Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hyvä Murkku, mahtavaa! Ja just tallettelut kuntoon ni ei pääse ovis livahtamaan jos tuleekin tosi aikasin. Kyllä lupaavalta kuulostaa, että pian vilkkuu se toinenkin plussa. :)

Voi Nenna, olipa tyhmä takaisku. Mut en todellakaan usko että tulevan isyyden takia jätti kertomatta vaan se on oikeesti tosi jännittävää!! Mä meinasin kanssa äitillä ollessani skipata koko jutun ja aattelin, että kerron sit joskus myöhemmin mut sit vaa ryhdistäydyin et ei maar, nyt on pakko. Ja kädet täris niin pirusti. Uskon et miehes vaan jännitti niin paljon eikä liity mitenkään siihen, ettei haluis teidän yhteistä tulevaa lasta <3<3<3<3<3

tsemppiä ja plussatuulia muurahainen :) meillä äsken oli aamupuron syönti ja tyttö vaa maiskutteli ja sano nam nam ku söi riisipuuroa <3

heh varmaa onnellinen joulu oli exäl, heti skypepuhelun jälkee kirjotti vihasen meilin et jos ei mene sovitust ni ei enää saa jutella pojan kans. mun miehen ei pitän olla kuulemma siin, ei ollu maininnu ja poika kysy ukkoa. vain suomeks ukko kysy vain how are you. ja mun ois kuulemma pitän alkaa kertoo niiden versiota jossa teen itestäni pahiksen et ku muutettii pois suomest, miksi jne. no to keskustelu käyty siis pojan kans aikoinaa jo täällä ja poika oli onnellinen mein kans ni ne ei vaa voi sietää et poika haluaa mein luo.

Murkku, mähän näytin niitä PikkuMinskin tossuja ja sanoin että näille tulee elokuussa käyttöä, jos kaikki menee hyvin. Ja sitten halattiin ja itkettiin ilosta ja halattiin lisää ja vähän taas kyynelehdittiin. Tulevat isovanhemmat vaikutti todella onnellisilta ja aika yllättyneiltäkin, kun meilläkin jo 10 v yhdessäoloa ja nyt sitten viimein! :) Tää ois heille ensimmäinen lapsenlapsi. Mun omat sisarukset on nuorempia. Uskon kyllä että sieltä rupeaa kanssa putkahtelemaan sitten serkkuja jossain vaiheessa. :)

Huoh, pikainen omanapailu. Eilen puuhailun jälkeen pinkkiä paperissa, joten eiköhän tämä jännitys ollut tässä... Kohti vuotta 2016, näinköhän meillä on vielä ensi joulunakaan lasta :sorry:

Mrsc kp28/29 dpo12 yk9

Murkku, oon kyllä aivan supertyytyväinen siun puolestasi, aivan mahtavaa kun kroppa alkaa pikkuhiljaa toimia niinkuin pitääkin! :) ensvuonna se plussa tulee aivan taatusti! :)

Gatusa, miten ne hoitajat/työntekijät siellä ei huomaa mitä poika oikeasti tahtoo ja tarvitsee!? Luulis tuon ikäsen olevan jo sen verran iso myös viranomaisten silmissä ett osaa ite arvioida tollasessa tilanteessa ett missä on hyvä olla...

Mrsc, pahoittelut jos se täti sinne löytää..

Pipanat, tsemppiä tuo mies kyllä tarvitseekin kun oon kääntyny aivan päälaelleni tässä viimesen viikon aikana, miehelle tulossa taatusti pitkät viikot odottaa elokuuta :D

Mies tosiaan tarvitsee vaan aikaa, tiedän sen. Mies on vähän hidas hämäläinen ja sillä menee hetki aikaa sulatella ain asioita. Enkä sitä siitä syytä, ja tiedän ett mies on valmis tähän kun kuitenkin aika kauan jouduttiin yrittämään ennenkun saatiin onni puolellemme, kyllä tuossa ajassa on taatusti ehtinyt miettiä asioita jo monesta suunnasta. Eilen vaan tuli miulla joku mielenhairahdus :D

maggie ihana et siel ollaa onnellisia :)

pahoittelut mrsc jos menkat alkaa.

nenna no kun asiahan ei heille näköjään kuulu. poika sanon lastenkodis hein ees et haluu mein luo, nyt exän luona kysy et saako hän tulla mein luo ku täyttää 18v, sanoin et tottakai saat tulla ni hän oli niin onnellisen näkönen ja sit totes et kohta hän täyttää 10v eli taitaa laskea jo et kuinka kauan menee ennen ku pääsee eroo exäst. valitettavast vaan on tälläi tilanne et tuohon ei puututa ja ne ku on hankkin ne jotku paperit et pojal monimuotonen kehityshäiriö ja psyyk.sairauksia ja kuulemma minä aiheuttan. juupa juu ainaha sitä suhteil ku eukko kuulemma terveydenhuoltoalalla hommaa mitä haluaa. mut poika kaikkee muuta ku jäljessä tai psyykisest sairas, koti-ikävä hänellä on ja ikävä perhettään. ne vaan ei valitettavasti pysty hyväksyy ite ja sulattaa sitä että poika rakastaa meitä ja haluaa olla meidän kans vaikka molemmat oliki vieressä vahtimas mitä poika mulle sanoo.

Nyt on miehenkin porukoille kerrottu. :) Vitsi että taas jännitti. Sydän rupes tykyttämää tuhatta ja sataa jo ennen ku hypättiin autoon. Itse kertominen meni kyllä hyvin, Minskin tossuilla taas. Miehen siskontyttö tosin luuli, että ne on koiran tossut! :) :) Miehen sisko tanssi voitontanssin ilosta ja kaikki onnitteli. Sitten miehen isä tuumas että rupee olemaan jo ikääkin että oli jo aikakin! Olipa niin nätisti sanottu!!! Mur! Ois tehny mieli sanoa että on tässä paneskeltu ja yritetty kyllä jo aikasemminkin!! Mutta lopulta jäi kiva fiilis ja siskonlapset kyseli kaikkea, että millon maha rupeaa näkymään ja mikä sen nimi vois olla ja että tuleeko se niille sitten hoitoon. <3 Nyt vaan ku tulis pian tammikuun 4. ja näkis sykkeet.

Hyvää joulupäivää naiset! <3<3

Rv 5+3

Hyvää joulupäivää täältäkin kaikille tasapuolisesti! <3 oon ollu koko joulun töissä ja vielä pari päivää pitäis jaksaa.. Kirjottelu jääny taas mutta oon käyny vilkuilee teitä.

Kaikella rakkaudella nenna, kyllä mua vähän harmittaa kuulla valitusta oireista tällä palstalla, kun ite on taas niin suruissaan että antaisin mitä vaan niistä oireista..tuntuu että itkisin onnesta jos saisin oksentaa raskauden takia. Mutta ikävää että sulla on huono olo.

Omanapaisuutta sen verran että vika letro menee tänään illalla ja ainoa oire on ollu pari lähes huomaamatonta hikoilua hetkellisesti. Yksi yöllä ja yksi aamulla meikatessa, vähällä pääsin.. Eli alkuviikosta voi alkaa pissiä tikkuun ja toivoa parasta..

Kaikkea hyvää joulujen jatkoihinne :)
Jellis kp 7 yk18

diabolicat mullakin on nyt OneStepejä ja niiden ohjeessa taas lukee että 5 minuutin jälkeen on luettava. Huomasin, että jo melko pian virallisen testiajan jälkeen mulla tuli pari kertaa plussalta näyttävä viiva, vaikka todellisuudessa ovis tuli vasta myöhemmin. Voisin kaivaa vielä kuvan kännykästä jonka otin... mun piti ladata kuva jo oviksen aikaan, mutta unohdin.

Juu mä luulen että ovis oli sit kuitenkin se 22.12. vaikka en sitä kiinni testillä saanutkaan. Mut ainakin sinä aamuna oli lämmöt normit ja seuraavana päivänä koholla. Ja flunssakin tietysti pukkasi jouluattona. Pari viikkoa ollu kiikun kaakun että tuleeko vai eikö tule.

Hyvää joulua ja rauhallista ja (munarikasta) uutta vuotta kaikille! Meillä tosiaan on jo se 2,5 vuotias eikä elo tahtoikäisen kanssa ole myöskään aina helppoa. Jouluaattona neiti käyttäytyi kyllä niin huonosti ettei olis ansainnut ensimmäistäkään lahjaa. Kaiken kukkuraksi glögilasi, jossa isäntä oli tuomassa mulle juhlaglögiä, hajosi (putosi pohja) ja sitä kuumaa glögiä läikkyi mun ja lapsen päälle sekä lahjavaatteille joita oltiin sovittamassa just. Onneks glögi ei suoraan päälle kuitenkaan tullu eli selvittiin säikähdyksellä ja pilalle menneillä lahjavaatteilla. Suihkuun sit vaan et saatiin glögit päältämme.

Moi kaikille pitkästä aikaa! :)
Tulin toiveikkaana piipahtamaan ja mitä ihania uutisia ekalla sivulla olikaan! Nennaa on plussannut! Mahtavaa ja sylin täydeltä onnea :) Ja Maggie ja Enu kans, ihan huisia! Ja olihan siellä muitakin, kaikille tasapuolisesti onnea :)
Multa on menny paljon ohi, ei vaan ole aikaa täällä hyöriä.. :\ Mutta käyn välillä tuota ekaa sivua lukemassa ja toivon aina että plussanneissa olis paaaljon uusia nimiä :)

Ihanaa Joulun jälkeistä aikaa ja plussatuulia,
Nyytti rv31+1

Nyt ei voi sanoa muuta kuin OHO! Mulle tuli jo tänään pysyvä hymynaama! Tikun kun testistä ulos otin, ni ei epäilystäkään ovisplussasta, niin paljon vahvempi testiviiva oli kontrolliviivaa. Mut siis tänään vasta kp 11, ei mulla koskaan NÄIN aikaisin ole ovis ollut! Nyt se aikaistu jo viime kierrostakin viisi päivää!
No ei siis se mua haittaa. Talleteltu on nyt sitten dpo -1, -2 ja -3. Ja vahvasti veikkaan, että tänään vielä peitot heiluu. :) mies ei kyllä tiiä mitään ovisplussasta, se on muuten vaan nyt lomalla innostunut heiluttelemaan :)

Muurahainen kp 11/??, dpo -1, yk 23

Hei osui silmääni täällä teksti missä puhuitte teepuuöljystä. Sitä ei saa raskaana käyttää kun on eteerinen öljy. Itselleni nousi kans hormooni näppyjä ja ajattelin sitä käyttää, mut sitte kosmetologi sanoi ettei saa. Eteeriset öljyt on siis kiellettyä raskaana ollessa.

On: Meille syntyi eilen 25.12.2015 klo 9.20 ihana pieni pellavatukkainen poika. 3770g ja 52cm. Päänympärys 35,5cm. Hän on ihana rauhallinen vauva, mutta jouduttiin viemään happikaappiin ja happiviiksiin pariksi päiväksi kun hengitys oli hiukan katkonaista. Hän vetäisi lapsivettä keuhkoihin ja oli sen takia vähän räkänen. Tirskuu ja räkii lapsivettä keuhkoista koko ajan pois. Kunhan saa kaiken pois, niin hengityskin paranee.

Onnittelut wildside! :) mahtava joululahja :)

Murkku, teillähän on hienosti hyödynnetty ovisplussa;) ja aika paljon sun kiertos nyt näyttäis lyhentyvän!! Pääset piinailee sit heti vuoden alkuu :)

Plussatuulia kaikille !

Täällä tissit edelleen arat, väsyttää ja itkettää kaikki.

Meritähti dpo 8

Waau wildside! Super paljon onnea <3

Nenna höh pahoinvoinnista! Eiköhän se helpota ajan kanssa<3

Maggie mahtava vastaanotto :) voi juku kun itsekkin joskus pääsisi kertomaan.

Murkku onnittelut o plussasta! ;) nyt sitten piinailemaan ja vähän vielä kovaa pakettia jyystämään ;P

Gatusa oli saanut puhua pojan kanssa! Ihanaa!

Napaa. Vuoto loppui vihdoin kokonaan jouluaattona. Eilen korkattiin kierto ja jessus taisin olla puutteessa :D olihan viimekerrasta jo 2vk! Varattiin miehen kanssa myös ihana lomamatka lämpöseen tammikuussa jonne ei oltaisi lähdetty jos raskaus olisi jatkunut <3

Voikun luonto antaisi meille uuden plussan eikä tarvisi taas vuotta odotella :(

Oikein ihanaa loppuvuotta vielä <3 nauttikaa siitä mitä teillä jo on ja olkoon ensivuosi meidän kaikkien!

Kp (km jälkeen) 12

Murkku, Wow! Ovis on kyllä hienosti aikaistunut. Ja tallettelutkin kohdillaan ja vielä ehtii lisää ;) Olkoon tämä vihdoin _se_ kierto!

Minni, Kivoja uutisia sieltäkin harmien jälkeen. Ihanaa lomamatkaa teille!

Wildside, Onnea jouluvauvasta!

Kaikille tasapuolisesti puhaltelen plussatuulia ja toivottelen rentouttavaa loppuvuotta ja hurjasti plussia alkuvuoteen!

Täällä pistetään muuttopakkailuihin vauhtia kun joulu on ohi. Tavoitteena on, että suurin osa tavaroista olisi pakattuna ennen kuin tämä yksi luovuttaa yksiönsä.

Aphrael rv 35+6

Nyt ei voi sanoa muuta kuin OHO! Mulle tuli jo tänään pysyvä hymynaama! Tikun kun testistä ulos otin, ni ei epäilystäkään ovisplussasta, niin paljon vahvempi testiviiva oli kontrolliviivaa. Mut siis tänään vasta kp 11, ei mulla koskaan NÄIN aikaisin ole ovis ollut! Nyt se aikaistu jo viime kierrostakin viisi päivää!
No ei siis se mua haittaa. Talleteltu on nyt sitten dpo -1, -2 ja -3. Ja vahvasti veikkaan, että tänään vielä peitot heiluu. :) mies ei kyllä tiiä mitään ovisplussasta, se on muuten vaan nyt lomalla innostunut heiluttelemaan :)

Muurahainen kp 11/??, dpo -1, yk 23

Mulla just painonpudotus teki tuon että se lyhensi kiertoa ja sit plussasin. Mahtavaa Murkku ja paljon plussatuulia ☺

Wildside, onnea pikkuisesta! :)

Meritähti, voi itku noita sun oloja, voi kumpa niihin olisi hyvä syy :) meinasitko millon testata?

Minni, hyvä että vuoto loppui, oon kuullut muutamilta, että km:n jälkeen on heti tärpännyt, ja ompa mulla itelläkin kokemusta siitä, voi kumpa siellä kävisi samoin. :)

Aprhael, tsemppiä muuttoon, elä rehki liikaa, ettei sinun yksiösi tyhjene ennen aikojaan. :)

Misu, paljon sulla painon pudotusta riitti, että tuli plussa? Mulla nyt kyllä tää joulu vähän hidastaa tätä pudotusta, tuli aika paljon karkkia lahjaksi, ja en millään malta olla syömättä, ens vuonna jatkan sitten taas tarkemmin dieettiä. :)

Kiitos kaikille teille ihanista ja kannustavista sanoista! Oon kyllä vieläkin kuin halolla päähän lyöty, aiemmissa kierroissa en olis edes näin aikaisin tikuttanut. Mutta kun tossa kaksoishormooni testissä käskettiin aloittaa ajoissa. Onneksi aloitin, muuten en olis saanut ovista tikkuun edes kiinni ja sitten olis lääkitys menny sekaisin.

Muurahainen kp11, dpo -1, yk 23

Takaisin