Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrcs tsemppiä
Minni: minäkin oon joksus lämpöjä mittaillut ja jos säännöllisesti ja suunnilleen samaan aikaan mittaa aina niin kyllä on ollu luotettava tulkita.. harmi että lämmöt tippui =( Tsemppiä jatkoon.

Tänne ei mitään uutta.. ei ole suuria odotuksia tämän kierron suheen kun on vasta eka kierto synnytyksen jälkeen.. vauvaa on toivottu kyllä jo puolitoista vuotta melkein.. pitää vaan uskoa että seuraavalla kerralla kaikki menee hyvin. Tistaina on jälkitarkastuaika perinnöllisyyspolille.. jännittää ja pelottaa mitä siellä selviää.. toivottavasti ei ole mitään sellaista mikä voisi uusia seuraavassa raskaudessa.

Ootteko te tietosia noista kilpailuista joita foorumilla on? Yritin just ettiä sitä top 100 listaa josta näkee kuka on eniten kirjoitellut tänne mut en löytäny sitä listaa mistään?

Mrsc kovasti tsemppiä sinne. :)

ON: piti minunkin käydä vielä digiin pissimässä. :grin En tiiä oisko jo eilen tullu tämä tulos, jos olis ollu vahvempaa pissaa. Mut kuitenki, enää en tuki tätä palstaa mun testikuvilla. :p

image.jpg :love7

enu

Voi voi Minni! :(

Mrsc, tsemppiä! :) Hyvin se menee. Tuu kertoo sit tuoreeltaan tuntemukset.

Enu ja Lucky, ihanat digitulokset. :) Lucky, missä vaiheessa kerroit miehelles? Miten se reagoi? :)

Hileinen muuten, sä käytät jotain eri lyhenteitä tossa nimen perässä dpo:n tilalla, mistä ne on lyhenteet? Oon ihan pihalla :) :) :)

Plussatuulia!! Ihania plussajoululahjoja lisää! :) +++++++++++++++++++++++++++

Täällä on TAAS kutinaa. Voiko olla näin nopee uudelleen hiiva? Justhan mulla oli sillon clomien syönnin jälkeen?? Ärsyttäää! Ehkä otan heti lääkkeen, en tiiä jaksanko odottaa ja kattoo meniskö itekseen ohi. On niin rasittavaa. En todellakaan jaksa mennä mihinkään testauttamaan ja varmistamaan. Itsehoidolla vaan eteenpäin... :/ Ei onneks kovin paha taaskaan mut silti.

Maggie dpo7

• Tykkään
Reaktiot: enu
Tsemppiä aukkariin Mrsc! Olethan ottanut särkylääkettä alle? Hyvin se menee :)

Maggie, höh ei kai taas hiivaa :( hoida pois äläkä odottele!

Lucky, en tiedä mistä sen listan löytää puhelimella (ja löytääkö). Mutta voin laittaa koneelta linkin illalla jos muistan :)

Enulle vielä uudet onnittelut digin tuloksesta! :)

• Tykkään
Hyvin meni! Olin ottanut särkylääkettä ja vaan se ballongin pumppaus tuntui, muuten ei mitään. Rakkuloita on vähän liikaa, joten epäilys on, että munasarjat eivät joka kerta toimi ihan priimatavalla. Nyt olivat kiertopäivion nähden vielä vähän pieniä, ei selkeää johtofollia lainkaan. Letrot tuli kouraan ens kiertoa varten. Pieni potku avuksi lääkärin mukaan :)

Palaan illalla sit paremmalla ajalla. Nyt töihin.

Mrsc kp11/28 yk9

Ihania digiviikkoja täällä!! Mahtavaa, vahvaa menoa :D
Mrsc, hyvä - siellä päästään tuupaten eteenpäin :)
Minnille, pöh! Oman kokemuksen mukaan on pitkälti kyllä ennustanut lämmöt oikein, toki yks päivä voi olla joku heittokin - mutta kaksi päivää alamäkeen - höh!
Aika hyvä tahti on nyt päällä, joten eiköhän vielä tälle vuodelle oteta muutama plussa.
Täällä vielä eilen oli taas akupunktio ja illalla ukon kanssa varmisteltiin tää kierto. Nyt en oo varma, mikä puoli mulla oireilee, mutta olkoon vaikka molemmin puolin KIITOS!!
Baby dust to all :)!!!
Katjusha 1 dpo

Enu ja lucky, ihania digituloksia, vau! Onnea molemmille❤

Lucky, miutakin jäi kiinnostamaan ett miten miehesi otti raskauden :P

Mrsc, hyvä jos ei sattunu, ei miullakaan tuntunu ku pienenpieni paine ku se pallo tehtiin, ja hyvä kun sait letrot enskiertoon jo

Haikara, olisipa älyttömän hienoa kun plussaisit äidilläsi :)

Minni, älä raota ovea tädille, potkase se pihalle! :S

Katjusha, hyvältä kuulostaa! Toivotaan parasta(=plussaa) parin viikon päähän! :)

Maggie, eikai sinne nyt taas hiivaa! :( toivottavasti häviää yhtä nopeasti kun tulikin! :)

Mie täällä koitan ankarasti miettiä testaanko turhan negan vai odotanko kiltisti ett täti ilmaantuu huomenna/ylihuomenna :P

Onnea digin tuloksista Lucky ja Enu!!!

Mä testasin negan. Tai tuli siihen ehkä joku haamu/viivan paikka näkyviin mut nega se on. Lauantaiaamun testiin ku vertaa niin siinä lauantaisessa on ihan selkeä viiva. Että jos tässä nyt jotain yrittikin tapahtua niin pois on mennyt jo se....
Toivottavasti nyt ei kuitenkaan viikkoa kestä tämä vuoto eikä 37 päivää kierto niin ku viime kierto oli....
Nyt on onneks ovistestejä sen verran et luulis saavan oviksen kiinni. Ei pitäis loppua kesken... :D

Edit.
-Tyttötiikeri kp 3/28-37 yk 5 tai 6-

• Tykkään
Tyttötiikeri❤ tämä kierto olkoon teidän!❤
Milloin alat ovistestaamiset? :)

Varmaankin tossa joskus kp 15 jälkeen. Yleensä mulla ovi on ollu kp 19/20 välillä viime kierrossa oli tosiaan vasta joskus paaaljon myöhemmin ku oli noin pitkä kierto... aikaisimmillaan on tainnut olla joskus kp 17...

Maggie: kerroin pikkujoulujen jälkeen että selvinpäin vietin pikkujoulut. Sano että hyvä. :D se on tollanen. Se ei usko ennenku näkee vauvan sylissä. Sit innostuu :D
Pitäiskö sun käyttää pH tasapainon tasapainottaminen lactal balansea eli maitoa bakteeri valmistetta. Ehkäsis hiivaa hyvin.

Mrsc: onneksi sait letrot. Nyt sit vaan plussaamaan

Tyttötiikeri: haluan nähdä sen sun haamun/ viivan paikan. :D

Nenna: näköjään en pääse sovelluksella sinne vaan pitää mennä selaimen kautta :D hakukaan ei sitä löytänyt vaikka yritin.

Tyttötiikeri, okei kuulostaa hyvältä! Toivottavasti ovis tulisi ajoissa niin kierto olisi inhimillisen pitunen! :)

Lucky, eipä tullut mieleenkään ettei sovelluksella sinne pääsis ku mie en sovellusta saa puhelimeen, oon aina selaimella :D
siks ain välistä jotain viestejä jää huomaamatta ja en saa välttis kaikkia ilmotuksia ja en välttis nää jos joku on kirjottanu samaa aikaa viestin ku mie ja lähettäny sen :( en siis tarkotuksella jätä huomiotta :P

Maggie, pp eli piinapäivä! :D eli yleensä käytetään esim alkionsiirron/inssin jälkeen. Ohjeena tehdä raskaustesti pp 14 :)

Hileinen pp 5

Hileinen, miekin mietin sitä mutten koskaan muistanut kysyä, onneks maggie ain ottaa kaikki asiat puheeksi :P
Onko vielä mitään kiinnittymisoireita? :) mie niin toivon tän kierron olevan tein kierto!❤

Takaisin