Mimmu, toivottavasti ensi kierrossa munasolu ei lähde liian ajoissa liikkeelle.
Mulle lääkäri sanoi ekassa letrokierrossa, että letroilla follit kasvavat usein isommaksi kuin luomuna. En tiedä onko gonalilla sama, jos on vielä vahvempaa lääkettä. Mulla on luomuna ollut follit kp12 12mm ja kp10 10mm. Kummastakin jäi se olo, että lääkärin mielestä olisi pitänyt olla jo isompi. Sattumalta noissa kahdessa kierrossa ovis olikin viikon myöhässä, eli tiedä aloittivatko kasvunsa myöhässä vai oliko vauhti hidas. Letrojen kanssa vauhti on ollut ihan toinen.
Ananna, sehän on otollinen aika, voi ultralla katsoa näyttääkö lähestyvä ovulaatio siltä miltä pitäisi. :)
PikkuMinski jes, tsemppiä folliultraan!
Haikara, varmasti ei kannata aloittaa letroja ennen uutta kiertoa. Munasolut eivät vaan kasva tuossa vaiheessa kiertoa niin todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä.
Katjusha, tuolla lailla kun ajattelee niin ei 3/9 ole huono tilasto. Kun vain pysyisivät kyydissä! Hurjan hintaista vaan teidän touhu, vaikka omakin tuntuu jo kalliilta niin ei mitään (vielä) verrattuna tuohon.
Nonnah, mulla taas on kolmessa neljästä Pregnyl-kierrosta tuntunut ovis todella selkeästi, jopa kipeästi, vaikka muuten en huomaa yhtään. Muita sivuoireita en ole huomannut.
Larissa, pahoittelut töiden loppumisesta. On se kurjaa vaikka oliskin tiedossa.
Jellis, on se vakituinen työpaikka silti hyvä. Tosin mäkin olin vakkarina valtiolla ja niin vaan loppui työt kun ajoivat koko yksikön alas.
Jennie, mahtavaa että tällä kertaa annos oli riittävä! Tuolla on hyvä jatkaa vaikkei heti ekalla kerralla tärppäisikään. Saatko vielä mahdolliseen seuraavaan kiertoonkin ultran?