa. Normaali testiaikani on klo 13, mutta koska lämmöt oli eilen jo koholla niin tunsin pakottavaa tarvetta testata aamun ekasta. No, seurailen tilannetta ja lämpöjä. Joillakinhan tummin o-testi kierrossa ei tule täysin tummaksi, mulla on kyllä aiemmin tullut.

Pkp, runsaasti onnea plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :)

Haikaranyytti, se mitä mie oon tän yrityksen aikana kulkenu tuota samaa väliä n. 25krt, niin on miulla aina kaikki pillerit ollut mukana eikä kertaakaan oo kyselty vitamiinien perään kun lähes samoja myydään myös siellä :) reseptilääkkeet nyt saa aina tietystikin olla ilman sen kummempia. Tosin e-resepti kannattee pyytää ett tulostetaan varuiksi :)
Ja mahtavaa ett vuoto alkoi ja pääsette jo skorpparin kierron hyödyntämään!❤

Larissa, miulle sanottiin ett menee reilu viikko tuloksissa mut miulla meni alle 5 tai 6pv (en sitä aiemmin katsonut). Toivottavasti saat nyt hyvät tulokset! :)

Minski, onnea hyvistä ultrakuulumisista, toivottavasti tuovat plussan!❤

Mymmelisti, mie tilasin minskiltä peruspunaset tossut kun ajattelin niiden jokatapauksessa sopivan kummalle vaan ;) tuokoon tossut plussan sinnekin! :)

Takaisin