Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Samoin Haikaranyytti :) Hyvää joulunaikaa!
Meillä meni joulusuunnitelmat mönkään. Jäädään kahestaan aatoksi, mutta joulupäivänä isälle. Olis ollut kiva viettää joulu äidin ja siskon kanssa, mutta eipä aina asiat onnistu.

Voi Minni minkä lykkäs! Ikävä takaisku... :( Toivotaan, että pian loppuu ja pääsette uuteen yritykseen. Ja voi kun tärppäis heti ekasta yrityksestä!

Diabolicat, nyt ku katoin uudelleen ni sähän olit just laittanu noi sun normilämmöt! Vitsi mä oon lahopää, vaikka olin just lukenu ne ni unohtu jo. Okei, mut mielenkiintoista tietää, että on noin erikoiset lämmönvaihtelut. Toivotaan tärppiä! :)

Katjusha: En tykkää siitä että joulua ette pääse äidin ja siskon kanssa viettämään vaa toivotuksesta takaisin! <3 Toivottavasti saatte nauttia kahdestaan myös joulusta, pidätte kahdestaan ikimuistoinen joulu :p

Huomenta leidit! Tulin vaan toivottamaan hyvää joulua kaikille!

Päätin kuitenkin olla testaamatta tänään, on kuitenkin vasta dpo 10, joten ihan turha sitä on itseään kiduttaa, kun oireitakaan ei ole. Elän nyt normaalin joulun. Ja jos sunnuntaina ei täti kurvaa paikalle niin testaan sitten maanantaina, turvallisesti kotimaan kamaralla.

Mrsc kp 26/29 dpo 10

Hei naiset!
Nopeasti tulen napailemaan kuulumiset. Eli eipä tarvii tässä kierrossa jännäillä, laskureiden ja olojenkin puolesta oviksen pitäs olla huomenna... ...mutta minä oon ollu jo monta päivää melkein 40 asteen kuumeessa joten eipä oo hirveesti tarvinnut talletella. Katellaan ens vuoden puolella uudestaan.

Hyvää joulun aikaa teille kaikille!

Oikein ihanaa joulunaikaa koko porukalle!! <3 :)

Tikrulle paranemisia! <3
Minnin vuoto hus pois nyt jo!!! <3

On: muniksia nippailee, paikatkin jo kosteana (greippimehua tullu taas juotua) ehkä siellä jo jotain alkaa pikku hiljaa kasvamaan tähän kiertoon. :)
Ovista alan tikuttaa su-ma akselilla. Nyt rentoudun ja nautin rauhallisesta joulusta. :)

Muurahainen kp 8/35, yk 23

Ihanaa joulua kaikille ❤
Meillä reilut 400 km takana ja samanmoiset edessä! Sodankylä täältä tullaan ❤

Nyt jää (taas) komentoimatta, mutta ainakin Minni vuodolle lähtöpassit!

Hiljenen tän vuoden osalta. Plussatuulia ihan jok'ikiselle ❤

-PikkuMinski kp?/30 yk28-

no niin ihanat tytön 1v rokotukset ja tarkastus hoidettu, vaatteet vähennettynä paino n. 10,5-10,7kg, kotona päänympärys 46cm, pituus 72-74cm. tääl ei mitata pituutta eikä päänympärystä ku 6kk ikäsiks asti.

toivotan tytön kans kaikille rauhallista ja lämmintä sekä rakkaudentäyteistä joulua vaikka itse olenkin muslimi enkä sitä vietä, palaillaan pyhien jälkeen taas inshaAllah :)

Jellis, mahtavaa kun sait kätilöltä luvan syödä letroja ilman ultraa, toivottavasti annos on oikea eikä toista kertaa edes tarvitsisi koittaa niitä :)

Minni, pöh saisi kyllä vuoto jo loppua!

Ninukki, useinhan plussa tulee menkkakipujen saattelemana, eli testaamaan! :)

Tyttötikru, paranemisia!❤ ja enskiertoon paremmat mahkut!

Gatusa, jännä ettei siellä pituutta tarkastella, täällä kun kysytään vielä aikuisiltakin ihmisiltä pituutta terkassa :P

Maggie, mie jostain luin että käytännössä vasta rv6 alkaa erittymään jotain hormonia (tms.) joka aiheuttaa pahoinvoinnin toisille ihmisille. Eli siulla saattaa olla vasta edessäpäin se, toki toivon ett pärjäisit ilman pahoinvointia! :)

Jokaiselle haluan toivottaa rauhallista ja hyvää joulua!❤

On; täällä kärsitty pahoinvoinnista kohta jo viikko taukoamatta ja viimeyönä jouduin ekaa kertaa halailemaan pönttöä. Finniä pukkaa, ei oo edes murrosiässä ollu näin paljon finnejä ja näppyjä naamassa.. Äite kerto ett hän oli kans oksentanu paljon raskausaikana ja oli tullut akne.
Olisi kiva pystyä nauttimaan tästä raskaudesta kun niin kauan tästä haaveiltiin :/

Nenna rv 6+0 (neuvolan mukaan 6+6 muistaakseni)

Pakko tulla tännekki kertomaan kun olen täällä kuitenkin kirjotellu. Me ollaan synnärillä saattamassa maailmaan meille todella rakasta poikaa. Maanantaina alotettiin käynnistys kun mulla diagnosoitiin monimuotoinen raskausihottuma. Se on siis sellanen todella kutiseva ja näppylämäinen ihottuma, johon ei ole muuta apua kun synnytys. Kaikki mömmöt oon kokeillu eikä mikään auta. Kävin ihan ihotautipolilla hakemassa diagnoosin, että on perusteet käynnistää.
Laskettuaikakin meni jo 20.12 eli tää on jo yliaikanen ja valmis tulemaan maailmaan. Tosin poika taitaa olla erimieltä yksiössään. :)

Onnea Wildside. Tosta ei enää lahja parane ;) <3

Nennaa, mäki ajattelin esikoisen kaa et nautin raskausajasta, kaikkihan sanoo sen olevan niin ihanaa.
Ja vitut. Oikeesti :( oksensin rv 21 asti päivittäin ja koko ajan etova olo. Laihduin varmaa 6kg, onneks oli vähä ylimäärästä.
Mut sit yhtenä päivänä tajusin etten ollu oksentanu ja loppu kokonaan ku seinään se oksentaminen :)

Ja silti oon sen verran hullu et oon valmis uudellee koittaa kuinka kävis kakkoskierroksella xD

Meritähti dpo 5

Takaisin