Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut Minski :(

Tyttötiikerille myös pahoittelut negasta :(

Nenna!!!!! Tuo on PLUSSA!!!! Ihmeitä tapahtuu!!!! Melkein itken täällä ilosta :) <3 <3 milloin soitat neuvolaan? Haha ja et muka ovuloi!!! :D

Minni nyt myös sinne testiä kehiin ;)

Mannikka, isot tsempit sinne <3

Larissa dpo 12

minski miksi mä näen haalean haamun sun testissä? jos se nega niin pahoittelut.

nenna!!! mä niin tunsin että sä plussaat aivan mahtavaa mashaAllah!!! mä jo iha innostun...köh köh :)

tikru pahoittelut negasta, inshaAllah uusi kierto on tein plussakierto :)

mitäpä muille kuuluu?

täällä menin ukolle lupaamaa ku se on hurahtan iha kaikkee mitä leivon et mä teen tänää suklaakreemitäytteisiä croisantteja ja meinaan laittaan osaan sit omenaa täytteeks ni tulee vaihtelua. jos joku tykkää leipoa ni kreemiohjeet sopii paistoon ja myös iha täytteeks sellasenaan tai kuorrutteeksikin joten voin jakaa omia reseptei halukkaille. :)
täällä riisipuuro kypsymässä ja tytön lapaset melkei valmiit ku on kylmä ni tarttee käsineet tytölle.

Minni, juu huomenna testiä :) vaikka ei kyllä yhtään kiinnostaisi testata kun nega sieltä kuitenkin tuijottaa :( lugen kanssa on PEESTÄ kun voi vain odotella menkkoja.

Ja kyllähän monilla on alkuraskaudessa menkkakipuja ;)

Gatusa kylläpä oot touhukkaana siellä! :)

Nenna, mikä kp/dpo sulla on? Aika paljon on viiva vahvistunut eilisestä eli voisikohan olla kaksoset... ;)

Hileinen, minä mieluummin odottelisin vaan menkat kuin testaisin :D

minni mulla oletettuna menkkojen alkamispäivänä tytöst oli iha menkkaolo ja krampitki ni kävin vähä väliä vessas mut tuli leffaviivat ja nyt tyttö sylis touhottaa ja juttelee sekä iha mein kielel että omal kielellään. eli ei ne menkkaolot mitään takaa kuule :)

larissa tottakai pakko olla olenha minä talon emäntä :) ja ukko on hymyssäsuin kotii tullessaa ku on tuoreiden pullien tai muiden leivonnaisten tuoksu kotona ja ruokaki valmiina :)

eipä ol muuten yhtää valmiina olevia vauvan neuleita menny eli kaik tallella jos jolllai tulee tarvetta...

Lairissa sama homma nega sieltä tulee takuulla... Ottaisin myös ennemmin menkat ja suunnattomasti ärsyttää, että kierrot senkun pitenee!!

Beislalle muuten unohtui kommentoida eli <3 <3 <3 <3

Gatusa joillain on kyllä juu menkkakramppeja mutta en jotenkin pessimistinä usko että näin voimakkaita olisi että joutuu ihan särkylääkettä ottamaan :D mutta kiva kuulla, että sullekkin tapahtui niin ;)

Gatusa niin selviää. Huomenna larissan kanssa testataan jos tänään ei täti tule. Eiköhän se viimeistään houkuttele sen paikalle!

Nenna, hitto menit sitte plussaamaan :D toihn on ihan selvä viiva! Nyt vahvistumista sille!

Pahoittelut negoista minski ja tiksu ja haikara ja ketä nyt oli.

Beisla kiva kun palasit!

Katjushalle kaikki peukut pystyssä!

Täällä menee jo kp35 eikä mitään oloja että mitään alkais. Pitää varmaan jossain vaiheessa kysellä polilta, että kuinka kauan odottelen tätiä saapuvaksi ...

Pakko tulla tännekin pikaisesti kertomaan mun tarina.

Olen nimittäin noin kuukauden päivät lueskellut näitä kuumeiluklubien keskusteluja, ja saanut ihanasti vertaistukea teiltä kaikilta, vaikken vielä foorumilla kirjoitellutkaan.

Meillä siis tjottailua 10/14 asti ja yritystä nyt syys-lokakuusta. Tämän kierron alussa varasin jo lääkäriaikaa tutkimuksiin, kun mitään ei tapahtunut. Kävi kuitenkin klassiset, ja sain leffaviivat testiin 6.12., eli minäkin kuulun tuohon itsenäisyyspäivän plussa-aaltoon Ihana syntymäpäivälahja muuten, kun täytin 26 sitten seuraavana päivänä! Digillä maanantaina tulos 2-3 vkoa, ja eilen aamulla mittautin hcg:n, joka oli 509, eli vastaa viikkoja. Nyt siis 4+2. Eka neuvola on 5.1., ja LA 15.8., joka on mummoni syntymäpäivä :love017

Kiitos teille kaikille tsempeistä, meillä se ainakin auttoi! Ja onnea kaikille yritykseen, kyllä se plussa vielä sieltä tulee :signs003

Niin, ja oireina oli mulla juurikin menkkajomot, jotka kuitenkin välillä hävisi kokonaan. Lisäksi mulla puhkesi huuliherpes viikko ovulaation jälkeen (bongattu aamulämpöjen ja tuntemusten perusteella), mikä kanssa nostatti epäilykset. Mulla on lisäksi ollut päänsärkyä noin viikon ennen plussaa ja pitkittynyt flunssa (nyt jo 5 vkoa), tissit kipuili vähän oviksen jälkeen, ja nyt alkaa sitten enemmän särkeä. Pissattaa ja janottaa koko ajan, ruokahalu on huonompi, eikä suklaata tee mieli, kuten yleensä! Aamulämmöt on ovulaatiosta asti ollut yli 36,50 ja nyt nousseet jo 36,90. Siitäkin arvasin, että plussa tuli kun menkkojen alkamista edeltävänä aamuna oli vieläkin lämmöt tosi korkealla, ja jopa vähän nousivat. Itkuherkkä olen muutenkin, joten sen perusteella ei voinut päätellä ;)

Alla vielä kuvat testeistä, eli pc tehty 6.12. illalla 3h pidätyksellä, apteekin testi 7.12. aamuvirtsasta ja digi 7.12. iltapäivällä. Elämäni ekat leffaviivat, jotka sain siis dpo 14 ja 15.
image.jpeg

Takaisin