Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mitä oireita teille muille pregnyl on aiheuttanut? Mulle pistetty viimeks, tai siis ite oon pistänyt, IVF;n yhteydessä niin sillon oli niin paljon kaikkee muutakin etten enää muista /osaa yhdistää mitkä oli pregnylistä.
Nyt palelee ihan jäätävästi, janottaa koko ajan, peruslämmöt kuitenkin vain hiukan koholla 36.9, kun ed. raskaudessa oli 37.2. Toki nyt vasta dpo3 ja ed. raskaudessa mittailin lämpöjä vasta dpo10 paikkeilla.

kiitos ihanat onnitteluista, itseasiassa toi koe on irlantilainen ei paikallinen ja oli kyl aikas helppo mulle mistä olen ilonen, huoh jumituin vaa tosiasiaan että tästä maasta ei voi laittaa muihi maihi rahaa joten en pysty diplomia täältä käsin maksamaan, ja vielä pahempaa etten pysty äipälle sitä rahaa palauttamaan tämän maan lainsäädännön takia. mut olen tyytyväinen siihen että mul on jotai pätevyyttä lisää taas ja on mul opintosuorituksesta ladattuna leimallinen ja allekirjoitettu ote. lukee että "certified graduate" leimassa. :)

pahoittelut murkku negasta ja sama mymmelistille.

haikara plussatuulia ja muut myös.

Katjusha, aika summa rahaa... :( miksi sen pitää niin paljon maksaa... Ihan epäreilua!

Gatusa, on se teidän maa vaan niin ihmeellinen :) erikoisia sääntöjä...

Mä tässä pähkäilen tota eBaysta tilaamista. Siis maksetaanko ne visalla, onko ihan luotettava systeemi?

Muurahainen, minä oon maksanu paypalilla oikeestaan kaiken ebaystä tilatun. Paypaliin oon sit liittäny visan. Sellain ainakin on ihan turvallista. Ja kaikki mitä oon tilannu on myös tullu perille :)

Onnea gatusa! :) ihme kyllä tuo kun ei voi olla minkäänlaista rahaliikennettä siellä :o entä jos siulla olisi vielä suomalaisessa pankissa suomalainen tili niin pysyisikö sitä käyttämään?

Mimmu, hmh minkähän kokosia ne follit sitten on kun ne ei oo vielä kasvanut yhtään? Kun miulla oli kp11 9-10mm follit muistaaksein, ja jos siitä laskisi ett kasvaisi sen 2mm vuorokaudessa, niin ne olisi tosiaan sen 28mm ollu oviksen aikaan (tai jopa enemmän jos ovis vasta 48h päästä plussasta). Eli siis varmaan ne on alkanu kasvamaan vasta tosi myöhään..?
On se keho vaan kummallinen, täytyykin muistaa kysyä joskus jostain lääkäriltä.

Katjusha, toivotaan että seuraava kierros tuo pysyvän plussan jos siihen päädytte :)

Nonnah, mulla ei ole kyllä tullut pregnylistä itsestään mitään sen kummempia oireita mutta mulla on aina oviksen aikaan ihan tajuton turvotus päällä. Mä normaalisti luomuna tunnen oviksen mutta pregnylin aikana en.

Nenna, en osaa kyllä sanoa minkä kokoisia follit on kierron alkupäässä mutta ainahan sielä seuraavat on jo valmiudessa.

Mannikka ja murkku, minä kans olen paypalilla maksanut ebayn ostokset :) mutta en suosittele liittämään korttia paypal-tiliin vaan siirtämään omalta tililtä aina rahaa paypal-tilille. Jos kortti on liitettynä tiliin, niin paypal- tai eBay-tilin tullessa kaapatuksi on korttikin sitten menetetty.

Katjusha, kallista lystiä mutta toivon teille sitä pysyvää plussaa jos uudelle kierrokselle lähdette <3

Gatusa, on kyllä kummaa ettei voi rahoja siirtää sieltä :( mutta onneksi sulla on nyt uusi taito taas kartutettu!

Larissa, Mä en löytänyt muita vaihtoehtoja kuin maksa visalla. No maksettu on ja viestikin tuli, että olisi jo postitettu... Saas nähä tuleeko perille.

Murkku, niin onko sulla nyt paypal-tili? Jos ei niin sitten ei varmaan voi maksaa muuta kuin luottokortilla. Mulle on ainakin kaikki tullut perille eBaysta mutta siinä saattaa kestää se 1,5-2 vk

Mä tein testin ja jätin sen wc:hen ja kävin viemässä pyykit, ku tulin takas oli testi hävinny :D ei tosin ole ensimmäinen testi / tavara minkä mei kissanpentu vie wc:stä... Kaikki kelpaa sille :o

Ehkä mei kisu suojeli mua negalta ;)

Haikara, eikä :'D testi löytyy sit sohvan alta vai :p

Pesäänsä vei sen, sinne se kaikki miu ponnarit ja muut vie mutta negahan se...ei yllätä! Iha pask** ollu tää 31 kiertoa yhtä negaa vaaan! ja seuraavakin ja seuraava kun ei pääse hyödyntää kun mun kroppa on just näin pask*! :(

Haikara, eikä! Hassu kisu kun tykkää pissi-tikuista :'D pahoittelut negasta :(

Sain tässä kuulla että työt luultavimmin loppuu maaliskuun alussa. Haikea fiilis vaikka määräaikainen sopimus onkin (hoitovapaan sijaisuus) ja oli tiedossa koko ajan että ei tämä ikuista ole. Jotenkin vaan kuvittelin, että ehtisin olla tuolla niin pitkään kunnes jään itse äippälomalle... No ei kai se auta kuin alkaa taas uutta työtä etsimään vauva-projektin lomassa! Mites te muut, oletteko työssäkäyviä, opiskelijoita vai kotona lasten kanssa tai töitä etsiviä?

Muokattu viimeksi:
Larissa, minä töissä määräaikaisena, mutta sopivasti on aina joku jäänyt äitiyslomalle, että teen nyt kolmatta sellaista putkeen.. Tällä erää heinäkuun lopulle soppari, josko sitä sitten olis itse siinä tilassa että lyhyemmillä sijaisuuksilla pärjäis omaan lomaan asti...?

Ninukki, eli vähän samanlainen tilanne. No sulla on vielä hyvin aikaa heinäkuuhun :) Siihen mennessä ehtii tapahtua vaikka mitä ;) mulla on tässä vielä toivonpilkahdus jatkosta, uutisia odotellessa... Koko elämä yhtä odotusta ja odotuksen odotusta :D

Haikaranyytti, sehän tässä vähän pelottaa kun on ollut nyt niin kiva työ niin leviääkö pää, kun työt loppuu ja jos ei uutta heti ala löytyäkään... Liikaa pyörisi ajatukset yrittämisessä :/ mutta se on sitten sen ajan murhe, jos ei sopparia jatketa.

Mä oon miehen firmassa äitiyslomasijaisena. Alkuperäinen suunnitelma oli, että hän tulisi ny vuodenvaihteessa takas ja mä jäisin äitiyslomalle. Joo. Hän on nyt hoitovapaalla elokuuhun asti.

Larissa, mä olen ns vanhempain osa-aikaisena 18 tuntia viikossa. Täällä sitä on mahdollisuus tehdä siihen saakka, kun lapsi menee kouluun ja esim irtisanomissuoja säilyy.

Haikara sun kissaa :D Pahoittelut kuitenkin negasta!

Larissa toivottavasti löydät pian uutta duunia, minkälaiset näkymät sun alalla on?

Mä oon valtion orja hamaan hautaan asti, siinä mielessä hyvin onnekas ettei työt kyllä lopu.

Takaisin