Kiitos kaikille takaisintulotoivotuksista. Täytyy sanoa että tauon aikana mietin kyllä teitä usein; en nyt tiedä kuinka paljon onnistuin pitämään ajatukset muualla niin en ainakaan lähitulevaisuudessa suunnittele uutta foorumitaukoa. :)
Katjusha, hyvä että tutkivat sun vasta-aineita tarkemmin, toivottavasti sieltä sais järkevää tietoa. Kuulostaa todella hankalalta tollanen vaiva.

Kuulostaa tosiaan hurjalta teidän spermatulokset!
Diabolicat, kiitos foolihappo/folaatti-infosta. Pitikin juuri kysyä, miten folaatti (luontaisesti ravinnosta saatava) sijoittuu, mutta tosi hyvä jos se kerran on siinä helposti imeytyvässä muodossa. Tosin sitä vähän epäilinkin, koska miten muuten ihmiset on onnnistuneet saamaan terveitä lapsia tuhansien vuosien ajan ilman mitään pilleripurkkeja. Taidan nyt mennä metsästämään folaattia sisältäviä hedelmiä. :) (Mulla on siis lisäksi raskausvitamiini.)
Mä kanssa veikkaan että sun miehen kannattaisi vähentää reilusti valkoisen sokerin syöntiä, jos se vaan mitenkään onnistuu.
Tyttötiikeri pahoittelut negasta ja edelleen epäselvistä menkoista.
muurahainen voi kumpa sun viivanpaikka muuttuisi ihan oikeaksi viivaksi!
Larissa, toivottavasti first responset toimii hyvin sulla. Mitäs tässä, ei nyt ainakaan paremmin mene jos ei huonomminkaan. Oli parin viikon pätkä kun oli ihan hyvä fiilis, yllättäen kantoi jopa tuhrun ja menkkojen alun yli, mutta nyt tuli taas totaalihajoaminen ja eilen taas raskausuutinen.
Misu, tervetuloa juttelemaan. En tiedä onko mulla mennyt sun esittely ohi mun tauon aikana, mitkä teidän taustat on siis? Ja onko teillä nyt tärpännyt vai?
Voi ei Mannikka, pahoittelut raskautumiskiellosta, odottelu on niin tympeää.

Toivon että antibiootit tehoaa nopeasti!