Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heipsan kaikille.

Eilen oli lääkkeellinen tyhjennys ja onneksi kaikki meni hyvin. Pääsin jo iltapäivällä kotiin. Tänään ollu vähän huonompi päivä, kun aamusta asti on pyörryttänyt ja kasvot on ihan valkoiset :o Oon myös tosi väsynyt, mut ei varmaan ihmekään. Nyt vaan odotellaan, että jälkivuoto loppuu ja menkat alkaa niin päästään uuteen yritykseen. Menee kyl ens vuoteen, mut ei auta.. Täällä seuraan taustalta teidän juttuja. Jänniä aikoja tulossa monella ja toivottavasti saadaan monta plussaa joululahjaksi :)

Larissa, no eipä kyllä oo ikinä tullu mieleen ett jaffaa juotais siks ettei oksennus maistus niin pahalle :D :D luulin ett lähinnä siks ku oksennustaudissa (ainakaan mie) ei pysty syömään mitään niin siitä saa sentään vähän sokereita jne ettei verensokerit laske ja siks ettei pelkkiä vatsahappoja tartte oksentaa :D
Kaikkea sitä täällä oppiikin :)

Viipsukka, hui jännää! Milloin testaat? :) ++++++tuulia! :)

Onitus, hyvä ett tyhjennys meni hyvin ilman komplikaatioita :)
Tsemppiä odotteluun ja parantumiseen❤

Onitus, nyt vaan tsemppiä toipumiseen :Heartpink Kuulostaa kyllä tosi rankalta :sad001 Mutta pian on joulu ja sitten vaihtuu vuosi ja pääsette uuteen yritykseen!

Myy: Niin se on totta kaikki on yksilöllistä mutta kyllä se jännittää kovasti :(

Larissa: No sitä minäkin että tuo kuulostaa aika oudolta että inssi luomukiertoon...ne siittiöt ei paljoa auta ruiskutettuna jos muu homma ei toimi :D no sittenhän sek näkee ensikierrossa että tapahtuuko ja follien tilanne mutta kyllä mä epäilen että tapahtuu :D

Katjusha: Niin no en usko et se katetrin vieminen mullakaan tuntuu ellei tarvii ottaa pihtei apua mutta se ilman ja veden työntäminen munatorvien se koski sitten todella paljon vaikka putket oli auki ni tuntuukohan sperman " työntäminen sinne" samalla tavalla vai onko tuo ilma niin eri asia?

Mannikka: no sitä toivon itsekkin!

Mimmu: voi sinä ihana myötäeläjä siellä <3

Nenna: joo miullakin noi otetaan kierron alussa ensikierrosta :)

Viipsukka: plussa tuulia, kuulostaa lupaavalta <3

Toivottavasti vastasin kaikille :)

Täällä nuha kovenee ja kurkkua särkee ehkä vähän vähemmän... Mutta todella flunssainen olo ja niistelen jotai vihreetä limaa :o lämmöt 36.4 ja 36.6 vaikka olo ihan kuumeinen :o tosi alhaalla lämmöt... :(

Meillä mies vatsataudissa tai joku masupöpö toivottavasti ei tartu!!!
Tässä on jo ihan tarpeeksi :)

Dpo 11

Haikara, toivottavasti siellä parannutaan pian! Sulla on vaan vastustuskyky alhaalla kiinnittymisen takia ja miehelläs on ennakkoon sympatiasta raskauspahoinvointia :wink

Viipsukalle testionnea! Pitkä pinna sulla on testaamisen kanssa :wink Onko menkat jo myöhässä? Sunnuntaina voisi jo jotain näkyä vaikka nyt olisikin vasta dpo 8.

Täällä dpo 7 ja vaikka lupasin itselleni että en testaa liian aikaisin niin testit polttelee kaapissa ja tekisi mieli tilata lisää :grin Ehkä dpo 12 ois järkevää tuhlata eka..? Silloin pitäisi First Responsessa jotain näkyä, jos on pieni kiinnittynyt...

Mitä oireita sulla oli Lucky ennen testiä? Tai sulla lumihiutale? Teillä voisi olla tuoreessa muistissa :grin Täällä ei ole mitään "oireita" vaan ihan samat olot mitä viime kierrossakin tässä vaiheessa. Toisaalta, epäilin viimeksi sitä kiinnittymisyritystä, joten ehkä voisi olla hyvä, että olot on nyt samat :grin

Ps. Kaikki joilla on kurkkukipua! Sain omani taltutettua eilen, kun hain smoothiepaikasta inkivääri-sitruuna shotin :wink :grin Oli aika tymäkkää vaikka siinä ei ollu mitään muuta kuin inkivääriä ja sitruunaa, mutta kipu lähti. :wink Mutta edelleen kurkkua kuivaa yötä päivää niin kuin viime kierrossa.

Viipsukka: testiä niin odotan <3 pitää olla valppaana sunnuntaina :p

Larissa: hassu <3 mutt eikös lämmöt pitäis olla kohollaa oviksen jälkee vai onko se "pakollista" mulla on alhaalla :o mulla se kurkkukipu on yleensä 1 päivän pahin ku flunssa alkaa nyt paljon parempi :)

Onko finrex kielletty raskaana? Ku on asetyylisalisyylohappoa ( tulehduskipulääkettä )

Larissa, hyvä ett siulla lähti kurkkukipu! Miekin mietin tuossa just jos inkivääriteetä keittäisin kun ei hunaja auttanu.. Jos sekään ei auta ni sit vaan smoothie tulille! :D
Voi hitsi, sie kyllä plussaat! Testaat sit miun kans keskiviikkona? ;)

Finrexiniä ei suositella mutta Panadol Hoti:a voi ottaa raskaana :)

Haikara, ootko nyt mittaillut aamulämpöjä vai pitkin päivää. Aamulämmöt pitäisi pysyä koholla, jos on ovuloinut. Ja mittaus tulee suorittaa samaan kellonaikaan, samasta paikasta (esim. suusta), unta pitää olla ainakin 3 tuntia ja mittaus tehdään ennen kuin noustaan sängystä. Luteaalivaiheen aikana voi lämmöissä tapahtua lasku ja sitten uusi nousu johtuen estrogeenista, joka nousee dpo 7-10 tienoilla.

nenna juu keskiviikona voisi testin tuhlata :nailbiting: :wink Omaan plussaani en jaksa uskoa, mutta plussaa edes sie :grin

Ps. muistakaa, että inkivääriä ei suositella raskaana, se lisää keskenmenon riskiä!

Haikaranyytti, olen ymmärtänyt, että pesty sperma saatetaan kohtuonteloon, eli ei käsittääkseni tungeta pidemmälle. Korjatkaa jos oon väärässä. Alkionsiirrossa alkio saatetaan kohtuun ilmakuplassa, eikä se tunnu kans yhtään miltään.

Haikara just tnä kirjoitin tonne aikasemmin että tänään dpo 10 ja lämmöt 35.4 että mistä johtuu? Eilen 36.2 ja tuo 35.4 on mulle normi lämpö eli selvä lasku. En saanut täältä vastausta ja ehdin googlaamaan niin mahdollinen kiinnittyminen saattaisi dipata lämpöä alaspäin hetkelliseksi! Oisko meillä sitä ;) niin ja kirjoitin siitäkin, että nyt nokka vuotaa solkena joka alkoi viimeyönä. No pessimistinä en toivo vielä mitään.

Minni, anteeksi kun latistan tunnelmaa, mutta toi implantation dip on vähän myytti ja siihen ei kannata luottaa liikaa. Kuten tossa jo Haikaralle kerroin niin lämmöissä tapahtuu lasku joka tapauksessa kun estrogeeni nousee luteaalivaiheen puolivälissä, joten lämmön laskusta ei voi päätellä mitään :sad001 Olen näitä joskus vähän liikaakin tutkinut...

Ei hitto, olen näemmä "naimisissa foorumin kanssa" :grin

Jaaaa et malttanut Viipsukka ootella :grin Et oo meille testikuvaa laittanut?

Haikaranyytti, Hileiselle joku pv sitten kirjoitinkin ettei inssi satu kyllä yhtään, ei oikeastaan edes tuntunut miltään. Tsemppiä!

Larissa: ahaa no en sano noista lämmöistä mitää koska mä oon niitä mittaillu vaan keskellä päivää, illalla ym en tiennykkää et noin se menee et ennen ku nousee sängystä :D Kiitos tulevaisuudes pitää mittailla noin... :)

Katjusha: okei :)

Nenna: okei, mä join eile ja tänää finrexiä :o hups!

Minni: okei, mulla meni sit ohi :o jospa se ois sitä ;) mulla tais mennä ohi myös että millon testaat? :p

Niin millos Minni testaa? Oliko se silloin viikon päästä..? Entäs sinä haikaranyytti? :wink

Mies ilmoitti että aloittaa joululoman jo 18. päivä. Jos tässä uusi kierto pyörähtää käyntiin niin onpahan hyvät mahikset käyttää joulun ja uuden vuoden väli suunnitelmien mukaisesti vällyjen välissä :grin Mulla ei oo kuin muutama päivä lomaa, mutta pääasia että miehellä on rento fiilis niin jaksaa puuhata :wink :grin

Takaisin