Myy82
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Iiiiks!!! Ihanaa Lucky!!! 

Lisää vauvapikaliimaa ja tarrasukkia matkaan!

Hui kauhistus mannikka! Luojan kiitos, ettei sulla ollut sitä! Löytyikö lopulta diagnoosia? Mulla jouduttiin heinäkuussa vaihtamaan mitraaliläppä, kun alkuperäinen vuosi todella pahasti. Leikkauksessa vielä tehtiin reumaattinen löydös, joten aikoinaan taisi kuitenkin mennä liian kauan ennen, kuin sain reumaan avun.
Ai niin Lucky, kyl mies taas nykyään uskaltaa päästää suustaan sammakoita, kun tupakkalakko on nyt kestänyt reilu 4kk
Pakko myöntää, että niitä pahoja päiviä on vieläkin (oikeestaan ekat pahat päivät tuli vasta 2kk sitten). 
Nenna
on tässä kuule monet itkut itketty, että "miksen vaan voinut jäädä leikkauspöydälle?"...
Pitäisi vaan ite aina muistaa, että se pieni pelasti minut ja tarkoitus löytyy joskus myöhemmin.... Tai onhan se tarkoitus jo löytynyt, mutta kun olisin ollut valmis antamaan elämäni sille pienelle...
Tätihän on sieltä karkoitettu Alaskaan, joten ensi viikolla testiä kehiin
Hui kamala Minni! Puhuiko mitään mihin viittaavan löydön teki? Minne laittoi lähetteen jatkotutkimuksiin? Niin toivon, ettei löydy mitään vakavaa!
Tsemppiä ja iso halaus! 
Muurahainen, mies ei välitä käydä ulkomailla, joten jäi töihin Suomeen. Olin äidin kanssa reissussa. :) Meillä on aina hauskoja matkoja yhdessä. Miehen kanssa matkustellaan taasen täällä Suomessa ja yleensä Lapissa
Hus pois nyt oksennustauti ja plussa tilalle!
Haha mimmu!
Mäkin voin vaan kuvitella, että joutuisin suoraan laitokselta ruokakauppaan
Ellei sitten äiti kävisi meille kaupassa. Mulla on niin monimutkainen ruokavalio, ettei mies osaisi tuoda kaupasta mitään. Hän käy siis muutenkin harvoin kaupassa kanssani. Mutta en kyllä osaa sanoa mihin niin pientä vielä uskaltaisin viedä, mut toisaalta taas onhan niitäkin jotka lähtevät synnäriltä julkisilla? Ei muuten ole koskaan tullutkaan mietittyä asiaa :)
Ihanaa Mariska! Onnea poikalupauksesta!

Isompia kurjaa Haikara! Pikaista paranemista!
Kyl mullekin tuli mieleen tuo vastustuskyvyn lasku - plussa-kombinaatio mieleen
Toivotaan
Muistankos nyt ihan väärin vai kertoiko joku lähiaikoina (tai viimeisen kuukauden aikana, luinhan eilen kuukauden viestit), ettei inssi satu lainkaan?
Larissan tuhruille lopullinen kengän kuva takamukseen! Hyvä, että on nuo luget. Oon kyl jo päättänyt ettet jatkossa tarvii mitään, kun kasvatat masua tästä kierrosta eteenpäin
Maggie, kiitos
Halaus! Ihana kuulla, että teillä menee nyt paremmin
Ja parin viikon päästä plussaaaaaaa 

Maggie ja haikara, fb kyllä tuntuu olevan täynnä uä- ja vauvakuvia. Joka kerta kirpaisee niin mahdottomasti, lopulta jokin kuitenkin alkaa mietityttään, että onkohan tuokin kuinka vaikean ja pitkän yrityksen tulos. Alkuviikosta juuri sain tietää yhden odottavan neljättä. Tähän vaan en osaa nyt yhtään suhtautua mitenkään päin, kun ongelmia on jo näiden kolmen edellisenkin kanssa. Toivottavasti näen hänet livenä vasta, kun osaan iloita heidän puolesta, sillä en todellakaan osaa feikata.
Ihana kuulla siusta Aphrael! Hirmuisesti tsemppiä muuttoon ja loppuraskauteen!
Wildside, apua mikä tk-lääkäri sul oli ollut! Milloin sulla olikaan la?
Tytsyyyy, isot tsemppiä piinapäiviin! Ja sitten plussaamaan sieltä!

Lisää vauvapikaliimaa ja tarrasukkia matkaan!

Hui kauhistus mannikka! Luojan kiitos, ettei sulla ollut sitä! Löytyikö lopulta diagnoosia? Mulla jouduttiin heinäkuussa vaihtamaan mitraaliläppä, kun alkuperäinen vuosi todella pahasti. Leikkauksessa vielä tehtiin reumaattinen löydös, joten aikoinaan taisi kuitenkin mennä liian kauan ennen, kuin sain reumaan avun.
Ai niin Lucky, kyl mies taas nykyään uskaltaa päästää suustaan sammakoita, kun tupakkalakko on nyt kestänyt reilu 4kk
Nenna
on tässä kuule monet itkut itketty, että "miksen vaan voinut jäädä leikkauspöydälle?"...Tätihän on sieltä karkoitettu Alaskaan, joten ensi viikolla testiä kehiin
Hui kamala Minni! Puhuiko mitään mihin viittaavan löydön teki? Minne laittoi lähetteen jatkotutkimuksiin? Niin toivon, ettei löydy mitään vakavaa!
Tsemppiä ja iso halaus! 
Muurahainen, mies ei välitä käydä ulkomailla, joten jäi töihin Suomeen. Olin äidin kanssa reissussa. :) Meillä on aina hauskoja matkoja yhdessä. Miehen kanssa matkustellaan taasen täällä Suomessa ja yleensä Lapissa
Hus pois nyt oksennustauti ja plussa tilalle!
Haha mimmu!
Ihanaa Mariska! Onnea poikalupauksesta!

Isompia kurjaa Haikara! Pikaista paranemista!
Muistankos nyt ihan väärin vai kertoiko joku lähiaikoina (tai viimeisen kuukauden aikana, luinhan eilen kuukauden viestit), ettei inssi satu lainkaan?Larissan tuhruille lopullinen kengän kuva takamukseen! Hyvä, että on nuo luget. Oon kyl jo päättänyt ettet jatkossa tarvii mitään, kun kasvatat masua tästä kierrosta eteenpäin
Maggie, kiitos
Maggie ja haikara, fb kyllä tuntuu olevan täynnä uä- ja vauvakuvia. Joka kerta kirpaisee niin mahdottomasti, lopulta jokin kuitenkin alkaa mietityttään, että onkohan tuokin kuinka vaikean ja pitkän yrityksen tulos. Alkuviikosta juuri sain tietää yhden odottavan neljättä. Tähän vaan en osaa nyt yhtään suhtautua mitenkään päin, kun ongelmia on jo näiden kolmen edellisenkin kanssa. Toivottavasti näen hänet livenä vasta, kun osaan iloita heidän puolesta, sillä en todellakaan osaa feikata.
Ihana kuulla siusta Aphrael! Hirmuisesti tsemppiä muuttoon ja loppuraskauteen!
Wildside, apua mikä tk-lääkäri sul oli ollut! Milloin sulla olikaan la?
Tytsyyyy, isot tsemppiä piinapäiviin! Ja sitten plussaamaan sieltä!

TÄÄLLÄKIN alkoi viimeyönä joku helvetillinen flunssan alku! Nenä vuotaa solkena ja paleltaa, mutta kertokaa miksi mun lämmöt on tässävaiheessa kiertoa 35,4?? Se on siis mun lähes normaali lämpö, mutta menossa on kuitenkin dpo 10? Eikai se jo enteile menkkoja