Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna hormonit sekoittaa ihon tasapainon,jos mahdollista käy kasvohoidossa ja sieltä saat raskausajalle hoito-ohjeet :) Mullakin alussa oli todella huonossa kunnossa iho ja edelleen leukaperiin tulee erittäin kipeitä hormoninäppyjä.
Ja pahoinvointiin mulla auttoi hapankorput,tarhurin metsämarja keitto,niillä aika pitkälle pääs:D
Kaikki kolotukset ja pahoinvoinnit yms mitä ollu,niin kauheitahan ne ovat olleet mutta olen niistä nauttinut. Ajatuksella,jos tämä onkin ainut kerta elämässä kun pääsee raskauden kokemaan ja kaiken sen mukana tuoman olen asennoitunut siten,että nautin nyt kun voin.Ei ollut raskaaksi tuleminen itsestäänselvää,siks tämä päätös "muuttaa" asennetta :) Nyttenkin mulla on kauhiat kivut alaselässä ja lonkissa sekä hengittäminen työlästä,kun maha kasvaa. Mutta kun tosiaan tietää mikä siellä kasvaa ja miten sitä on kovasti halunnut<3 Tsemppiä nenna raskauteen. Syöt kaikkea sitä mikä pahoinvoinnin aikaan maistuu ja pysyy vaan sisällä. :)

Ihana joulupaketti tulossa wildsidelle, onnea!

Rauhallista ja leppoisaa joulua kaikille! Itse olen nyt lomaillut alkuviikon ja tapanina sitten töihin, mutta hyvinhän tässä ehtii vielä joulua juhlia :)

Tuhru ei alkanut tänään, joten taidan varuiksi testata huomenna. Olisihan se melkoinen joululahja, vaikka en plussaan uskokaan.

mannikka, onnea o-plussasta! Tosiaan mielestäni ne sun aiemmat testit ei näyttäneet ihan plussalta mutta tuo kyllä näyttää. :)

Jellis jes, hyvä että sait luvan syödä letroja ilman ultraakin, tärppionnea! :)

Minni, no höh että vuoto alkoi uudestaan, sais kyllä loppua jo tosissaan!

diabolicat mullakin on nyt OneStepejä ja niiden ohjeessa taas lukee että 5 minuutin jälkeen on luettava. Huomasin, että jo melko pian virallisen testiajan jälkeen mulla tuli pari kertaa plussalta näyttävä viiva, vaikka todellisuudessa ovis tuli vasta myöhemmin. Voisin kaivaa vielä kuvan kännykästä jonka otin... mun piti ladata kuva jo oviksen aikaan, mutta unohdin.

ninukki, kuulostaa jänskältä, kumpa olisikin plussa tulossa! Testiä odotellessa. :wink

Katjusha, pahoittelut että teidän joulusuunnitelmat meni mönkään näin myöhäisessä vaiheessa. :sad001 Onpa kurjaa, toivottavasti ehit pian kuitenkin nähdä äitiä ja siskoa.

Tyttötiikeri paranemisia!

Gatusa, hyvä että rokotukset on hoidettu ja toivotan rauhaa ja iloa sinullekin! En itsekään ole varsinaisesti kristitty, mutta en ole joulusta luopunut. Jos on juhla jonka tarkoituksena on viettää aikaa läheisten kanssa ja tuoda iloa myös vähäosaisille, ei se huono juhla voi olla. :)

Wildside onnea tulevasta joululahjasta! :)

nenna voimia pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti helpottaa pian.

Kiitos kaikille jouluntoivotuksista ja hauskaa joulua muillekin! :)

20151208_230542.jpg

Ylempi ovistesti siis PregCheck, alempi One Step. Molemmat otettu samasta näytteestä, ja kuvassa molemmat ovat testiajan jälkeen. Vaikka alempi näyttääkin plussalta, tuo ei siis ollut vielä ovulaatio.

Beisla, onpa hurja ero tuossa kuinka testiajan jälkeen muuttavat tulosta, tuo one step on muuttunu melkein plussaksi, huh! :o
Miun o-testeissä oli aikarajana muistaaksein 20min...

Soma, niin mie yritänkin parhaani mukaan aina kun ei oo pää pöntössä, silloin on tooosi vaikee ajatella nauttivansa siitä :D
Mutta siis oikeessa oot, niinhän tästä pitäisi nauttia, kun niin ison vaivan tän eteen on jo nähnyt! Eikä miuta nuo näpyt edes oikeastaan haittaa, eli onko siitä haittaa jos niitä ei hoidata missään ammattilaisella? :o
Toivottavasti siulla ei kivut enää pahenisi kovin!

Meritähti, miekin jo huusin pöntöstä tänään puoli läpällä isälleni ja miehelleni ettei meille tuu enää yhtään lasta tän jälkeen, mut sen näkee sitten ett kuinka äkkiä sitä onkaan valmis uhrautumaan toisen puolesta :D
Toivottavasti siulla tulisi seuraavasta raskaudesta helpompi ku mitä edellinen oli! :)

Kaakao, jee tuhruttomuus tuokoon plussan! :)

On; tuntuu nyt erittäin typerältä valittaa tässä ketjussa oireista kun tiedän omasta kokemuksesta että tuossa tilanteessa ne oireet on suurinpiirtein kaikki mitä haluaa.. Anteeksi siis :(

Jokaiselle toivon mahdollisimman pian vähäoireista raskautta!❤

Nenna, hyvää synttäriä!! :) ja jaksamista huononolon kanssa. Josko syöminen auttaisi, ja sitä ainakin saa tehdä tänään ;)

Wildside! Hieno joululahja tulossa <3

Nenna, hyvää syntymäpäivää <3<3<3<3

Kaakao, jes jes jes tuhruttomuudelle. :)

Ihanaa joulua kaikille!! :) :) :) :) :) Tuokoon joulun ja uudenvuoden taiat mukanaan rutkasti plussatuulia tähän ketjuun! :) :) :)

Perheelle kerrottu eilen. Ei liikutuksen kyyneleiltä vältytty. <3
Maggie rv 5+2

ONNITTELUT NENNA :)

ONNITTELUT WILDSIDE nyt varmaa nuuhkit ihanaa vauvantuoksua siellä :)

eile juttelin esikon kans, exä piti puhelint ja eukko oli kans vahtimas mut poika kysy et saako hän tulla mein luo ku täyttää 18v eli kaikki mitä ne on yrittän epäonnistu, muru keräs kaiken rohkeutensa ja sano noin ja halus nähä ukonki melkei sano et haluu nähä isänsä heh. tytölleki vilkutteli ja puhu. ei ol tietoa millo seuraavan kerran saan puhua.

Oi ihanaa Gatusa, että ootte päässy ees jonku verran jutteleen.

Täällä koira toimi oikein hyvin kinkkuvahtina ja tuli aamula tökkiin hereille ja kinkun sisälämpöki oli soppelisti siinä vaiheessa ja vähän reilu 70 :D Nyt puuron keitossa ja ootella, että ukko tulee töistä niin pääsee kunnolla joulun viettoon.

Ihanaa joulua kaikille! <3

mh- 19+0

Kiitos kaikille onnitteluista :P

Maggie, kommentoinkin jo toiseen ketjuun mut ihana kuinka perheesi otti uutisen!❤

Mh, siellä onkin ollut loistava kinkkuvahti! :)

Gatusa, mahtavaa ett poikasi uskalsi sanoa ett haluaa kotiin. Aika tympeää vaan että joutuu varmaan monta vuotta olemaan erossa rakkaistaan :(

Liisu, yritänkin kokoaika syödä jotain :) hienosti alkoi pää pöntössä tääkin päivä ja pitäisi vielä appivanhemmille mennä joulupöytään?! Toivottavaati mies tajuaa kertoa ennenku mennään pöydän ääreen, muuten ei tuu mitään "salailusta" kun kokoaika pitää olla lähtövalmiudessa :D

mh hyvä vahti teillä :) jep oli ihanaa mut sen kruunas ku poika sano mitä oikeest haluaa ja ne yhet joutu kuulee sen jälleen kerran.

nenna sano anoppilas et teil on heille lahja joka toimitetaan elokuussa inshaAllah. nautihan pöydän antimista ja läheisistä :)

Nenna ei ole välttämätön hoitaa ammattilaisella. Pidät vain ihon puhtaana ja kosteutat:) itse tilasin netistä teepuuöljyä jota olen käyttänyt tulehtuneisiin näppyihin. Tai niihin oikein isoihin ja kipeisiin. Teepuuöljy kuivattaa näpyt ja antibakteerinen vaikutus. :)

Soma, ei miulla ainka vielä (koputtaa puuta) mitään kipeitä finnejä tai näppyjä ole. Siis jos en tietäis etten oo syönyt kahteen viikkoon muuta suklaata/karkkia ku joulukalenterin (enkä sitäkään joka päivä kun ei oo pystynyt), niin todellakin väittäisin näiden finnien tulleen vaan järjettömästä suklaan/muun rasvasen ruoan syömisestä! :o
Mut täytyy muistaa pitää mielessä toi teepuuöljy, sitä miulla on joskus ennenkin (teiniaikana) ollut käytössä, vaikkei sillonkaan oikeen nimeksikään asti näppyjä ollut :)
Kiitos vinkeistä! :)

Tänään oon kyllä nauttinu huomattavasti enemmin tästä, vaikka aamu alkoikin laatottamisella ja jatkui iltapäivään asti :)

Mies ei sitten saanutkaan kerrottua vanhemmilleen raskaudesta. Normaalisti olisin antanut asian olla ja hän kertoo kun on valmis. Nyt vedin sitten autossa kunnon itkupotkuraivarit koska keksin jostain ettei mies olekaan valmis isäksi kun ei voi kertoa. Tai ett tyyliin koko raskausajan toitottaa olevansa valmis (mitä siis taatusti onkin!) mut sitten kun vauva syntyy tuleekin ramppikuume ettei hän ollutkaan vielä valmis.
Pystyykö tätä mielikuvitusta jotenkin rajottamaan?! :S

Huomenta, mun digiovistestin hymynaama vilkkui tänä aamuna!!! Jee, tästä voisi päätellä, että ovis aikaistuu myös tässäkin kierrossa.
No onneksi peittoja on jo alettu heiluttelemaan, mies kellisti mut sänkyyn jouluruuan jälkeen. :) ilmeisesti olin onnistunut kokkailussa aika hyvin. :D
Onneksi aloitin tikuttamisen näin aikaisin, en ois muuten aloittanut, mutta tossa kaksoishormoonitestissä neuvotaan aloittamaan ajoissa. Varmaan just sen takia, että pystyy seuraamaan sitä estrogeeniä. Ekan ovistestin tein jo kp8, mut se oli nega. Eilisen testin jätin tekemättä, kun ajattelin, et on kuitenkin mun aivan liian aikaista testailla. Hiukan jännittää mikä päivä ovis tulee. :) hi hii!

Ihanaa kun kroppa alkaa toimimaan! Jos sitä vaikka oikeasti tulisikin raskaaksi ensi vuonna jo! :)

Muurahainen kp 10/??, yk 23

Muurahainen, tiesitkö et sit kun saa vilkkuhymiön niin voi testailla useamminkin päivässä jos haluaa? Mä en tienny kun mun mielestä siinä paketissa olevassa ohjeessa sitä ei lukenu mutta cb:n nettisivuilla luki.

Pipanat, enpä tiennyt, en taida tänään vielä kuitenkaan testailla toista kertaa on noi kp:t niin pienet vielä. :)

Takaisin