Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie voi kun oliskin hämyä. Kyllä nää on vaan niin menkkakipuja kun olla ja voi, valtettavasti :( sensijaan sinä voisit kyllä plussata ;)

Nenna testaaaa! Paraskin puhuja minä kun en ite uskalla haha :D Jos alan noita molempia syömään niin mama tosiaan 500ug ja foliren 400ug

Diabolicat okei! Mielenkiintoista kun tosiaan olen täältä kuullut, että moni syö hirveän isoa määrää! Siis foliren on 400 tablettina ja mamma vitskuissa on 500!

Enu voikun plussaisinkin, pahoin pelkään sitä toista vaihtoehtoa... Jeee sä oot ainakin niin raskaana ;) onko oireita ollut?

On. Menkkakrampit jatkuu ja melko voimakkaita ovatkin vaikka yleensä ei ole ennenkun vuoto alkaa :/ Taitaa todella kehittää jotain hyökyaaltoa. Torstaina sitten testiä jos tarvetta!

Onnea enu ihanasta digi tuloksesta! Ja on kyllä mojova plussa cb:n toisessakin testissä! ;)

Minni ei mitään hyökyaaltoa sinne vaan Sahara kun täti jää pois ;)

Nenna, testaa testaa testaa huomenna!!! ;)

• Tykkään
Reaktiot: enu
Diabolicat okei! Mielenkiintoista kun tosiaan olen täältä kuullut, että moni syö hirveän isoa määrää! Siis foliren on 400 tablettina ja mamma vitskuissa on 500!

Joo no siis foolihappoahan suositellaan raskaaksi yrittäville ja joissain sairauksissa. Mut tosiaan tänä syksynä oon kuullu just tosta aktiivisesta muodosta, että pitäis olla nimenomaan sitä (suurin osa foolihapoista joita Suomessa myydään, ei ole aktiivisessa muodossa). Folirenissa ei näkynyt, missä muodossa on siinä joten epäilen ettei ole aktiivista. Mut tosiaan se tuskin on kovin laajassa tietämyksessä länsimaalaisessa lääketieteessä.

Enu, tänään on vasta dpo 9, aivan liian aikaisin olin testaamassa, mutta minkäs teet kun tälläinen hätähousuolo tuli tässä kierrossa taas :D ps. Ihanan kuva olit lisännyt testeistä!! :) onnea!!!

Hei ja kiitos kaikille muillekkin viivalasien omistajille! :)

Kävinpä kurkkaamassa taas ameriikan sivustolta tilannetta 23 ihmisestä 83% pitää aamuista testitulostani positiivisena... Tosin on ne ennenkin pitänyt mun testejä positiivisena, vaikka ne sit ei oo ollukkaan. No yli huomenna testaan uudelleen, kattoo sit onko nega vai olisko siinä oikeasti jotain. Ite en nyt oikein meinaan plussaan usko vielä...

nenna kiitos onnitteluista. Plussatuulia sullekin. :happy:

PikkuMinski kiitos sullekin. Missä vaiheessa sun kiertos menee? :smug:

Maggie mä niiiiiin toivon, että loppuviikosta jos/kun testailet saat jo haamun ja sitten vähän myöhemmin samanlaisen tuloksen digiin. :joyful:

Minni samat fiilikset mullakin oli, et täti kurvaa sata varmasti, mut toisin kävi.. :wink Oireita on sen verran, et rinnat on tosi turvoksissa ja nännit ihan pirun kipeet. Samoin aamulla on nyt viime päivinä ollut havaittavissa pahoinvointia.. :yuck: Ja mulla ei muuten ollut yhtään mitään oireita ennen plussaa vaan kaikki on tullu vasta reilusti plussan jälkeen. :)

Larissa kiitos onnitteluista. Se viiva tummui vielä tuosta kuivuttuaan. :p Oletko muuten milloinka suunnitellut testaamista? Loppuviikosta? :happy:

Murkku mullehan eka haamu tuli dpo10, joten hyvin voi sullakin enteillä plussaa. :wink Kiitos onnitteluista, toivottavasti tulet tuonne elokuisiin. :smug:

enu

Perhana katos viesti.

Beisla tervetuloa takaisin!.

Mannika : pikaista paranemista jotta pääset pian takasin tänne!

Murkku: mä nään siinä haamun elähän pidä kiirettä lugen lopetuksessa :D sä näät sen itsekin ?

Larissa : sullaki hyvät päivät

Haikara: toivottavasti ripuli johtuu plussasta... nimittäin aika yleistä toi. :D voinnin paranemista!!!

Nenna: paranemista!

Katjusha: teillä on koko valtakunnan simpat siellä sitten :D

Minni2: jännää :D

Lucky, mähän nään kaikissa testeissä kaksi viivaa :D luget pitäis lopettaa vasta viikon päästä, että kyllä tässä aikaa vielä on. :) laitathan kuvaa digistä huomenna :)

Enu: mahtava viiva ja digi <3 Onnea :)

Lucky : Niin voi kumpa <3

Olen juuri äitini luona ja ollu ihana ilta itketty ja vaikka mitä juteltu tästä polistani ja kaikesta lapsettomuudesta. Onneksi oma äiti ymmärtää <3 ja luki kirja - Ihmeet tapahtuvat muille :p
Ymmärtää mua paljon paremmin!

Dpo 15 mukavat vihlasut masussa ja jumaleisson on rinnat arat :D näitä tosin tulee ennen menkkoja mut ekaa kertaa näillä kp:lla on kuiva kausi menossa :o ku aina ihmettelin tei kuivaa kautta mut ovuloidessa näköjää ainaki mulle se tulee :)
Meen huomen jo kotii mut pakkasin 2 r- testiä mukaa :D ois se aika ihanaa plussata äitin luon <3

Huomenta naiset! Oon torkkunu 3 asti...en vaan oo saanu unta kun välillä ja sit taas herään. Näin unta että cb oli 3+ :D sit näin unta että mulla oli sellanen ihanan pieni pyöreä vauva maha sellanen täydellinen. Ei mikää valtava röllykkä niinku esikoisen aikaan. Sit näin unta että osasin käyttää lantionpohjan lihaksia ukon kans puuhastellessa. Että kai mä oon nukkunutkin ku tollasia oon nähnyt :D hyvä mieli on kun en ollu painajaisia nähnyt. :)
Siinä on nyt se aamun digi :D

Liitteet

• 1449550890563.jpg
    1449550890563.jpg
    18 KB · Katsottu: 219
Haikara ihana tukipilari sulla! Voikun plussaisit <3

Lucky mahtava digi tulos! Onnea siitäkin ;)

On. Aamulämpö pudonnut 36.2-->35.3 joten siirrytään tänään varmaan seuraavaan yrityskertaan... Harmittaa vietävästi :(

Larissa tsemppiä torstaille sitten. :happy:

Haikara toivotaan, että plussaisit äitisi luona. Ihanaa, että äitisi on noin korvaamaton tuki sinulle. :joyful:

Minni eieieiei.. Ammu se täti vaikka kuuhun, jottei se perille löydä.. :confused:

Lucky hyvältä näyttää ja tsemppiä huomiseen ultraan. :smug:

Plussatuulia kaikille!!!! :talk017

enu

Kyllä pahoin pelkään! Kyllä lämmöt olisi koholla jos jotain olisi tapahtunut :( toiseksi nämä menkkakrampit on aivan selvä juttu :/ ei auta itku markkinoilla, eteenpäin kohti uusia pettymyksiä!

Onnea Lucky digin tuloksesta! :)

Haikaranyytillä ollut ihanat hetket äidin kanssa :) toivottavasti pääset plussaamaan äidin luona <3

Minni, nouuuuu ei sallita tätiä sinne tulevaksi :(

Takaisin