Pakko tulla tännekin pikaisesti kertomaan mun tarina.
Olen nimittäin noin kuukauden päivät lueskellut näitä kuumeiluklubien keskusteluja, ja saanut ihanasti vertaistukea teiltä kaikilta, vaikken vielä foorumilla kirjoitellutkaan.
Meillä siis tjottailua 10/14 asti ja yritystä nyt syys-lokakuusta. Tämän kierron alussa varasin jo lääkäriaikaa tutkimuksiin, kun mitään ei tapahtunut. Kävi kuitenkin klassiset, ja sain leffaviivat testiin 6.12., eli minäkin kuulun tuohon itsenäisyyspäivän plussa-aaltoon Ihana syntymäpäivälahja muuten, kun täytin 26 sitten seuraavana päivänä! Digillä maanantaina tulos 2-3 vkoa, ja eilen aamulla mittautin hcg:n, joka oli 509, eli vastaa viikkoja. Nyt siis 4+2. Eka neuvola on 5.1., ja LA 15.8., joka on mummoni syntymäpäivä
Kiitos teille kaikille tsempeistä, meillä se ainakin auttoi! Ja onnea kaikille yritykseen, kyllä se plussa vielä sieltä tulee
Niin, ja oireina oli mulla juurikin menkkajomot, jotka kuitenkin välillä hävisi kokonaan. Lisäksi mulla puhkesi huuliherpes viikko ovulaation jälkeen (bongattu aamulämpöjen ja tuntemusten perusteella), mikä kanssa nostatti epäilykset. Mulla on lisäksi ollut päänsärkyä noin viikon ennen plussaa ja pitkittynyt flunssa (nyt jo 5 vkoa), tissit kipuili vähän oviksen jälkeen, ja nyt alkaa sitten enemmän särkeä. Pissattaa ja janottaa koko ajan, ruokahalu on huonompi, eikä suklaata tee mieli, kuten yleensä! Aamulämmöt on ovulaatiosta asti ollut yli 36,50 ja nyt nousseet jo 36,90. Siitäkin arvasin, että plussa tuli kun menkkojen alkamista edeltävänä aamuna oli vieläkin lämmöt tosi korkealla, ja jopa vähän nousivat. Itkuherkkä olen muutenkin, joten sen perusteella ei voinut päätellä
Alla vielä kuvat testeistä, eli pc tehty 6.12. illalla 3h pidätyksellä, apteekin testi 7.12. aamuvirtsasta ja digi 7.12. iltapäivällä. Elämäni ekat leffaviivat, jotka sain siis dpo 14 ja 15.