Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikkuminskille pahoittelut, tosin mun silmät näkee kyllä tossa hailakan toisen viivan, mut ehkä mulla vaan on ne viivalasit niin vahvasti päässä...

On: oli sen verran laimeaa aamupisu, että oottelen testin tekoa myöhempään, jos sais sen 4 tuntia pidäteltyä. Kohdunnapukka oli myös normaalia erilaisempi. Oli nyt laskeutunut vähän että tunsin sormella lugea laittaessa. Mutta se oli aiempaa pehmeämpi ja paljon pienempi... En tiiä sitten siitä mitä se tarkoittaa. Mut tälläsiä havaintoja tällä kertaa.

Muurahainen kp 28, dpo 11, yk 22

Ovistesteistä sen verran, että mulla pco aiheutti sen että koko kierron sain jonkinlaisen viivan testiin ja sain kyllä aina sen ovisplussankin,mutta koskaan munasolu ei sitten ollut irronnut, vaikka se siellä oli kasvanut :/ Kurjaa kun ei noihin testeihinkään voi 100% luottaa.

Huomenta leidit!
Digi sanoi tylysti "ei raskaana" niin ku oletinkin. Mut onpahan varmistettu.
Ehkä nää nyt vaan oli niukat ja lyhyet menkat. Kyllä se mulle sopii. :D Nyt sitten ovista oottelemaan. Jos on normi kierto niin ovis osuis jouluaatolle. Ehdittäis hyvin ennen sitä tallettelemaan kun ollaan 23.-26. päivä reissussa. Joten toivottavasti osuis sit joko aatolle tai sit pyhien jälkeen... Mun tuurilla se osuu kuitenkin tohon 26. päivään, jolloin välttämättä esim 22. päivä tehdyt talletukset ei enää riitä mut sit 27. päivä on jo myöhästä.. Mut näillä mennään.
-Tyttötiikeri kp 4/28-37 yk5-

Pahoittelut negasta pikkuminski.

Anteeks käyn nyt vaa napailemassa. Tupla antibiootit menossa, alamaha edelleen kipee. Huomen katotaa crp. Ahistaa kun tajusin et alkaa olla jo huonot mahikset saaha vauva 2016 (3 kiertoa ). Tekis mieli vaan itkeä, kun tuntuu et koko ajan tulee vaan isompia ongelmia vastaan. :( tuntuu tyhmältä valittaa kun täällä kuitenkin useimmilla paljon pidempi yritys.

Muoks. Jäi häiritsemään lääkärin kommentti et oik munasarjassa paljon pieniä rakkuloita.. Useimmiten tunnen ovulaation vasemmalla, oikeella ei oo oikeen tuntemuksia. Onkohan oikeella pco :o näkysköhän omakannasta

Pahoittelut minski❤ ensvuosi olkoon teidän!❤

Tyttötikru, pahoittelut myös siulle tylystä digituloksesta :(

Täällä aamulla mieskin näki testissä jotain ja mielestäni se on vahvempi ku eilen! Ja nyt on tosiaan vähän parempilaatunen kuva ku eilen ;)

Liitteet

• IMG-20151209-WA0001.jpg
    IMG-20151209-WA0001.jpg
    30.7 KB · Katsottu: 242
NENNA TUOHAN ON SELVÄ PLUSSA!!!!!!! Vaaaaauuu onneaonneaonnea <3 supersiistiä!

Haikaralle suurimmat pahoittelut :( tsemppiä jatkoon :/

Minskille myös suuret pahoittelut negasta! :(

On. Ei menkkoja vielä plus aamulämpö tänään taas 36.5? Helvetti mitä piinaa... Menkkakramppeja edelleen ja knapukka on pehmee...

Muokattu viimeksi:
Nennaaa !! :) näyttää minun silmään ihan selvältä plussalta <3 nyt sitä vauvaliimaa sinne hurjasti !! Hypin onnesta täällä oman palleroni kanssa !

Pahoittelut kaikille pettymyksen kohtaajille.. voimia teille paljon <3

Takaisin