Huomenta tai iltahan nyt on, tuli astetta pidemmät unet no 3h pääst jo yövuoroo, ei pitäis väsyttää

vielläkin semmoset menkka krampit et sais jo alkaa menkat!
Kiitos kaikille pahoittelut negasta, ihan jokaiselle <3
Maggie: Katsoin taulukon eilen ja tallensin tuon myös itselleni, kiitos siitä :)
Ja joo tosiaa yhteen viestiin laitoin dpo ja menkat laskin vain millä kp:lla ne oli viimeeks :)
Tuosta dpo:sta viellä että laskin sen sen mukaan millon mulla oli tuntemuksia että on ovulaatio. ( en siis tikuttanut ) Kyllä häikkää on/ ollu ovulaatiossa ja follien kasvussa siksi söin sillon clomifenia aikoinaan ja kun kerran kysta siitä tuli sanovat että ei se tule ellei ovuloi

. Eri lääkäri/ hoitaja joka kerta polilla sama tarina " ovuloit, et ovuloi, ovuloit puoliks yms, ovuloit " Itse en tuohon usko joko ovuloin tai en, toki se ei välttämättä joka kierto tule niinkun ei kaikilla tule :)
omien tuntemusten mukaan kyllä ovuloin ja jos tarkkoja ollaan viimeeksi on katsottu verikokeella maaliskuussa ovuloinko ja sillon se tapahtu eli maaliskuun jälkeen ei ole otettu progesteronia joten ei ne polin tyypit voi varmaks sanoa ovuloinko

ja mie uskon että kyllä se aina välillä tapahtuu :) toivottavasti nyt tajusit mitä yritän sanoa :D eli ns. Ei hyö voi ku vuos sitte otetuilla progesteroilla sanoa etten ovuloi ( heidän ottama ovuloimaton kierto oli marraskuussa 2014, sen enempää ei niitä taida olla otettu :D follit kyllä usein miten kasvaa huonosti ja tässä kierrollakaan kp 7 ei se yksi hirveän iso viellä ollut mut onhan sillä ollu aikaa kasvaa :)
Eli laittamani dpo ei ole kiveen hakattu tai se että ovulaatio tapahtu mutta omaa kehoa kuunnellen luulen/ tuntu siltä kyllä, että se tapahtui :)
Kp 41