Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, muistan vaan et tykkäsin siit kirjasta vaik oli surullinen. On kuitenki aikaa siitä ku oon lukenu. Tuo pinkki on tilattu ebaystä, en tiiä merkkiä ees..

Haikara niin piti, mutta onneks sinulla on vielä mahdollisuus :)

En saa tätä itkua loppuun, olen niin rikkikatkipoikki ja kaikin puolin kurja olo. Kukaan ei ole tukemassa ja tuntuu että romahdan täysin :' (

Miks tämä on niin helvetin vaikeeta! Ainoa mikä tällähetkellä lohduttaa on se, etten ole yksin asian kanssa vaan te kaikki ihanat naiset ymmärrätte tämän tuskan!

Mannikk: okei:)

Minni: voin vain kuvitella tuskasi<3 Vaikka olet siellä nyt yksin niin älä jää ajatusten kanssa yksin, sitä varten me ollaan täällä myös kantamassa sillo ku tuntuu et mikään muu ei kanna <3 tänne saa kirjottaa ja purkaa kaiken jos vain haluaa :) voi kumpa osaisin auttaa en vain osaa muuten kun kuuntelemalla ja yritän lohduttaa :)

Minni tiedän tasan miltä susta tuntuu :sad001, mut hei ollaan näköjään kiertokamuja, joten plussataan kimpassa tässä kierrossa! :wink Vaikka onkin tosi tympeä fiilis, niin ihan saletisti meillekin vielä vauvat suodaan, ennemmin tai myöhemmin.. Mielummin tietysti ennemmin. :) Tekö ette ole käyneet vielä missään tutkimuksissa? Toivotaan ettei mitään sen suurempaa "vikaa" teistä kummastakaan löydy. Ite ajattelin miehen patistaa nyt vihdoin ja viimein sinne simppatutkimuksiin, jotta ite saisin jotain apukeinoja oviksen aikaistamiseen. Nykyään ovis tulee n.kp23, ei se varmaan kauhean myöhään ole, mut luulen, et siitä aikaistamisesta vois olla apua.

Mrsc (meniköhän tuo nyt oikein) pahoittelut kp1:stä. Säkin oot mun ja Minnin kiertokamu. Tuut kimppaan plussaamaan meijän kanssa yhessä tässä kierrossa. :p

Hile <3 haikara <3

Enu ei olla vielä missään käyty ja pitäisikin ajatella niinpäin, että kaikki mahdollisuudet on vielä edessä. Toivotaan, että saadaan <3 tämä epätietoisuus on kamalaa kun ei tosiaan sitä esikoistakaan ole, niin ei voi koskaan olla varma saako ikinä biologisia lapsia. Vaikkakin se on harvinaista, mutta mahdollista. Ihanaa että olet kiertokamu ja toiseksi ihanaa, että jollain muullakin on pitkä kierto! Täälläkin ovis on yleensä kp 21-24! Plussataan vain <3

Mrsc pahoittelut myös kp 1! Yritetään porskuttaa eteenpäin <3

Naiset pitäiskö mun hakea testi apteekista ja tehä tänään jo yks :o
Joteki tekis vaa mieli niin testata :p mut negatiivisen pelko on niin suuri. Samalla kyllä luin netistä et jollai ollu myös raskauskeijulta tilatuissa erittäin herkkä liuskissa häikkää :o ääh mitä mä teen sanokaa te testaanko ennen yövuoroa? :D jos ovis oli sillo ku oletin ois dpo 14-15 tänää :D ehkä siks ei o näkyny aijemmassa testissä...

Minni :Heartred mä en voi sanoa miltä susta tuntuu, voin vain sanoa, että mun tekisi mieli itkeä (tehty jo), potkia (jätin väliin) ja huutaa (se ehkä tulee vielä) maailmalle. Epäreilua on myös , että se ei edes riitä, että ei tule lasta, vaan verta tulee ja kramppaa niin, että lähin kuvaus tuntemuksista olisi ehkä puukkomurha:shifty: sun fiilis varmaan on about sama...

Minni: no tuo on kyllä totta että vastaus on aika ykspuoleinen hahah ootte hassuja :D
Kai mä sit hyppään bussiin 10 min päästä ja kotona reilun tunninpäästä millo teen :) mua va niin niin pelottaa se nega :( joteki todella paljon... Ennen ei o näi. Pelottant mut vaik tulos ois nega ni alotan terot vasta testin jälkee torstaina :) ostan ne varmaa täs samal :)

Mrsc osasit kuvailla kyllä melko onnistuneesti tämänhetken olotilan. Vielä en vuoda paljoa ja otin jo varmuudella särkylääkkeet joten kipukin on toistaseksi hallinnassa. Yöllä mulla on kyllä luultavasti sellaset halloween pileet, että ei tekoverta paljon tarvita. Pelkään nykyään menkkoja sen vuodon määrän takia, josta tulen tutkimuksissakin sanomaan, koska tuntuu ettei se ole normaalia... Pillereiden kanssa kun ei ollut tällästä ongelmaa :(

Tyttötiikeri: kyllä toi nyt km vaikuttaa mutta niin kauan kun et saa asiaan varmuutta niin ei tietenkään voi varmaksi sanoa ja tottakai sitä toivoisi jottei se sitä olisi. Itse en ainakaan uskaltaisi ihmettä odottaa kun on se kuitenki harvinaisempaa toi vuotelu jos kaikki onki hyvin.

Voi ei Beisla!

Sabetti: ihan hirveä uni! Mun pahin painajainen!

Minni2: pahoittelut menkoista!
Ja kyllä tosiaan ymmärrän/ ymmärretään!!!!

On. Täällä aloitin taas ajattelematta puheen jossa kerroin neuvola kuulumisista ukolle... ei olis pitäny sanoa yhtään mitää, ajattelin vaan et kerrankin kahdestaan kun ravintolassa syömässä ja aikaa jutella kun muuten niin hiljaista eikä oikein muuta puheenaihetta ollu mielessä.. ei halunnu asiasta mitään puhua. Mutta ymmärränhän tuon ihan hyvin. Mutta itteä vaan ahistaa nää asiat niin paljon ja tää paikka on ainoa jossa noista voi puhua. Mut onneksi edes täällä on se mahdollisuus vaikkei se asioita eteenpäin laitakaan.
Kyllä sen plussan toivoisin täällä itse kullekin ja onneksi teistä suurin osa saa sen oman kullan kans tätä lapsettomuus matkaa käydä yhdessä. Siltikin niin rankkaa henkisesti ja fyysisesti. Mutta jos jotai positiivista sanottavaa ni ruoka oli hyvää ja kohta leffaan. Oon kyllä odottanut tällaista ylläriä pitkään!!! :D

Mrsc :'( Pahoittelut myös sinne!

Alkaa nää negatiiviset uutiset riittämään :O Kukas siis seuraavana plussaamassa? ;)

Tiikeri on jo plussannut ja sinne kaikki Tsempit ja voimat ❤
Se ois Haikara sun vuoro ;)

Tänään tein pojan hoitohakemuksen :confused: yksi vaihe elämästä alkaa olemaan ohi! 4kk ja se olisi paluu työmarkkinoille :eek: :S
Miten elämä voikaan heittää häränpyllyä ja matto lähteä jalkojen alta; meidän piti yrittää tai odottaa nyt jo kolmatta :'(
Tasan ei käy onnenlahjat :-(

POSITIIVISTA: Mun olkapäät ja habat on kasvanu ja vitsit että mulla on hyvä perse :D :D ja tänään taas pitkästä aikaa juoksemaan :)

Ei vaivuta synkkyyteen daamit; eihän ??? Tosin tuun ite todennäköisesti perässä Isänpäivänä :-(

❤ Periksi ei kuitenkaan anneta ennenkuin sydänkäyrä on suora! ❤

PikkuMinski kp20/30 yk26-

Voi ei Minni! Pahoittelut. Itkusta ei vaan välillä tuu loppua. Se on ihan lohdutonta, haukkoo vaan henkeä silmät ihan soikeena itkemisestä... :'( Kyllä se vielä helpottaa, ja jonain päivänä saat itkeä ilosta kun kaks viivaa piirtyy tikkuun. Jos ei luomuna ni hoitojen saattelemana! Luotan. :) <3

Mrsc, pahoittelut sinullekin kp1:stä. Ja samat sanat ku Minnille, kyllä se vielä ilon itkuksi jossain vaiheessa muuttuu. Ja tänne saa aina avautua, sitä varten täällä ollaan. <3 :)

Haikaranyytti, en ees tajunnu et sul oli vasta noin vähän dpo. No ei ihme jos ei oo vielä tikussa näkyny. Testiä kehiin!! ++++++++

Maggie kp 17
Uutta kiertoa odottaen. Toivottavasti keho tottelee primoja niin ku ennenkin. Ja että se yks pilleri per päivä riittää. Viimekshän vedin sen KOLME! :D

PikkuMinski, wau - kuulostaa mahtavalta vartalolta! sehän sopii mitä parhaiten päivän positiiviseksi!!

Tytöt, välillä on ihan v*tun raskasta, mutta koitetaan jaksaa. Kiitos kaikille, että ootte niin ihania ja aina tukemassa ihan jokaista tässä ketjussa. Tämä polku olisi monelle meistä aivan liian yksinäinen ja raskas ilman ryhmän tukea :Heartred

Päivän positiivinen: viikon päästä on isänpäivä ja olen kiitollinen, että meillä on vielä yksi "ukki" elossa eli isäni. Pitäisiköhän ostaa sille pitkät kalsarit isänpäivälahjaksi. :joyful:

Takaisin