MrsC, ei ne ClearBluen digitkään ole 100% luotettavia. Voi olla että sun ovis on tosiaan ollut myöhemmin, varsinkin jos testi näytti plussaa poikkeuksellisen ajoissa. Yhdessä blogissa jonka kirjoittaja käy klinikalla sanottiin, että heidän lääkäri oli sanonut että CB:stä on viime aikoina kuulunut myös jonkin verran vääriä positiivisia. Testit mitoitetaan jonkin keskiarvon mukaan, joten pakostakin joskus menee pieleen.
Tyttötiikeri voi kamala miten stressaava tilanne kun ei tiedä pysyykö vai meneekö kesken. Voimia! Epätietoisuus on kyllä pahinta.

Mä luulen että sun silti kannattais soittaa sinne neuvolaan, ihan varalta, vaikka eivät he mitään voi juuri nyt tehdä.
Luulis silti, että menkkajomot ei välttämättä liity siihen meneekö kesken vai ei. Varsinkin jos sulla oli menkkajomoja myös esikoisesta. Kyllähän se kohtukin kasvaa ja muuttuu kun alkio kiinnittyy, luulis että siitäkin jotain jomoja helposti tulee.
Lumihiutale, tsemppiä aukkariin ja toivottavasti putket on auki.
Kaakao hyvä että löysit stressittömän olotilan ja tallettelujen aikakin lopulta kuulostaa hyvältä.
Lucky, mielenkiintoista tietoa letroista. Mullahan on nyt jokaisessa letrokierrossa käytetty Pregnyliä niin en tiedä kuinka pitkä kierto olisi ollut ilman sitä. Luomuna 28-32 eli vielä rajoissa. Tosi hyvä jos saat sen ultran, turhaan sitä tosiaan syö lääkkeitä jotka ei itsellä toimi.
On. Ei vielä tuhrua. Nyt kyllä rupesin jännäämään sitä, että toisin kuin kahdessa edellisessä kierrossa, pistin Pregnylin aamulla ja mun ovis oli siis kp13 illalla kymmenen aikaan (kivuista päätellen, ja Pregnylin kanssa ne on selvät). Mitä jos menkat alkaakin vasta maanantaina ja tänään olis siis vasta kolme päivää menkkoihin. Sitten eilinen tuhrun puute (tai mahdollinen tämänpäiväinen) ei vielä olis poikkeuksellista. Plaah. Teen varmaan huomenna kuitenkin testin kun on ne kaverin synttärit.
Beisla kp26/27(tai28?)