Mymmelisti: Korjaan tohon sun tekstiin että luomuna ei tuu eikä o tullu edes muill lääkkeillä mut tässä kierrossahan oli letrot joten sillä vihdoin sain ovis +

eli ei tullu luomu +.
Ja todellaki plussaat yk 1<3 mä va joteki uskon niii nii vahvasti et ku endo leikattii ni kohta sä odotat
Lumihiutale: on teillä kyllä yritystä takana, ihanaa ku vihdoin oot raskaana <3 onnittelut viellä!
Minni: mikä ovisplussa jeeee <3
Ja te KAIKKI IHANAT jotka mua jo aijemmin hätyyttelitte soittamaan siitä et letrot lopetettiin tähän 1 kiertoon koska limakalvo oli 2mm paksunen ( itse uskon että syynä on 2 päivän terolut tab kunnes menkat tuli ja lopetettiin siihe sekä kp 8 kestäneet menkat) tosiaa sillo kp 13 polilla ne päätti et lopetetaan ku ohentaa limakalvoa muka ^
Mut 13 mm folli oli eli suurin tähän mennes ja eilen tosiaa ekaa kertaa elämässä saatu ovis +

ni se sairaanhoitaja tänää sano puhelimes et ei voi päättää tästä et soittaa ylilääkärille ( toivottavasti tä sairaanhoitaja kertoo kaiken just niku sanoin! )
, joka tekee päätöksen ja niin toivon et ne tajuais siel että oikeesti en usko et limakalvo oheni tosta koska letroil päin vastanen vaikutus ja täl lääkkeel saatii vihdoin se ovis ni rukoilen oikee et jatkettais ees seuraava kierto viel tätä lääkettä

( en anna itelleni periks viel et siirryttäis insseihi/piikityksee ym haluan viel yrittää lääkkeil) Pidetään peukkuja en anna periks!! Ja kiitos teille jotka käskitte mua kyseenalaistaa tää, mä uskalsin

Letrot anto niin uutta toivoa mulle ny! Ja nenna päräytä sä letroil plussa ni sit saan viel lisä toivoo

On se jännä et ku henkisesti romahtaa ja luovuttaa ni heti saa ovis+ vihdoin, ehkä välil katsii " luovuttaa" :D
Dpo 0 yk 30?