Maggie oire se on se sun kutina.

Ja älä ettei mun käynyt mielessä kaunistella yritystilastoja... mutta kerrottiin sille lääkärille yritysten määrä jo kesällä niin ei siinä auttanut. En olis muuten edes harkinnut mutta yks ainoa tauko... meillä sentään on yritykset tarkalleen ajoitettuja ovistestien kanssa, mikä on enemmän kuin monilla. Ymmärsin että tää 12 kertaa koskee nimenomaan Kelan korvauksia, julkiselle kai pääsee yrittämään vuoden jälkeen. Vaikka mistä siinäkin tietää kuinka rehellisiä ihmiset on.
Larissa, onko sulla ennen tullut keltaista valkkaria? Eikö keltarauhanen tee sitä tärpin jälkeen kun se ylläpitää raskautta ennen kuin istukka on kehittynyt? Jos on uutta sulle, sit oon todella toiveikas! :)
Mun se Pregnyl-resepti on itse asiassa se "varapiikki" minkä reseptin lääkäri laittoi siltä varalta että alkuperäiselle lääkkeelle käy jotain. Mähän nyt pistän sen vähän laittomasti, kun sanoi ettei kannata pistää sitä ilman ultrausta ja sitä ei nyt otettu. Mutta kolmesti mut ultrattiin ja aina kasvoi hyvin ja melko samaa tahtia. Ainoa haitta siitä voi olla, että jos munasolu ei olekaan kypsä niin silloin tuskin hedelmöittyy, mitään vaaraa siitä ei mulle pitäis olla. Luovuttaja lähtee tosiaan viettämään pitkää viikonloppua, muuten odottaisin luomuovista. Nyt se todennäköisesti tulisi just viikonlopun aikana, sen verran säännöllinen mun kierto on letrojen kanssa. Silloin menis satavarmasti tämän kierron mahikset.
MrsC, tosiaan parempi tilanne että löytyy jotain mitä voi melko helposti hoitaa, kuin että olis vaan selittämätön lapsettomuus.
Mikä muuten sulla on "pitkään plussalla pysyvä ovistesti"? Koska mulla on plussalla kolmenakin päivänä ja myös paljon pieniä folleja joista on huonosti löytynyt johtofollia luomuna.
Tsemppiä jos joudut irrotuspiikkiä käyttämään. Voiko sun mies pistää sen jos sua itteä tekee pahaa? Mulla muuten Pregnyl tekee pahat oviskivut vaikka muuten en ovulaatiota juuri tunne. Noin 36 tuntia pistämisestä tulee ovis. Kerran vahingossa pistin sen niin että ovis tuli yöllä, ja heräsin siihen kipuun. Nyt ajoitan oviksen päivälle.
Kaakao, hurjasti tärppionnea inssiin! :)
PikkuMinski ja Tyttötiikeri, pahoittelut negoista.
Muurahainen jänskää, plussatuulia! :)
Misu niinhän se on, että o-plussa ei takaa että ovuloi, ja jos ei koskaan saa o-plussaa ei takaa että ei ovuloi.
Minni, milloin sun testi onkaan tulossa?

Kyllähän raskaana kohtu kasvaa ja muuttuu, ihme olis jos siellä ei mitään tunnu jossain vaiheessa.
Hileinen, jaksaa jaksaa! :)