Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mannikka, kiitos mutta valitettavasti oon tällainen hönö ja sohlaaja ihan normaalistikin :D Hitto jos tämä pahenee raskaana ja vauva-aikana niin mies on pulassa mun kanssa... :'D

Muurahainen, mulla oli jokunen vuosi sitten sellaista että käsi puutui helposti esim. pitkään pyöräillessä. Tehtiin verikokeita, muuta ei löytynyt kuin raudan puute. Nyt syön sitä säännöllisesti kuurina. Silti mulla on nyt muutaman viikon ajan välillä sormet puutuneet, ei tosi pahasti mutta silti niin että huomaa. Tosi outoa, en tiedä mistä johtuu.

Tyttötiikeri tsemppiä huomiseen testiin! Kaipa se edelliskierron km voi sekoittaa kroppaa, mutta toivon että siitä ei olis kyse.

nenna tsemppiä sullekin huomiseen testiin. Aukkari tosiaan sikäli parantaa mahdollisuuksia että putket on "huuhdottu", mutta tietty jos ei ole kunnon munasolua odottamassa, ei siitä ole apua. Mulla oli vähän sama kahdessa kierrossa kun ultrattiin ennen lääkkeitä, johtofollia ei löytynyt mutta niissä kierroissa ovis olikin viikon myöhässä ja kierrot oli tyyliin 39 ja 37 päivää. Mä en vaan tiedä, olisko silti pitänyt jo näkyä kasvavaa follia. Yleensä mulla on kuitenkin kierto 28-32 päivää, ja voisi kuvitella että jos stressi myöhästyttää ovista, on follikkeli jo ehtinyt kasvaa, se ei vaan irtoa. Mua kiinnostais lääkärin vastaus. Luulis sentään lääkärin tietävän että voi ovuloida myöhemminkin. Mäkin oon aina saanut o-plussan tikkuun, ei vaan hajuakaan oonko mä oikeasti ovuloinut.

PikkuMinski onnea perjantaille! :)

Haikaranyytti voimia. :hug013

On. Illankin o-testi oli nyt selvä nega, joten huomenna inssi ja jos ei o-plussa tule torstaiaamuun mennessä, pistän Pregnylin.

Haikaranyytti, todella suuret pahoittelut <3 <3 <3 Voimia, halauksia ja vielä kerran voimia kestämiseen. :( Toivottavasti saat lohtua läheisiltä. Ja tänne voit tietty aina purkaa. <3

Rankka tie tämä lapsettoman tie... :( Ehkä vielä jonain päivänä ++++++++

Nenna, sulla taas on aikamoinen tilanne, voi hitsin visti kiiiiiiiik!!! Sä niin plussaat. Jotain hailuraa testissä näky. Pian uutta!! ++++++++++ Voit näyttää lekurin tuomiolle pitkää nenää. :) Mulla oli suht samat lukemat limiksen paksuudessa ja toisen puolen follissa. Siitä viikko ni tuli ovisplussa, vaikka lääkäri oli raporttiinkin kirjoittanut, että erittäin pieni todennäköisyys, että kasvais. Mut ehkäpä kasvoikin! :)

Beisla, en tiennytkään, että se on noin tarkkaa et jos yks jää välistä ni sit ei vuosi oo vuosi! Siinä vois tietty vähän juksata että sais apuja nopeempaa? Pahis minä täällä taas huutelen. :) Paljon voimia masisoloihin. On rankkaa, tää on niin rankkaa. Halaus! <3 Ens vuonna teitä onnistaa varmasti! Jos ei jo tässä kuussa :)

Tyttötiikeri, selkeesti näkyy viivoja. Onpa todella outo juttu. Mahtaakohan digissä kuitenkaan näkyä mitään, kun onhan noi vaaleita viivoja kumminkin. On kyllä tosi epäselvä tilanne. Uudessa kierrossa pysyvä tärppi matkaan!

Murkku, jännittää sunkin puolesta ihan sikana! Joka päivälle testi. Ihan ku joulukalenterin luukkuja avais. :)

On. Täällä ei mitään ihmeempää, vähän kurkkua kuivaa ja se alakerran kutina... Kutina oli niin lievää päivällä että jätin lääkkeen ostamatta. Katon nyt pari päivää, lähtiskö sit kuitenkin itekseen pois. Ehkä vois huomenna lämmöt mitata huvikseen. Testiä en ennen viikonloppua tee ku on vielä niin aikaista. Vaik houkuttaisi kyllä, jos täällä lähtis Nennan aloittama aalto käytiin. Sitä seuraamaan muutkin. :)

Maggie kp30 dpo 7

Beisla onnea inssiin ja toivotaan että ovis tulee sopivasti joko luonnostaan tai piikin avulla!

Maggie, viikonloppuna vois jo jotain näkyä testissä ;)

Nenna aloittaa meille plussa-aallon ja kaikki liitytään mukaan! :)

Napaa: Täällä on sormet ja varpaat ristissä. Pieni vaaleanruskea tuhru jäi sunnuntai-iltaan ja eiliselle aamulle, sen jälkeen on tullut vaan keltaista valkkaria :O mun tuurilla tietty tuhru tekee paluun kun erehdyn asiasta täällä mainitsemaan.. Tissikipu on kylläkin vähentynyt :( no oli tämän kierron lopputulos mikä tahansa niin aion nauttia joulusta joka tapauksessa täysin siemauksin! :)

Larissa dpo 11

Muokattu viimeksi:
Lisäomanapa: Mittasin äsken lämmöt ni oli 36,95! Ehkä nää iltalämmöt ei oo niin luotettavia mut ollu koko päivän vähän vilu olo. Vai oonkohan tulossa kipeeksi? Jotkut muuten sanoo myös että hiiva tai siltä vaikuttava ph-tasapainomuutos voi olla raskausoire! Haha, huomaatteko, rupeen jo nyt kehittelemään kaikkia juttuja! :) :)

Beisla, ajattelin kyllä kans kysästä asiasta lääkäriltäni (jos vaan lahopää muistaa) kun menen letrojen vasteultraan, koska niin iteki olin kuvitellut. Tai ehkäpä se kasvaa hitaammin, mut ettei nyt ainakaan jättäis kokonaan kasvamatta stressin takia :o
Toivottavasti ovis tajuaa itsekseen tulla ajoissa, jottei folli vaan jää liian pieneksi ja saa hyvät mahkut hedelmöittyä!❤ :)

Mannikka, hyvä ett siellä alkaa vähän muisti palailemaan!
Mutta voi apua mitähän miustakin tulee jos raskaana ja imettäessä en muista tätäkään vähää :D

Misu, noinko äkkiä se jo vaikuttaa?! Mie kun luulin ett vasta joskus vikalla kolmanneksella alkaa dementiaoireet kun olo muutenkin voi olla tukala ja ne liittyis jotenkin yhteen :D
Mistähän tollasenkin oon saanu päähäni..?
Toivottavasti siulla muisti alkaa palautumaan pian synnytyksen jälkeen jo :P

Larissa, ollaan kyl aika samanlaisia näköjään, miekin aina sohellan normaalistikin :D ei kiitos enää mitään dementiaa, varmaan unohtaisin vauvankin jonnekin joku kaunis päivä... :D
Miehellä nyt jo meinaa mennä hermot miun kanssa ku unohtelen toisinaan tavaroita minne sattuu enkä muista laittaa auton ovia lukkoon välttämättä, postia hakiessa avaan jonkun kirjeen postilaatikolla ja unohdan loput sinne laatikkoon ku kävelen sisälle jne :D
Mies unohtaa käydä kaupassa, ja mie taas käyn monta kertaa siellä. Välillä hävettää olla minä :D

Maggie, sie niin plussaat kun o-plussankin sait!! :)

Larissa, tuhru pysyköön poissa ja tilalle tulkoon plussatesti! :)

Mie kyllä veikkaan ett jatkan tällä tutuksi tulleella tätilinjalla, mut koska meitä loppukiertolaisia on näin paljon, niin eihän se täti joka paikkaan ehdi ja muut saa plussan ku myö nuoret kärsitään tädin vitsauksesta ;)

Nenna ja larissa, muistan yleensä kaiken, ni oli kyl vähän totuttelua et ei voi luottaa muistiin yhtää :'D ja jottei siin oo tarpeeks ni mikään tavarakaan pysy käsissä :p
Ps kertokaa sit ku tulee koomisia unohuksia :p

Mannikka, mullakaan ei pysy tavarat käsissä :'D ja monesti ne on ruokaa tai muuta sotkevaa mitä tiputtelen. Onneksi en ole ainoa nolo tapaus :D

Nennaa, oi että, voikun ne leffaviivat olis sieltä tulossa! :blob5Ja murkku kans!

Päässä on pyörinyt nyt kokopäivän, joten puran nyt vähän. :oops: Tänään oli siis folliultra ja aukkari. Aukkari meni hyvin, ei kipuillut juuri ollenkaan. Se ballongin täyttö oli kyllä aika epämiellyttävää ja aiheutti hetkeksi ihan kunnon menkkajomotukset, mutta ei mitään mitä ei olisi kestänyt. Putket helposti auki ja kohtu hyvä eli no troubles there. Pitkin päivää mulla on nyt ollut ihan ilmapallomainen olo, mutta ihmekös tuo kun vatsaonteloon on spruutattu ilmakuplia ja suolaliuosta.

Limis oli vaan 6mm, mikä saisi kuulemma olla vähän paksumpikin, mutta ihan ok kuitenkin.
Se oikea "ongelma" näyttää nyt olevan mun hormonit. Antraalifolleja löytyi siis vähän liikaa eli 20 follia molemmin puolin, kun ikään nähden pitäisi olla noin 10 per puoli. Omat hormonit eivät nyt siis ilmeisesti pelitä aina ihan puhtaasti oikein. Miljoona kertaa parempi kuulemma kuitenkin näin päin, ompahan folleja mitkä voi kypsyä, eikä niin ettei näkyisi mitään. Ongelma saattaa olla nyt se, että joka kierrossa en ovuloi, pitkään plussalla pysyvä ovistestikin kuulemma sopisi tähän ihan hyvin. Eli yrittää, muttei irtoa tai sitten vihdoin irtoaa, mutta ei kunnolla kypsä. Tämä kierto näyttää nyt huonolta, varsinaista johtofollia ei ollut, mutta suurin oli 10,2mm, joka kyllä voi kypsyä niin, että ovulaatio vielä tulee jossain kp15-17. Joka tapauksessa pelisuunnelma on nyt niin, että jos tästä kierrosta ei tärppää (tämäkin lääkäri sanoi, että aukkarilla voi olla auttava vaikutus), niin ensikiertoon on letrot joita kp 2-6 aamuin illoin ja sitten kp 10-12 folliultra ja sen mukaan sitten mahdollisesti joko ihan luonnon ovulaation odotus tai irroituspiikki (iik, mä vihaan piikkejä:nailbiting:)

Mulla on tosi helpottunut olo. Siis tietenkään ei ole kiva, että kroppa toimii päin mäntyä, mutta tämä on kuitenkin jotain mitä voidaan hoitaa ja vielä aika helpostikin. Lääkäri sanoi, että kyllä sut raskaaksi saadaan hän ei vielä sano milloin ja miten, mutta kun rakenteellista vikaa ei ole ja syy tähän astiseen tärppäämättömyytenkin on aika selvä, niin kyllä se onnistuu. Odotan tammikuuta, silloin voisi sitten olla se meidän kierto! :happy:

Mrsc kp11/28 yk9

Mrsc, hyvä että löytyi jokin syy tärppäämättömyydelle ja vielä tuollainen mahdollisesti ja toivottavasti helposti hoidettava! :)
Miullekin siis lääkäri sanoi kp11 ultran jälkeen etten ovuloi tässä kierrossa todennäkösesti koska niin huonolta näytti tilanne, mutta silti reilun viikon päästä sain ovisplussan. Eli ei kannata menettää toivoa vielä kuitenkaan! :)

kiitos kaikki tsempistä ootte aivan ihania <3, sain kuulla et ukon veli maksaa juristin palkkion alhamdulillah.

nenna kuule älä sinä usko kaikkea mitä lääkäri sanoo, meillehä täällä sano lääkäri ettei luomust saatas joten se on kuule ylemämstä kiinni millo on oikea aika eikä niinkää siitä mitä lääkäri sanoo :) ootan innolla digin uutisia tai liuskan väriloistoa :)

tänään leivottu leipä ja lisäksi suklaakreemipullia. ukko rakastaa mun tekemää suklaakreemiä, maistuu meinaa aidolle sulatetulle tummalle suklaalle :)

Huh! Muutaman päivän tauko ja nyt teidän jutut sain kahlattua kiinni! En mitenkään ehdi kommentoida tarkemmin, mutta yleisesti pahoittelut kaikista negoista ja kököistä uutisista ja superisosti onnea plussista!

Napaa. Maanantaina oli folliultra, tässä kierrossa nyt varalta ajoissa kp 8. 16 mm johtofolli ja toisella puolella 11 mm, limis n. 6 mm. Toistaiseksi o-testit negoja, mutta huomenna päästään ekaan inssiin!! Aika jännää. Jos ei aamulla tupsahda ovisplussa tikkuun (mitä kyllä epäilen, niin hailakka oli viiva tänäiltana) niin inssin yhteydessä pistetään Pregnyl. Näin se homma etenee... vaikken kyllä mitenkään enempiä odota tuolta inssiltä, niin on se kuitenkin askel eteenpäin :) Kahdeksas letrokierto muuten meneillään jo.

Nenna, mulla tosiaan oli progesteroni silloin 21,5 suunnilleen eli sulla oli tosi hyvä arvo :D

Mrsc, rankka päivä sulla ollut <3 mutta hyvä tietää mikä on ongelma niin pääset plussaamaan! :)

Kaakao, onnea inssiin ja alkaviin piinaviikkoihin :)

Kaakao, hyviä uutisia siis ja askel tosiaan eteepäin inssiin pääsy. Toivottavasti eka inssi tuo teille toivotun tuloksen! :)

Gatusa, mahtavaa että ukkosi veli auttaa juristin palkkion kanssa, nyt on hyvä luotto ett kaikki päättyy parhainpäin! :)
Kuulostaa niin mahtavilta nuo siun leipomukset aina! Vitsi kun itekin osaisi leipoa :)
Kiitos tsempistä, tuo kyllä auttoi taas muistaan ettei lääkäritkään aina oikeassa ole :)

Lucky, huh siulla ollut vaan reilu puolet miun arvosta, eikai täällä vaan voi olla sitten kaksi irronnutta munasolua? :o suvussa siis ihan kunnon rasitteena kaksosraskauden mahdollisuus, vai onko tuo miun arvo ihan normaali yhdelle munasolulle? Tai onko siulta otettu aiemmin ku 7vrk oviksesta verikokeet? :o

Nenna mulla otettiin toi progesteroni jo dpo 5, kun käskivät tulla ennen kuin tuhruvuoto alkaa. Eli ehkä siksi mun arvo oli maltillinen..? Mulla on myös perintönä vahva riski kaksosiin. Voihan olla että sulla on irronnut kumpikin niistä folleista :)

Vuosi paketissa :-( me ei siis olla raskaana vuonna 2015kaan :'(
Plussatkaa te muut ❤

Liitteet

• 1449638312036.jpg
    1449638312036.jpg
    28.4 KB · Katsottu: 197
Takaisin