Nappailen tähän väliin...voitteko kuvitella meni melkein 3 viikkoa ennen kun polilta tuli potilaskertomus kantaan

mitä ihmettä?
Kysta tosiaan oikealla. 11mm folli vasemmalla. kohtu viivamainen alle 2mm paksu

( mulle sano että 2mm...) ja puhuivat polilla 4kk luomua ja nyt tuol luki että yksi kierto folliultra ja verikokeina ja 2 muuta inssii kai

verikokeissa ottavat LH mitä ei o ennen otettu. Mitä ne tästä LH niku näkee ja mikä on normaali arvo kp 3-5 millo otetaan ja mikä on FSH, tai no jotai follien kasvusta mut mitä niistä? 1,5 hoitojen aikana näitä ei kuulema ole otettu

( luin näistä jtn netissä mietin osaatteko paremmin selittää ja kertoo normaali arvoja

)
Mutta joo 1 kierto folliultra + verikokeet alkukierrosta. Sitten oli maininta että inseminaatioon LUOMUKIERROLLA! Miksi??

miksi inseminaatioon pitäis mennä luomuna ku ei kasva follit eikä tule ovis

ainakaa tähän mennessä ni eikös se ole sillo turha kivulias toimenpide toi inssi?

pistoksista eivät ole mitään kirjanneet vaikka niistä jtn puhu. Ja femaria isommalla ja pidemmällä annoksella jossai vaiheessa jos en luomuna ovuloi... Muuten kaikki ok mutta inseminaatioon en halua jos siitä ei ole hyötyä?

ei kai ny kukaa sitä tee jos ei ole mahollisuuksia raskautua edes siitä kierrosta?
Oon ihan paniikis

eihän se vain näin voi mennä toi inssi?
Miksi ne ei vois a) jatkaa femaria kun se toimi
B) antaa jotai joka tukee limistä
C) tehä siihen inssi koska on mahollisuuksia...
Olen iloinen että ottavat nuo verikokeet mut niiden jälkee vois mennä noin ku kirjotin eikä mitää inssejä luomuun... Toivottavasti tuokin asia selviää ensikierrossa folliultrassa. Jos aukkari sattu ihan sairaasti niin en mene inssiin jos se tehdään vaikka ei ole mahiksia... Asia on toki eri jos ovis tulee luomuna ja follit kasvaa mut herranjestas ku niin ei ole käynyt 2,5vuoteen....
Kertokaa te jotka inssissä ollu ni onko se tehty kiertoon missä mahiksia on + vai myös missä ei?

kiitos vastauksista etukäteen <3
Dpo 11