Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jellis :-( jos se ei sun kohdalla olis väärä plussa ❤

Näillä tähän kiertoon ;) saattaa jäädä vähän seuraavallekkii :D

Liitteet

• 1452694366099.jpg
    1452694366099.jpg
    49.3 KB · Katsottu: 174
no niin itse olen nyt askeleen lähempänä taas tuota minun suunitelman toteuttamista alhamdulillah.

pahoittelut larissa työttömyydestä, tsemppiä ja plusatuulia ennen kaikkea :)

beisla hyvä et on kunnon suunnitelma nyt :)

pahoittelut negan saaneille.

plussatuulia kaikille. :)

Haikaranyytti, en tiedä huomasitko mun aiemman kommentin, mut ehdotin, että jos sun mies ei katso tarpeelliseksi tulla sun luo ovulaation aikaan ni ota sä päivän parin loma ja tuu kotona käymään. :) Eikö vaihdossa olevat aina välillä käy piipahtamassa kotona? <3

Plussatuulia naiset!

Toivottavasti uudet letroilijat saavat heti pysyvän tärpin kun on uudet kujeet. :)

Ja muille kanssa tärppionnea rutkasti!!

Haamulaisille vahvistumista ja oikein hedelmällisiä ovulaation hetkiä. <3

Omaa napaa. Täällä ei ihmeempää, hyvä olo ollut. Ainoostaan tissit kipeet ja palelu oireena. Onnellisen ja epäuskoisen sekaiset tunteet edelleen. On jotenkin niin vaikea vieläkään uskoa, että tää on suotu meille! :) Nyt jo aika moni ystävä tietää, mutta ei kuitenkaan oo ihan julkista tietoa vielä. Töissä en oo kertonu kenellekään. Sitä paitsi on vaan sijaisuus, niin loppuis kutenkin just niihin aikoihin kun oisin jäämässä pois, jos nyt niin pitkälle uskaltaa ajatella. Hurjaa!

Toivon sydämeni pohjasta teille kaikille suuuuria plussatuulia, vahvat naiset!

Maggie rv 7+6 Huomenna tulee 8 viikkoa täyteen. Kylläpä aika menee nopeasti, vaikka kuitenkin niin hitaasti.

Voimia kierron eri vaiheisiin. Ja uskokaa plussaan. Kyllä se vielä tulee. ++++++++++++++

Maggiellä on hyvä pössis päällä, hienoa :joyful:
Beislalle piti kommentoimani, että meidän klinikalla neuvotaan käyttämään lugesteronia alkuraskauden ultraan saakka. Joskus ekoilla kerroilla ne suositteli sitä verikoeraskaustestiä, jossa olen kyllä mielellään käynytkin joka kerta siitä lähtien - koska saa tarvittaessa käsityksen onko hyvä vai huono tilanne päällä (hcg:n todellinen määrä veressä heti alkumetreillä, niin tietää meneekö seurantaan). Vaihtelevat on käytännöt eri lääkäreillä että klinikoilla - ihanaa jos vaan kaikki saatais niitä tuloksia aikaiseksi. Jospa tää inssi nyt teille toimisi, eikä tarttisi ICSi:tä miettiä...
Tällä on kohtapuoliin se kehoterapia, joten katotaanpa mitä se sitten antaa :happy:
Katjusha kp 3 / 23-30

Mitä ovis testejä käytätte, ootte hyväksi havainnut? Ostin prismasta noita rfsun ja en tiiä onko testeissä vai väärässä ajankohdassa vikaa mutta todella haaleita molemmat viivat. Eilen ultrassa siis ennusteltiin ovista loppuviikkoon ja ajattelin että voisin nyt testailla myös näkyykö testissä.
ImageUploadedByVau Foorumi1452704603.032494.jpg

Maggie: Joo huomasin piti kirjottaa sulle mutta sit se unohtu :)
Ei tää on 4 viikon vaihto ja sopimuksessa on että täytyy lähdöstä olla väh. 32 päivää maassa eli itse en voi välissä kyllä matkustaa Suomeen :( Jos jään kiinni niin ei hyvä heilu! Ja mies kokee turhaksi panon takia matkustaa niin kauas. Että minkäs teet,:/

Oonkohan tulossa sairaaksi :o siis tänääkin nukuin 13-19 ja sitä ennen hyvät yöunet mut ei voisin va nukkua oon tosi väsyny ollu tämän viikon :o ihan yhtäkkiä alko tää väsymys ja pientä lämpöilyä ollu.... Täti ei näytä tulevan vielläkään vaikka olisi eilen luullut että tulossa kun niin kiukutti :D
Meillä on viimeiset kokeet ja kaikki tulossa viellä kun tää on vika kuukausi koulua enää ni nyt ei ois aikaa tälle väsymykselle :o

Muokattu viimeksi:
Haikaran oireet kyllä kuulostaa niin raskausoireilta :o meinasitko millon testata viel?

Jennie en oo rfsuta käyttäny, mut ei kai viivan vahvuudella oo väliä, vaan viivojen erolla.. Ja miusta tossa testiviiva on vahvempi ku kontrolli, eli o+!

Kaikki oireet tuntuu viittaavan mahdolliseen raskauteen :D kun lukee teidän muidenkin kuulumisia niin kaikki kuulostaa hyvältä. Kun aloimme yrittää esikoista niin piinaviikolla tuli tissikivut, vilunväristykset, kiukut yms mutta paljastuikin sitten pms oireiksi. Kun kävi tärppi niin näitä oireita ei tullut, mutta vatsa oli sekaisin ja väsytti kamalasti jo ennen plussaa :)

Nyt ajoittain masentaa kun en edes tiedä missä mennään. Mä niin toivon että viime viikon maanantain niukka verilimavuoto olis ollu ovis (tai edes sit se kierron käynnistymisyritys). Tänään tarttui pc raskaustestit mukaan kauppareissulta sit kuitenkin ja yritän muistaa testata huomenna :) olisin kyllä superyllättyny jos olis plussa. Tuli vaan jännäfiilis kun joku kirjoitti että jos oviksen aikana tiputtelisi punaista niin olis superhedelmällinen kierto :D mut joo, taapero arjessa kun elän niin en edes muista harrastettiinko viime viikon alussa sänkyhommia :D höh!

Haikara et oo testiä tehnyt?

Mimmu, lääkäri katsoi että luovuttaja on käynyt viisi kertaa. En ole varma tarkoittaako se viittä olkea vai enemmän tai vähemmän. (Sperma pakastetaan nk. olkiin.) Mutta jos biologi on arvioinut että on tarpeeksi useampaan käyttökertaan niin meille varmasti riittää. Jos tehtäisiin klinikkainssejä, pitäisi tavaraa olla enemmän. Meidän näkökulmasta siis, voi olla että biologi on arvioinut joka tapauksessa varman päälle. Mutta koska pakkasen jälkeen liikkuvuus riittää vain IVF- tai ICSI-hoitoon, ei meillä ole varaa kuin yhteen tai kahteen minun kohdallani ja yhteen tai kahteen seuraavan lapsen kohdalla. Ja kakkosta varten pitäisi uudelleen säästää. (Jos pitää sinne asti mennä myös kakkosen kanssa.) Yhdellä IVF-hoidolla tulee tietysti toivon mukaan useampi munasolu ja saadaan osa pakkaseen. Tietääkseni yhtä hoitoa varten sulatetaan yksi olki.

Junibea mäkin olen kuullut että joillakin voi tulla hieman verta ovulaation aikaan. Sitä en tiennyt että se voisi merkitä tavallista hedelmällisempää kiertoa.

Katjusha muistelinkin että olit sanonut niin, siksi kysyin lääkäriltä loppuuko tukilääkitys tosiaan testiin tuloksesta riippumatta. Ehkä riippuu myös hoidettavasta?

Jennie, no onpa tosi haalea kontrolliviiva, yritä tuosta nyt tihrustaa! Näyttää jopa vialliselta mun silmään jos kontrollikin on tuollainen, vai onko joku muu käyttänyt rsfu:n ovistestejä? Toivottavasti huominen olisi selkeämpi.

On. Jes, sovittiin luovuttajan kanssa että koska hänen on vaikea soittaa klinikalle työaikana, me soitetaan huomenna hänen puolestaan. Sitten aika on ainakin varmuudella ajoissa. :)
Beisla dpo vajaa viikko

Haikara mitkä dpot siulla on? Voisko olla ettei vaan näy vielä.. Ja millä testillä teit?

Beisla: tein eilen negan :(
Mannikka: No älä mut ihan outoa tämä väsymys :o tuntuu että on vaan pakko nukkua kun ei pysy hereillä :o mittasin eilen koulussa hempparinki mut ihan normia näyttää... Jos ovis oli uudenvuoden jälkeen vasta ni oishan tässä mahis kai plussaan ;) Nennan ylläriplussan jälkeen alkaa kyllä usko hiipiä vaikka lääkärit kui väittää ettei johtofollia ym :p
En osaa sanoa millo testaisin seuraavaksi :D

Haikara, tuo väsymys kuulostaa niiin tutulta. Päikkäreitäkin vois vedellä ja nytkin oon pari tuntia haukotellu jo.. Niin olikos siulla niitä vauvalan testejä? Miulla niissä näky vähän myöhemmin kun noissa wondfoissa (suht samat viivat ku pc)..

Haikara, iiiks kui jännää!! :) perjantaina ainakin testi jos ei täti tuu? Siullahan niitä testejä taisi riittää :P

Jennie, mie käytin rfsu:n ovistestejä ja miulla toimi ihan hyvin. En tosin muista että olisiko ollut pissan vahvuudella osuutta asiaan, mutta kun sain negan, oli myös kontrolliviiva haaleampi ja sitten kun tuli plussa, oli molemmat kirkuvia. Eli toisinsanoen en oo varma että oliko kyseessä normaali värien vaihtelu vai oliko laatuero. Laitan tähän vielä kuvan jossa ainoana vihreänä o-testi, tosin tämä on raskaanaollessa tehty. Mutta lähes tuonkaltainen kontrolliva oli miulla myös ovisplussa testissä.

Liitteet

• WP_20151214_007.jpg
    WP_20151214_007.jpg
    660 KB · Katsottu: 182
Takaisin