Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Huomenta tytöt,
nyt on mun vuoro pidätellä itkua, oon niin turhautunut. Aamun raskaustesti räikeä nega, verikoe (38€) 100% varmuudella yhtä nolla. No, mitä tästä kierrosta opittiin, luteaalivaihe loppuu 14 dpo lääkkeistä huolimatta.

Puhuttiin miehen kanssa, ja se ei näe muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa yrittämistä lahjamunasoluilla ja mä en usko, että siitä on enää vastaavaa hyötyä. Mä oon niin loppu tähän. Eikä se henkinen paine, vaan myös taloudellinen: seuraava (6.) yrityskierros maksaa jälleen 8.000-10.000€ eikä mitään takeita onnistumisesta ole. Voin kertoa, että tästä on nyt rentous kaukana.

Anteeksi, me oltais vaan haluttu edes se yksi lapsi - oliko liikaa pyydetty, maailmankaikkeus?!

Katjusha, oon aivan äärettömän pahoillani❤ kuulostaa mielettömän raskaalta ja kalliilta tuo yrittäminen, niin raskaalta ett aloin itekin täällä kyynelehtimään :( pidän sormet ja varpaat ristissä ett verikokeessa olisi kuitenkin jotakin havaittavissa❤
Voimia älyttömästi❤

Katjusha ❤ teille kyllä todella toivoo sitä omaa pientä. Voimia ❤

Katjusha olen todella pahoillani. :sad001 Nää asiat vaan on joskus niin epäreiluja. :sour: Olisin niin suonu teille sen plussan vihdoin ja viimein. Kovasti jaksamisia sinne. :sad010

Lucky todella paljon onnea! Hienosti on viiva vahvistunut. Tarrasukkia pienelle mukaan, jotta nyt pysyy tiukasti kiinni. :hello2

Lumihiutale sulle myös mahdottoman paljon onnea! Sitä se vti siis tarkoitti. :thumleft

Minni missä ihmeessä se sun ovis oikein luuraa? Jospa se sieltä vielä tulis rytinällä. o_O

enu dpo5, kiinnittymistä ja plussaa odotellessa... :grin

Lucky toivotaan parasta, että pysyy kyydissä!! Saisitte pikkukakkosen <3

Katjusha ei täälläkään sanoja löydy :( olen pahoillani ja jaksamis halit <3 miksi pitää olla niin hitsin vaikeeta :(

Mannikka mikä siellä tilanne? Testasitko aamupissistä?

Haikara voi höhlä!! Tiedän tuon tunteen täysin :( sillonkun pitäis niin mies on väsynyt tai ei tunnu juuri nyt oikealta tms :(

On. En vielä ole tehnyt tämän aamun o-testiä mutta en usko, että plussaa tulee. Joko se on erikoisesti mennyt ohi tai sitten en ovuloi. Menispä tämä kierto nopeaan ja saisin selvyyden tähän samperin epätietoisuuteen! :(

Kp 24

Minni, edelleen samanlaista hailuraa :/ 12 alkaa soittoaika ni sit tietää pääseekö ees verikokeesee.. Toivottavasti siel selkenee ovistilanne.

Haikara, höh, mut tänään vielä ehtii..

Lucky: kiitos ihanasta viestistä <3 Ihanaa että tiedät miltä musta oikeesti tuntuu, ni tiiän etten o yksin tän asian kanssa! :)
Me vedettiin ihan kunnolla yhteen ja itkin melkee koko yön hysteeri itkua tuntu niin niin pahalta ja samalla tä kaikki meni ihan yli ymmärrysten ni ei siitä väkisin tekemisestä mitään tullu ku mä oon kiukkunen ja toinen ihan paineissaan! :( Aamulla sama rata jatku ja toin lääkettä et pääkipu lähtee ja kaikkeni kunnes romahdin taas :( no mut kaikki lopulta päätty ihanaan rakasteluun :p joten loppu hyvin kai :D mut kyllä mua vähän hävettää ja surullinen tästä tilanteesta ei meillä o koskaa ollu tämmöstä :o tai et väkisin väännetää mut 1,5v hoitojen jälkee va tuntu nii pahalta et just ku saab oviksen ni täs käy näin ( eihä tää toki takaa sitä et kiinnittyy ku oli limakalvo 2mm kp 13 mut toivotaan ku kaikki ni tsemppas <3

Kiitos myös muille tsemppajille :) toivottavasti kerittiin ;) joku kirjottikin mut millo on ne parhaimmat mahkut jos eilen bongasin oviksen? :p
Minni: sanoppa muuta :( ihme touhua...

Katjusha: Mä oon niin pahoillani sanat riitä kertomaan kuinka pahalta tuntuu tei puolesta toi kaikki <3 En itse myös käsitä sitä että onko se liikaa pyydetty et sais edes yhen lapsen? :(
Kp19

voi ei katjusha ei riitä sanat kuvailemaan kuinka pahoillani olen puolestasi. jaksamista.

täällä eilen illalla sain exältä meilin, 3 kuvaa pojasta ja uusi vaimo tervehti minua aukomalla päätään. pojalla kuulemma vaikka ja mitä sairautta ja kutsuu uutta vaimoa äidiksi. hohhoijaa ei ol tainnu rouva kuulla iha koko totuutta rakkaasta miehestään mut enpä ihmettele ainaha minä olen kaiken pahan alku ja juuri.

Heeei JIPII! Ensinäkin mahtavaa haikara että onnasi ;) nyt vaan miehen lepyttelyä ja huomenna vielä uudelleen, tä ;)

Mutta sitten mikä yllätys!! Aaaa oon niiiin ilonen! Eilen illalla (myös riidan päätteeksi) talleteltiin ;) eli talletukset on siis -2, -4 ja -6 nyt tällähetkellä :)Jos tänään ei, niin huomennakin ehtii onneksi ;)
ImageUploadedByVau Foorumi1448269917.733787.jpg

Dpo -1

Muokattu viimeksi:
Katjusha on varmasti raskasta joten en voi muuta sanoa kuin voimia :( <3

Enu plussaonnea ;)!

Minni haleja, toivottavasti saisit pian selvyyden epätietoisuuteen :(

Mannikka toivottavasti pääset tänään verikokeeseen ja saat selvyyden :)

Haikaranyytti hyvä että pääsitte puuhaileen, toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen ;)!

Gatusa aika karua että joku yrittää varastaa sun paikan sun lapsen elämästä :( jaksamisia sinulle ja toivottavasti asiat ratkeisivat <3

Voi Katjusha!! <3 <3 <3 Suurem suuri halaus ja valtavat pahoittelut. Tuo on niiiin väärin. Olette kaikkenne antaneet. Ja on varmasti todella raskasta yrittää aina vaan uudelleen. En voi ees kuvitella, miltä tuntuu. Omat pettymykset tuntuu varsin pieniltä nyt...

No tähän samaan syssyyn kerron sitten omatkin huonot uutiset. Ne vasemman puolen muutama pikkuinen rakkula ei ollut jatkanut kasvuaan. Sen sijaan oikealla oli viiveellä tullut yksi vaivainen 10 mm rakkula, jolle lääkäri halusi antaa mahdollisuuden kasvaa vielä viikon verran. Ens maanantaina alotan primolutit ja ens kiertoon isompi annos, mutta sekin vain siinä tapauksessa että saan varattua ultran joulunalusviikolle. Jos en saa, niin tulee välikierto ilman clomeja. Mutta kuulemma kaunis kohtu! Limis ei ollut juuri paksuuntunut mutta kuulemma riittävä.

Maggie kp 15

Heipsansaa!

Lumihiutaleelle ja Luckylle onnea plussasta ja paljon tarrasukkia pienille mukaan!!! Ihan itku tulee täällä silmään teidän vuoksi! :)

Lucky, sun miehen touhut kuulostaa ihana samalta kuin mun ukon :D Sillä on kaikennäköistä härveliä pihassa, välillä ajelee etupihalla, kämpän ympäri ja korttelin ympäri (traktoria, moottoripyöriä, päältäajettavia ruohonleikkureita, mikroautoa..). Ja naapureilla riittää ihmeteltävää :D

Jellikselle tsemppiä jatkoon ja kiva kun palasit :)

Katjushalle pahoittelut negasta :sad001 Ei sanat riitä sua lohduttamaan nyt, maailma on niin epäreilu :( Miksi te ette voi edes sitä yhtä kovin toivottua pienokaista saada?!

Mymmelisti, olkoon yk 42 teidän!!! Mahtavaa, että nyt on paikat puhdistettu!!!

Kyfi, ihana kumpu siellä <3

Haikaralle onnea hienosta o-plussasta! Onneksi sait miehen kellistettyä! :D

Minni, jes tulihan se ovis sieltä viimein!!!

Mannikka, mielenkiintoinen tuo sun ihmiskoe! :D ja toivotaan, että saisit ne leffaviivat tikkuun vielä!

Maggielle halit masis-fiilikseen <3 Täällä on samat meiningit. Vituttaa nämä kivut ja se loppukierron tuhru, jos sekin vaan jatkuu. Mies on muuten ihana ja tukee tämän kipuilun kanssa, mutta tässä vauva-asiassa koen olevani jotenkin tosi yksin, kun mies ei halua tähän hetkeen käydä näytettä antamassa ja "yrittää liikaa tai lähteä hoitoihin". Toisaalta uskon, että jos nämä mun kivut, ylimääräiset vuodot yms saataisiin selvitettyä niin plussa saataisiin.. Mutta halaus sinne, tiedän miltä susta tuntuu <3

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti lisää plussia satelee tänne pian! <3

Napaa: Mie pysyttelen taas pois täältä jonkun aikaa. Oudot kivut alavatsalla vasemmalla puolella jatkuneet jo yli viikon ja flagyl- kuuri ei auta. Särkylääkettä saa olla napsimassa ja kipu herättää öisin kun tuntuu että munis räjähtää :sad001 Tänään taas tk-lääkäriin, saa nähdä tuleeko vieläkään mitään apuja. Papa otettiin viikko sitten ja se oli puhdas eli ei tämä ole bv ja ei ihmekään jos tuo flagyl ei auta. Mulla on sellainen fiilis, että vasemmassa munasarjassa on jotain häikkää, tulehdus, kysta, endoa tai jotain. Oviskin varmaan viivästyy tämän takia kun ei oo limoja näkynyt, mutta ajatukset on kyllä nyt enemmän omassa terveydessä kuin vauva-hommissa. Itkettää vaan koko ajan, kun kroppa ei voi toimia :(

Larissa kp 10?

Larissa voi perkule! Inhottavinta on epätietoisuus!! Toivottavasti saatte selvyyttä asiaan ja asiaa eteenpäin :( itku! Asenne on oikea, ensin oma terveys kuntoon!

Missä beisla?? :O

Katjusha, olen ihan äärettömän pahoillani. En osaa muuta sanoa, mutta hengessä mukana ja jos voisin jotain tehdä helpottaakseni niin tekisin. Toivon koko sydämestäni että te saatte lapsen, teidän matka on ollut jo ihan liikaa.

Minnillä komea viiva, kovaa ajoa ;)

Haikarallakin sovinto osunu oikeaan aikaan :)

Täällä vaan odotellaan, menkkoja nyt aluks..

Jellis kp20 yk17

Katjusha: pahoittelut negasta! Tuntuu kyllä tosi pahalle sun puolesta! Kyllä sais plussa tulla teille!

Haikara: se on kun miehet ei osaa ajatella asiaa silleen että eka ovis, pakkohan se on hyödyntää oli mikä oli. Juu muaki hävettää mutta kyllä oikeesti ketutus ja osittain ukkoa kohtaan sellanen inhoki nousee sillon. Todella turhautunut olo.

Gatusa: järkyttävää! Nyt ei kyllä enää sanoja ole! Hemmetin lapsi kaappari!!

Minni2: onnea ovis plussasta kyllä nyt pääsee moni mukaan plussa aaltoon! !!

Larissa: jospa oireet le löytyis syy. Ja saisit siihen pikaisen avun.

Takaisin