Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ja kiitos kaikille ❤ kyllä tässä elämässä on tullut paljon paskaa niskaan, mutta periksi en anna! Ei niitä velkoja ihmisiällä pysty maksamaan, mutta parhaani yritän.

Mulla on kuitenkin aivan ihana aviomies ja poika ja niistä olen onnellisempi kuin ikinä ❤

Mainostaminen on täällä kiellettyä ja siks kuvat häviää, mut yv:llä saa tietoja :D

heippa kaikki!
täällä pidetty totaali foruumitauko ja en oo käyny edes lukemassa hirveesti ootte saanu taas kirjoitettua!
onnea plussanneille! <3
ja tietenkin pahoittelut niitä menettäneille ja tädin kohdanneille..:(

me ollaan nyt luovutettu. ei enään yritetä ja seuraavaksi olisi jonkun näköinen ehkäisyvalmiste hankittava.
ollaan kuitenkin ihan hyvillä mielin onhan meillä tuo ihana tyttö <3

toivon teille kaikille sen pienen nyytin kasinaloon! <3
Nuuhku kiittää ja kuittaa ihanasta vertaistuesta ja ihmisistä! <3

Voi nuuhku! Kiva kun tulit moikkaamaan! Kaikkea hyvää jatkoon <3

Pikainen napa. Vuoto ei erityisen runsasta ja yölläkin sain nukuttua sensijaan mies muuttui aivan karseeksi ja kunnon riita päällä. Ehkä se on sen tapa käsitellä asiaa, mutta mua kiukututtaa!! Tuntuu että oon asian kanssa yksin, eikä se ymmärrä, että sen lisäksi että tää on mulle henkistä niin myös fyysistä kärsimystä. Se menee juhlimaan tänään on koko päivän poissa just kun tarvisin sen tukea ja pelkään edelleen niitä kunnon kipuja ja vuotoa miten pärjään yksin :' ( Muutenkin se osaa satuttaa niin pahasti heikkoina hetkinä ja sitten myöhemmin vasta tajuaa mitä teki :( nyt se teki sen taas!

Larissa: juu olen ollut siellä salaisella puolella jo maalikuisesta keskenmenosta alkaean. Siellä on kyllä ihana henki.

Täältä kaukaa pakko huudella, kuulostaa diabolicat niin tutulta! Erona ainoastaan, että mulla on tuo ärtyvän paksusuolen oireyhtymä ja kun se vessahätä iskee, niin se on 20-30s aikaa löytää vessa ja ehtiä sinne. Ja maitoproteiinista ja gluteiinista reagoin välillä puolen tunnin sisään, välillä vasta seuraavana päivänä. Parempi olla vaan ilman niitä.
Oli pakko vaan kommentoida, kun kerrankin on joku, kenellä sama...

Juu no mieluummin mä ramppaan siellä vessassa sen 20 kertaa päivässä tekemättä mitään kuin jos oikeesti on se toooosi kiire. Julkisella puolella kenelläkään ei oo ollu kiinnostusta tutkia. Nivelkivuista valittelin terveydenhuollossa 2003 ja silloinen omalääkäri sanoi suoraan, että hän ei lähde niitä tutkimaan, koita elää niiden kanssa ja käytä rannetukia! :confused005 Ihan itte oon viljojen yhteyden vahingossa huomannu. Sukujuhlista en voinu ajaa autolla, jos olin syöny tarjoiluja vapaasti. Funkkarilääkäri on sitten ollut kiinnostunut vatsan toiminnasta ja muistaa aina kysyä, miten toimii ja sehän se mut lähetti kakkanäytteisiin.

Silloin kun käytin päivittäin semmosta Biolatte Havitall -valmistetta, ni suoli toimi erinomaisesti, kakkonen tuli silloin ku tuntui siltä että vois tulla ja meni vessaan. On sitä nytkin kotona mut vähä jääny...

Nuuhku, kaikkea hyvää jatkoon <3

Minni, mites se mies tolleen :O :mad: ehkä tämä on vaan sen tyyli tosiaan käsitellä asiaa... Mutta toivottavasti tajuaa pyytää myöhemmin anteeksi!!!

Minski, ehkä sun kannattaa ottaa miehen vinkistä vaari jos yhtään vaan siltä tuntuu :) olisitte jo niin pikku kakkosen ansainneet! <3 kuten jo sanoin niin pelkät letrot voisi tehdä teille sen pienen ihmeen :)

Muokattu viimeksi:
Minski, toivottavasti päädytte tutkimuksiin/hoitoihin vaikka vaan letroilla buustaamaan ovista, niin saisitte hiukan paremmat mahikset ensvuoden plussaan, sen olisitte ansainneet!❤

Nuuhku, kiva kun kävit taas moikkaamassa ja kaikkea hyvää teille jatkoon! :)

Minni❤

Diabolicat, no täh ei lääkäri tutki kun on vaivoja, mikäs toi tommonen lääkäri on?! :o mut onneks nyt oot ite huomannu ett mikä vaikuttaa mihinkin ja miten :)

Nuuhku hyvää jatkoa!

Minni, oisko siulla mahollista pitää jotain kaveria hälytysvalmiudessa, jos tuleekin tarve lähtee johonki näytille? Pöh siun miestä, oishan se voinu lähtee kunhan vuoto on ohi..

Minski, ehkä voisitte sit harkita kevyitä hoitoja? :)

Nuuhku, saanko kysyä miksi ehkäisyvalmiste? Me kun ei varmastikaan käytettäisi ehkäisyä, jos emme tule raskaaksi ja lopetettais yritys. Eli tulee jos tulee. Näinhän tavallaan tuo ekakin sai alkunsa. Oltais ehkä käytetty kumia jos sellainen ois kotona ollu. Ei ollu. <3 Muistan vieläkin sen ajatuksen, ku isännän teki mieli. Oli tarkoitus pitää yrittäminen jäissä kunnes saadaan kilpirauhaslääkitykseen hoitotasapaino. Mietin että joo, ei oo yhtään kumia kotona, ja oviskin on vissiin näillä hujakoilla. No mut ei se hormonikorvauslääke voi näin nopeasti vaikuttaa!! Enkä tosiaan vielä kiinnittymisvuodostakaan osannu raskautta epäillä vaan luulin että menkat alko liian aikasin.

nenna, juu tekis mieli tehdä valitus kyseisestä lääkäristä, mutta ku en muista yhtään kuka se oli. Mua oli työterveyshuollossa silloin tutkittu 200 euron edestä eikä syytä löytynyt. Silloin mulla oli siis elämää haittaavia kipuja n. 90% ajasta ja jopa tulehduskipulääkekuurin jouduin niihin syömään. Tällä hetkellä noita kipuja tulee lähinnä jos oon syöny gluteenia. Joskus saattaa muutoin hiukan olla ranne arka/jäykän olonen mutta aika harvoin.

Tähän vielä kirsikkana kakun päällä...silloinen avomies epäili mun teeskentelevän kipuja, jotta mun ei tarttis tehdä kotitöitä. Olen tutustunut hänen nykyiseen vaimoonsa ja lasten äitiin yhteisessä harrastuksessa (satuttiin istumaan vierekkäin saman pöydän ääreen) ja sanoin tästä hänelle...Tätä mä en nimittäin ikinä unohda. :D

Muokattu viimeksi:
Mannikka ongelmana on se, etten ole kertonut tästä kun yhdelle kaverille joka on tänään iltavuorossa töissä ja ilman autoa :/ en ole koko yrityksestä kertonut kuin kahdelle ihmiselle. Mutta onneksi on hätänumero johon soittaa jos jotain tulee :) mies saa piiskaa kunhan kotiutuu!

Minni, todella iso halaus sinulle! <3

Minski, jes, hyvä miehelles! Mä oon ihan samaa mieltä ku Larissakin ja siitä sikaisemminkin jo kirjotin. Pienikin buustaus vois tuoda ihanan ihmeen teille. <3

Junibea ja Lucky, mulla pcos ei tuota mitään kipuja, en oo koskaan huomannut. Ja nyt ku clomeilla sain oviksen ni ei sillonkaan kipuillut. Eli näköjään aika yksilöllistä.

Nuuhku, kiva kun kävit moikkaamassa! Hyvää jatkoa teille. <3 <3 <3

Omaa napaa seuraavaksi: Tein aamun testit taas, ihan ok viivat mut ei todellakaan lähellä kontrolliviivaa. Onko jollain plussanneella tietoa, milloin mahdollisesti tulee tasavahvoiksi vai tuleeko ollenkaan?
WP_20151216_006.jpg

Ja sit lisäks sain soitettua klinikalle ja sain ultra-ajan. Se yritti eka ehdottaa joulukuuta mut siirrettiin tammikuulle kun oli niin myöhäinen se ovis. Vois muuten pelästyä pahemman kerran kun ei näkysikään sitä mitä pitäis... Tietty joudun sitte odottelemaan pidempään. Että kumpi nyt on pienempi paha...? Pitäis varmaan soittaa neuvolaankin.

Plussatuulia naiset ja voimia kierron eri vaiheisiin! Sitä tarvitaan!

Maggie rv 4+1

Maggie, kyllä noi alkaa olla leffaviivat :) ja vahvat viivat suhteessa siihen että monilla dpo 15 on se päivä joilloin menkkojen pitäisi vasta alkaa! Jätä nyt loput liuskat kaappiin ja nauti olostasi ;) ja tosta ultrasta niin mun mielestä myöhemmin on parempi niin ette oo liian aikaisin liikenteessä ja saa turhaan sydäriä jos syke ei näykään vielä.

Ja soita neuvolaan! :)

Joo Diabolicat, mäki meen nyt just siinä seiskan kynnyksellä. Mut se eka aika ois ollu vielä kuutosen puolella.

Maggie, ei miulla ollu vielä dpo18 tasavahvat viivat. Vois koittaa huomenna kun on rv5+1 ihan vaan testimielessä ett joko sais tasavahvat :D

Jos mä ny oikein tulkitsen tota äitiysneuvolakorttia ni varhaisultra (yks.) tehtiin vissiin neuvolan laskujen mukaan 8+6, sikiö 8mm eli vastaa viikkoja 7+6. Ultra vastasi mun omaa mielipidettä viikoista. Ja tosiaan alakautta koska vatsanpeitteiden läpi ei vissiin noin pientä saa ultrattua oikein?

Takaisin