Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikara ja lucky, ihana kuulla että muillakin on näitä "ei jaksa"-tapauksia :D täällä nimittäin käytiin myös viime viikolla samanlaisia keskusteluja, ja kinaa asiasta kun kiukkusin ettei sen vertaa jaksa kun ois parina päivänä kuukaudesta mahdollista että mitään edes tapahtuisi. Täälläkin siis ärrimurrien jälkeen päästiin sunnuntaiaamuna hyödyntämään ovis, kun plussa saatiin la aamuna. :p

Moony kp 15/27, dpo 1? Ja yk3

Minni2: nyt sitten satsit sisälle. Jalat ristiin ja ylös. Ja peukut pystyyn ja liimaa koko värkki täyteen että tarttuu varmasti. :D
Murkku: no vähänhän tuo järkyttää olla plussanneissa kun en itse halua uskoa siihen...mutta saahan sen pois sitten jos en pääsekään tarpeeksi pitkälle.
Hyvä hyvä sun limoille nyt vaan vielä muutaman päivän testaat ja puuhastelette ittenne väsyksiin asti että pysytte levossa sitten piina päivät.

On. Täällä on sellanen Antti Tuisku keinutaan olo ja nyt sit sen takia on olo ihan hirvee kun en tykkää koko tuiskusta yhtään. Tuntuu vaan että mieli ja vatsa pitää sellasta elämää kun siinä laulussa... nyt on ainaki toiminu vatsa. Ihme ettei mummoja saunottaessa tullut huonot housuun. :0 sellanen eto on kurkussa aina välillä varsinkin ku on syönyt ja alkaa turvottaa. Ja kun on nälkä niin etoo myös. Vielä ei oo tarttenu onneks yökkiä. Mutta hapot nousee kyllä suuhun. Neuvolaan soitettu. Aika on 9.12 ja nyt olis niitten laskuoppien mukaan 4+3 kai ne laski sen 28 päivän kierron mukaan vaikka mainitsi että sullahan oli kierrot pidemmät. :D eli aika olis lähempänä rv 7. Toivon kyllä että sinne asti pääsen. Ihmettelin sinnekin aikaista plussaa. Ei oikein sanonu juuta eikä jaata. Mutta enää pariviikkoa niin pitäisi nähdä onko siellä ketään vai ei :) ensi viikolla saan käydä hcg kokeessa.

Larissa, mulla oli sillon naistenklinikalla se aika toukokuussa ja siellä oli niitä tutkimuksia, mut siis kipuja menkkojen aikaan ja mua sattui kun kopeloi mua ja kun siitä mainitsin niin teki uudestaan ja ultras, mut sitten sanoi ettei ultraten näy, mut käsin tuntuu vähän, mutta hankala ylttää sinne ja sitten antoi laparoskopia lähetteen.
Ja nyt kun sain tietää etten ole hullu vaan mua oikeesti voi sattuu ja opin vähän hahmottamaan sen lääkärin kourasun jälkeen et mistä se kipu tuli niin et on mulla muutenkin ollut kipuja, mut en vaan ole osannut yhdistää niitä.

Larissa, komppaan mymmelistiä. Sama tilanne siis: kovat kivut menkkojen aikaan ja päivän-pari ennen. Ei näy ultrassa, eli esim. munasarjoissa ei endometrioomaa. Käsin kopeloimalla tuntui kuitenkin "nystyrää ". Olisin myös päässyt laparoskopiajonoon, mutta en vielä suostunut. Ei vaikuta raskautumiseen kuitenkaan minun tapauksessa. Katsotaan tämä inseminaatiokierto, ehkä sitten jään jonottelee.

Juu ja vielä, tätä ennen lukuisia ultria ja gynejä eikä kukaan ottanut todesta. Eli diagnoosin saamisessa voi kestää.

Mymmelisti: Korjaan tohon sun tekstiin että luomuna ei tuu eikä o tullu edes muill lääkkeillä mut tässä kierrossahan oli letrot joten sillä vihdoin sain ovis + :p eli ei tullu luomu +.
Ja todellaki plussaat yk 1<3 mä va joteki uskon niii nii vahvasti et ku endo leikattii ni kohta sä odotat ;)

Lumihiutale: on teillä kyllä yritystä takana, ihanaa ku vihdoin oot raskaana <3 onnittelut viellä!

Minni: mikä ovisplussa jeeee <3

Ja te KAIKKI IHANAT jotka mua jo aijemmin hätyyttelitte soittamaan siitä et letrot lopetettiin tähän 1 kiertoon koska limakalvo oli 2mm paksunen ( itse uskon että syynä on 2 päivän terolut tab kunnes menkat tuli ja lopetettiin siihe sekä kp 8 kestäneet menkat) tosiaa sillo kp 13 polilla ne päätti et lopetetaan ku ohentaa limakalvoa muka ^
Mut 13 mm folli oli eli suurin tähän mennes ja eilen tosiaa ekaa kertaa elämässä saatu ovis + :p ni se sairaanhoitaja tänää sano puhelimes et ei voi päättää tästä et soittaa ylilääkärille ( toivottavasti tä sairaanhoitaja kertoo kaiken just niku sanoin! )
, joka tekee päätöksen ja niin toivon et ne tajuais siel että oikeesti en usko et limakalvo oheni tosta koska letroil päin vastanen vaikutus ja täl lääkkeel saatii vihdoin se ovis ni rukoilen oikee et jatkettais ees seuraava kierto viel tätä lääkettä :p ( en anna itelleni periks viel et siirryttäis insseihi/piikityksee ym haluan viel yrittää lääkkeil) Pidetään peukkuja en anna periks!! Ja kiitos teille jotka käskitte mua kyseenalaistaa tää, mä uskalsin ;) Letrot anto niin uutta toivoa mulle ny! Ja nenna päräytä sä letroil plussa ni sit saan viel lisä toivoo :p
On se jännä et ku henkisesti romahtaa ja luovuttaa ni heti saa ovis+ vihdoin, ehkä välil katsii " luovuttaa" :D

Dpo 0 yk 30?

Muokattu viimeksi:
Sitä piti viellä kysyä että onko ovis + va yhen päivän ku eilen oli kunnon viivat kontrolliakin tummempi se toinen ja tänää on huomattavasti haaleampi se toinen viiva, et näkyykö se tosiaa yhen päivän vahvana? :)

Haikara, riippuu ihan ihmisestä. Täälläkin joillain ollut jopa pari-kolme päivää plussalla ja toisilla menee ohi että hujahtaa. Eli ihan normaalille kuulostaa tilanteesi :)

Mulla on ollut kolme päivää niin, että on kontrolli vahvempi jopa ja neljäntenäkin vielä yhtävahvat viivat! Eli se voi olla koholla muutaman päivän.

Hileinen & viipsukka: okei, kiitos vastauksist :) toivottavast tä ei tarkota ny sitä et aamulla ku on talleteltu et myöhästy :o vai pupuileeko porukka yleensäkki sinä päivänä ku tulee plussa tikkuun? :)

Minni: okei :) ääh toivottavasti ei myöhästytty tai et se ovis oli jo aijemmi vaik eilen oli pluss ni vahva ku vklp olin reissus ja en tikuttanu :o

Niin, ohjeissa kehotetaan lopettamaan testaus ensimmäiseen plussaan :) Siten voidaan melko varmasti arvioida oviksen olevan plussasta 12-48h sisällä. Hajontaa siis mahtuu mukaan.

Hileinen: Okei :) no ei kai täs auta ku piinailla ja joteki pitää jalat maassa ja valmistautua pettymään että nyt ei nappaa ku oli se limakalvo ni viivamainen....ja ohut! Mut kai ihmeitä tapahtuu :p piinaillaan piinaillaan!
Oli lopputulos mikä tahansa kukaan ei vie miulta sitä et sain itse nähdä omin silmin ekaa kertaa ovis + :p ja toivottavasti saab jatkaa letroi ja ei jää viimeseks kerraks :p

Ihana Haikara! Joskus tarttee persiille potkuja jotta uskaltaa/jaksaa mennä eteenpäin! Kunhan lääkäri soittaa ni kysyppä saatko progesteroni kokeen. Sehän paljolti ratkaisee sen limiksen kasvun :)

Haikara: ja yleensä joilla on useamman päivän koholla lh ovis on sen ekana päivänä
Ja siitä plussasta munasolu irtoaa tiettyyn aikaan mennessä. Vissiin yleensä vuorokausi. Ootko tuntenut mitään muniksissa tms.?

Katjusha :Heartbigred

Myös Larissan tilanteeseen toivon pikaista selkoa.

Ja Maggien ultrakuulumisille myös pahoittelut! Toivotaan että siellä nyt on kuitenkin se yksi hitaasti kypsyvä folli joka hoitaa homman kotiin. Hiljaa hyvä tulee toivottavasti tässäkin tapauksessa.

Onnittelut ovisplussista Minni ja Haikara! :wav

Muuta en nyt ehdikään kommentoimaan, olitte niin paljon tänään kirjoitelleet :)

On. Dpo 7 ja valkkaria riittää...

Lucky: Tarkotatko en tän kierron loppuu se progesteroni vai? :) Ja joo ennen tänästä touhua jo oli ihmeellistä nipistelyä vas. Puolella elo just siel missä munis on...apua jos ei ennätetty :( tosin tänää se on va koventunu ja välil vihlasee oikee tuimasti :D hyvin sanottu toi lause, joskus tosiaa tarvii kunnon potkun :p
Mutta en siis ole mikää erityistapaus jos mulla näky eilen vaa se tumma ovis? Tosin sitä ei tiiä oisko näkyny esim jo lauantain ku olin reissus :D

Takaisin