Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri, et sinä mihkään ole unohtunut. Aikamoista siellä on ollut, nyt toivotaan, että lääkitys auttaa! :) ja saadaan sullekkin plussa! :)

On: ovishuippu näköjään meni ohi sitten. Äsken tein vielä ovistestin, niin haalenemaan päin viiva on jo. Kohtukin on illan aikana ilmoitellut olemassa olostaan. Välillä nippailee ja välillä kivistää...
Tässä vielä kuva illan ovistestistä.
ImageUploadedByVau Foorumi1451160221.877247.jpg

Nyt sitten jännäillään kuis käy, talletuksia tosiaan tehty dpo -3, -2 ja -1, ja tänään vähän useamman kerran... :)

Muurahainen kp 11, dpo -1, yk 23

Ilpuri kiitos informaatiosta Taidankin omalle kosmetologille mainita asiasta,kun kuitenkin suositteli tuota öljyä ja taisi kerran jotakin teepuu kasvohaudetta käyttää... En ole kyllä usein tuota öljyä käyttänyt,joten en varmaankaan ole kauheasti saanut haittaa aikaiseksi. :)

Maggie, tikutin ja ei kunnon ovisplussaa tullut. Mutta en laannu, tämä oli vasta eka kierto :) Kiva kuulla sinun kokemuksia ja tulosta on tuottanut ;).

Ilpuri, kai sulta otetaan muitakin kilpirauhasarvoja ku pelkästään tsh? ?? Toivottavasti saat selkeyden asiaan!

Mulla on käytössä 3 eri lääkettä, kaks kilppariin ja yks lisämunuaisiin. Tai hormonikorvausta.

Wildside, mun piti onnitella sua pojasta, unohdin ihan! Onnea siis paljon! :)

Soma, joo, ei varmastikaan ole mitään hätää jos muutaman kerran on käyttänyt. ja tosiaan, tuskin sulle muutekaan mitään raakana on laitettu. mut ihan jatkoa varten.

diapolicat, joo siis on otettu muitakin koko ajan, mut muut on viitearvojen sisällä.

Murkku, teillä ei ainakaan jää tää kierto kiinni yrityksestä :)

Ällöä tulossa:
Huomasin äsken kun kävin suihkussa että mulla taitaa olla hiivatulehdus! :mad: kerran ennen on ollut ja sillon oli ihan hirvee stressi. Olin just lähdössä reissuun ja en ehtinyt muuta kun soittaa lääkäriin ja otin sit vaan lääkkeen. Äsken mies ehdotteli seksiä ja sit mä olin et no joo, tuntuis alakerrassa että ei tekis ollenkaan pahaa kun on vähän "kutkaa", mut menin suihkuun ja kappas, "kutkalle" oli syynsä. Hitto.. en oo siis aiemin käyny lääkärissä asian tiimoilta ja en haluaisi mennä. Voikohan se thyroksin aloittaminen ja metformiksen määrän nostaminen aiheuttaa tän? Tai sit kun mulla alko loma tosi rankan syksyn jälkeen niin sit jos jotenkin stressi purkautui. Niin tai näin mut ärsyttävää!

Ilpuri, mukava kuulla siusta vihdoin! :)
Harmi kun siulla tsh noin kovin hyppii :( toivottavasti pian löytyy oikeet lääkkeet ja saadaan siullekin plussa! :)
Jajuu ei teepuuöljyä näköjään, kiitos kattavasta infosta :P

Ilpuri, kyllähän sinut muistetaan! :) Tervetuloa takaisin ja toivottavasti lääkityks osuis pian kohdilleen ja tekis plussalle tilaa. Toi hiiva on niin ärsyttävä vaiva. Mulla on ollu riesana kerran jos toisenkin. Välillä mulla oli canestenia ja diflucania kaapissa valmiina ku oli oireita niin usein. Mut sit välillä meni hermot et voiko se TAAS olla se ni nyt pari kertaa on hiivaepäily tutkittu ja ei oo sit kuitenkaan ollu se vaan vain limakalvojen ärtymystä joka on menny itekseen ohi. Välillä taas todettu että hiiva näkyy selkeesti. Itse en näköjään oireista erota. Mut yleensä kyllä tainnu se hiiva olla ja on lääke auttanu.

Mullahan oli nyt clomien aloituksen jälkeen hiiva, johon otin kaks kertaa sellasen suun kautta otettavan. Johtu ilmeisesti hormonitasapainon muutoksesta mulla se hiiva. Sit parin viikon päästä tuli taas oireita mutta en uskaltanu ottaa lääkettä ku oli haamulainen tikussa. Luckyn vinkistä kokeilin Lactal balancea, ehin kaks iltaa sitä geeliä laittaa, kunnes se toka kerta aiheutti ihan törkeetä kirvelyä ja olin tulla hulluksi kun se jatku vielä seuraavana päivänäkin!! Lueskelin, että se kirvely lactal balancen kanssa voi johtua hiivasta tai jos on tosi kuivat limakalvot (mitä mulla ei mielestäni ollu).

Sit kun se se geeli oli tullu pois ja kirvely hävinnyt niin hävis kutinakin samalla! Ja labran vastauksissa todettiin, ettei ollut hiiva tai bakteerivagioosikaan. Joku muu limakalvojen herkkyys siis kyseessä. Hormonitasapainon heittely. Ihme juttuja tuolla alakerrassa kyllä tapahtuu. Toivotaan, että sulla helpottaa pian. Kokeile vaikka ottaa se suun kautta otettava lääke. Helppo ja nopee.

Niin, ja ite rupesin nyt syömään maitohappobakteereja, mitä matkallakin syödään. Joku LactoSeven. Otan päivittäin jos muistan.

Plussatuulia koko ketju täyteen! Oliko kellään pian testattavaa? :)

Muokattu viimeksi:
Mulla ei onneks ole kovin usein ollu hiivaa, edellisestäkin on useampi vuosi. Virtsatietulehdus tosin joskus oli jatkuvasi vaivana petipuuhista, joten oon oppinu käymään pesulla ennen nasuttelua ja heti sen jälkeen pissalle ja pesulle. Tässä kierrossa oonkin nyt sit yrittäny makoilla muutaman minuutin ennenku juoksen pissalle ja pesulle. Täällä ainakin sain joskus väärän puhelindiagnoosin, en päässy näytille ollenkaan vaan ajanvaraaja teki puhelindiagnoosin ja käski hakea käsikauppalääkkeeitä hiivaan, vaikka olin yhden kuurin jo ottanut ilman apua. Mulla olikin bakteeritulehdus, joka sit kesti joku puolsen vuotta ennenku sain siihen apua. Oli aika kettumaista...ja oli se legendaarinen silakkamarkkinoiden tuoksu.

Tuli eilen vaan mieleen nuoruusajan suolisto-ongelmat, kun niistä täällä puhuttiin useampi sivu sitten, ku multa tosiaan puuttuu suolistosta se lactobasillus bakteeri. Tuli lenkillä elävästi mieleen nuoruusaika, kun lenkkeilin paljon koirien kanssa (toki edelleen). Mä en IKINÄ lähteny lenkille ilman vessapaperia. Jätin gluteeniviljat 10 vuotta sitten ja enää ei tarvitse olla taskullista vessapaperia mukana. Eli aika on kullannut muistot ku sanoin ettei tää nyt niin paha ole. :D

ilpuri inshaAllah arvot menis normaaleiks pian, en ol unohtan sua ja ikävä ollu. me kuumeiltii aiemminki yhessä jo pidemmän aikaa ku mullaha meni 04/2011-03-04/2014 ennen ku tuli pysyvä plussa. harmillista että sinulla on kaikkea mikä vaikeuttaa mut hyvä että huomattiin. jaksamista ja kertoilehan kuulumisia.

minä tein äsken porkkanaleipätaikinan saapi nähä mitä ukko tuumaa, tosin iha perus valkone leipä mis porkkanaa. kiva raastaa veitsel ku ei ol raastnta.

Mä en uskalla edes vastata mitään hiiva ja vti keskusteluihin, ettei sitten heti tännekkin sellaiset ikävät kaverit paukkaa kylään. :D

Niin tosiaan koskas täällä seuraava testailee?!?

On: alavatsaa/kohtua kivistää ja nippailee, veikkaan et ovis on jo ohi, eilen illalla vasemman puolen munasarjaa lämmitti mukavasti ja kramppeja tuli. :) nyt on niinku odotukset ihan super korkealla, enää en keksi mitään syytä miksi ei voisi tärpätä. Ja varsinkin, kun munasolu lähti tuolta terveeltä puolelta... Testipäivänkin olen katsonut jo kalenterista valmiiksi. :) ai miten niin olen innoissani? :)
Miehenikin on alkanut jo puhumaan, että "sitten kun meille se vauva tulee..." Tuntuu hirmu ihanalta...

Muurahainen kp 12, dpo 0, yk 23, testaa 10.01

Pikanapa. Aattona nega testattu ja menkat alkoi tänään pari päivää myöhässä. Pitää soitella huomenna polille jos siellä ketään edes on välipäivinä, että ehtiskö tässä kierrossa inssiin nyt kun kierto alkoikin vähän myöhässä. Olihan niitä muitakin joulun aikaan piinailevia, miten muille kävi?! Toivottavasti mooonta plussaa tullut!

Kaakaolle pahoittelut negasta ja tädistä :( toivottavasti klinikalta vastataan! <3

Gatusa, olis se jo ihanaa päästä vaihtamaan odottamisen odottamisen vain odottamiseen :)

Maggie, suosittelen kokeilemaan vagisan voidetta ! :) mulla helpottanut noi oireet sillä tosi hyvin. Saattaa aiheuttaa aluks ku levittää ni kuumottavan tunteen mut se menee ohi ja sit tulee tilalle helpotus. Ja tosiaan ihan voi käyttää raskaana.

Mä nyt vaan napailen kun en kivuiltani muuhun kykene. Täällä siis kp1 aika lailla ajallaan; tuhrun esiaste alkoi toissailtana. Nyt on yk13 eli virallisesti ollaan lapsettomia. Masentaa niin. :sad001

beisla jaksamista kyllä se plussa tulee inshaAllah. meil meni n. 3-4v laskutavast riippuen ukon kans ennen ku tyttö sai alkunsa.

Ilpuri tervetuloa takas! Ei sua ole unohdettu :) on sulla ollu kanssa vastatuulta, toivottavasti nyt alkaa paremmat ajat!

Beisla <3

Mäkin oon joskus kokeillu lactal balancea ja en ollu tienny että kirvelyyn voi melkein kuolla, se oli ihan järkyttävää!!!

Heh, vti. Jätän sanomatta mitään kun täällä kaikki tarttuu ;)

Huomenna kp10 ja alan testaa ovista.

Muurahainen, oon niin onnellinen sun puolesta kun muistan mikä epätoivo sullakin ollu kropan kanssa :) ihanaa ku nyt sä toimit :D

Takaisin