Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hile mahtavaa! Nyt vain pitkää pinnaa ;)

Myy olin lääkärillä jokuaika sitten ja lääkäri teki jonkun löydön sydämestäni ja nyt odottelen jatkotutkimuksiin. Toivon todella ettei mitään vakavaa löydy :(

Myy, nyt vaan lääkitykset kuntoon ja lupa vauvalle! <3 aivan ihanaa, että ootte käyny reissussa! Se onkin ihan paras irtiotto arjesta! :) :) voimia sinne!

Hileinen, ihan mahtavaa!!!! Voi kumpa!!!

Lucky, hyvät on lukemat!! :)

myy toivottavast mie suostuis.

hileinen plussatuulia!!!

lucky oikein hyvät lukemat, ettei ois tuplaylläri :)

me tytön kans puhalletaa aurinkoiset plussatuulet.mariam on puhelias tyttö ja touhukas, vaatteet jo kokoa 74/80. 2vko ja täyttää 1v.

Mä näin tänään kaupassa toooodella pienet kaksoset. Näyttivät siltä että joko ovat tulleet suoraan laitokselta tai sitten muuten vaan ekaa kertaa syömässä yhdessä. Se ukko oli ihan ihmeissään ja koko aika hymy naamalla ku se mietti miten päin asettelis ne ostos kärrit pöydän viereen. :D mutta vauvojen koko kyllä herätti siinä mielessä ajatuksia etten ehkä itse olis lähteny kauppaan ku on kaikkee noroa, ja influenssa ym. Liikkeellä todella paljon ja ihmisiä olo ihan älyttömästi liikkeellä!

Pakko kertoo tähän kun tuli tuosta luckyn kirjotuksesta mieleen.. Mun kaveri sai vähän aikaa sitten vauvan ja alle viikon ikäsenä otti sen jo salille mukaan.. En itse kyllä olisi vienyt!

Minni, hui! Tollaset aina säikäyttää, toivottavasti siulla ei sydämestä mitään vakavaa löydy, tsemppiä!❤

Gatusa, voi että kun Mariam on niin valloittavan kuulonen tapaus ja kovin on jo iso tyttö :)

Paljon onnea vielä Lucky <3 ihanaa !

Onnea myös muille plussanneille <3

Hileinen jee !! Nyt suunnattomat plussatuulet !!

Tsemppiä piinapäiviin :) eiköhän niitä mun enneuni plussia ala ropisemaan !

Meillä oli tänään ru ja pitkän vaikean tien päässä näyttää hyvältä :) poikaa lupailtiin !

13.11 olin sillo todella kipeä ja 39.5 kuumeessa sairaalassa!
tänään 3.12 ja kuumeessa taas, ( en tosin 39 viellä... ) kauhia kipee kurkku! EIII taas!!! :(

Kp 29 dpo 10

Hileinen, mahtavia uutisia! Kyllä tekee fooli ja sinkki ihmeitä!!! :) seuraavaksi se plussa sitten ;)

Lucky, vau mitkä lukemat!!! <3

Mariskalle onnea poikalupauksesta :)

Haikara, voi kökkö :( mutta voisiko vastustuskyvyn lasku enteillä plussaa...? ;)

Napaa: Täällä meneillään suunnilleen dpo 6. Eilen tuhru meinasi näyttää rumaa naamaansa ja viimeinen satsi lugeja lähti käyttöön. Siitä sai! :D edelleen oottelen kutsua KYS:lle ja saa nähdä miten pitkälle se aika venyy... Mutta fiilikset on ihan ok :) kyllä mekin vielä joskus se plussa saadaan <3 odottelen joulua ja keskityn töihin :)

Larissa, kyllä se sieltä se plussa pompsahtaa vielä sulle. Luotan siihen! Hyvä että näytit tuhrulle stopin.

Hileinen, ihanaa kuulla että simpat on nyt NOIN hyvässä kunnossa. Mahtavaa! Plussa kolkuttelee jo ovella. :) Yhdessä plussataan parin viikon päästä. :)

Haikaranyytti, mietin samaa ku Larissa, et ehkä kuumeella on syynsä ;) ++++++++++ Toivotaan parasta. Tosi harmi kyllä jos kurkkukin kipee. :( Juo teetä hunajalla ja ota panadolia.

Mariska, hienoa <3 Onnea vielä tästä vaikean polun voittamisesta. Nyt näyttää oikein hyvältä.

Lucky, hyvä että sait helpottavan vastauksen. :)

Myy, en voi edes käsittää miltä susta tuntuu. Otan osaa ja toivotan hirmuisesti voimia kaiken tän käsittelyyn ja rutkasti kärsivällisyyttä. Sitä näköjään tarvitaan enemmän kuin ihmiseltä luonnostaan voi löytyä! Uskon kuitenkin että vielä se plussa teidän luo löytää. <3 Halaus! <3 <3 <3 Ps. Kiva kun jaksoit lukea meijän miljoonat viestit ja tykkäillä ja kommentoida. Aika urakka! :)

Nessu, voimia sinullekin! Ei ole helppoa lasta yrittävän tie. Rankkaa aikaa ihmisen elämässä, jos joutuu näin monen mutkan kautta etenemään. <3 Halaus myös sinne <3 <3 <3

Omaa napaa. Täällä taas parisuhde niiiin paljon paremmalla tolalla. Aivan ihanaa :) Oli kyllä super hyvä juttu että sain suuni auki ja purettiin tuntoja. En tiiä mihin ois muuten päädytty... Nyt vaan jatketaan piinailua. :) Viikonloppuna ois juhlia ja ajattelin jopa vähän nautiskella, on kuitenkin siinä vaiheessa vasta dpo 3-4. Ei mitään övereitä kumminkaan. :)

Maggie kp 25 dpo 2

Larissa & maggie: voi kumpa ois sitä, en jaksa taas olla kipeä ja kurkku kipu on tosi inhottava ku ei pysty edes nielee :( en o kyl ennen näi tiuhaa ollu kipee :o mutta lämmin joulukuu ni pöpöjä kaikkialla...

Kiva maggie että asiat on paremmin <3

Larissa: ihanaa kun olet noin toiveikas pitäisi ottaa mallia sinusta ;) itellä taas vaihe että " ei saada koskaan lasta" :( fb seinät täyn "äidin kulta" ja vastasyntyneen kuvia... :(

Haikaranyytti, täällä kanssa viikon sisään kaks vastasyntyneen kuvaa facessa... Tulee semmonen olo et noiki! Millon me? Mut ei voi ollenkaan tietää, mitä nääki parit on kokeneet. Voi olla vaikka mitä taustalla, mut ku ite näkee vaan onnellisen perheen kuvia ni ei muuta näe!

Myy, Kiva lukea sinun kuulumisia taas. Harmi, että INR heittelee noin herkästi. Toivottavasti tasapaino löytyy pikaisesti. Ja mies varmaan tällä hetkellä pelkää niin paljon sinun puolesta, että ei halua lasta ajatellakaan. Mut eiköhän hänenkin mielensä muutu kun toipuminen edistyy.

Hileinen, Wow mikä muutos simppojen liikkuvuudessa! Nyt kun vielä inseminaatiolla ohjattu oikeaan suuntaan niin.. Jään odottelemaan plussauutisia ;)

Haikaranyytille toivotan pikaista paranemista! Joskus nuo viruksetkin tuntuu vaan kasaantuvan niin, että saattaa mennä pitkäkin aika ilman tervettä päivää ja toisinaan taas mikään virus ei tartu vuoteen tai jopa vuosiin. Itse olen jostakin ihmeen syystä tämän raskauden aikana välttynyt sairasteluilta vaikka muu perhe sairastaa koko ajan. Edellisessä raskaudessa sairastinkin kaiken mahdollisen aiemmin sairastamatta jääneitä lastentauteja myöden. Muutenkin olen yleensä perheen virusmagneetti ;)

Maggie, Toi on niin totta. Jos ei läheisesti tunne ihmisiä niin vaikea tietää mitä on taustalla. Meillä kun tuota nuorimmaista oli yritetty 2v ennen tärppiä, ihmetteli eräs henkilö tuttavapiiristä "miten jotkut on noin helposti sikiäviä". Tuntui aika pahalta sekin pitkän yrityksen jälkeen. Ja yrityshän olisi voinut olla vielä paljon pidempi sillä perusteella mitä hän tiesi meidän perheestä eli esikoinen oli jo 11v ja miehen kanssa oltiin asuttu yhdessä 9v tuohon mennessä. Se taas mitä mä tiedän hänen perheestään (3 lasta kuudessa vuodessa) kertoo että isompia viivästyksiä ei ainakaan ole raskautumisessa ollut ellei sit ennen esikoista.

Odottelen tämän ketjun seuraavaa plussa-aaltoa saapuvaksi vielä ennen joulua. Nyt on tullut niin paljon ovisplussia ja muutenkin hyviä uutisia monelle. Muistakaa, että jokainen teistä on ansainnut itselleen lapsen (jonka kanssa voi riidellä kuten mä olen tämän illan viettänyt teinin ja uhmiksen kanssa säännöistä vääntäessä). Teistä tulee niiin loistavia äitejä!

Haikaranyytti, miullakin tuli mieleen sama ku larissalla ja maggiella; näinköhän sieltä plussa pärähtää ;)
Miun kaveri siis kun odotti ylläriesikoistaan (miehelle oli lääkäri sanonut ett mahdotonta tulla ikin isäksi), niin kärsi pitkästä ja kovasta flunssasta joka ei talttunut millään. Meni sit lääkäriin niin lääkäri sanoi ettei se flunssa välttämättä heti lähekään pois kun on raskaana :P
Paranemisia ja tsemppiä kuitenkin!❤

Larissa, hyvä kun oli vielä lugeja niin pääsit näyttämään tuhrulle! Plussatuulia!❤

Mariska, onnea poikalupauksesta!❤

Maggie, mahtavaa kun siellä on miehen kanssa puhuttu, helpotti taatusti paljon :)
Nyt vaan plussaa kohti!❤

On; tää väsymys on aivan käsittämätöntä! Silti en nuku ilman lääkkeitä :( ja viimeyönä tuli kurkkukin kipeeksi, toivottavasti ei mitään tautia nyt iske kun tulee koira hoitoon viikonlopuksi❤ tuntuu ku jossain sumussa olisi..
Tänään imuroin, siivosin kaappeja ja leivoin monta tuntia apukokin(kissapapan) kanssa ja äsken kävi synttärivieraita kahvilla, kun miehellä oli synttärit tuossa taannoin. Kiva kun unohtui tehdessä tää kamala väsymys ja kipu :) nyt tosin oon aivan kuollut :/

Jaiks en malttais päästä testaamaan keskiviikkona, kunhan ei se täti tulis! :D

Nenna kp27/33-36 dpo7 yk19

Takaisin