Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen, no onpa hankala tilanne!
Jos tilanne on toivoton seksin suhteen, niin en tiiä kannattaako turhaan lugesteronilla lääkitä.
Mä varmistelisin aamulämpömentelmällä, että ovis tapahtuu. Sitten ainakin tiedät, minä päivänä voit aloittaa lugesteronin, jos niin päätät tehdä, jos yhtään epäilet noita viivoja. Toivottavasti asia ratkeaa, hankalahan se on painostaa seksiin, jos ei vaan irtoo.

No, mä sain tässä kierrossa seksiä kp 19 ja 26 ja se tais olla sitten siinä. Mutta onhan kaksi kertaa nollaa parempi.
Katjusha kp 34 / 35-40 aamulämpö 36,65 edelleen

Meritähti, harmi että meni kierto harakoille :sad001 Mutta ens kierrossa sitten!

Maggie, onnea oviksen metsästykseen!

Sabetti, olet ollut usein mielessä niin kuin monet muutkin täältä :) Tauko/taustailu tekee kyllä hyvää. Toivottavasti saisitte tekin jo sen plussan!

mh, ihana kuulla että siellä on kaikki hyvin! Tsemppiä verikokeeseen, hyvin sekin menee :) Kaikkea hyvää jatkoon!

Murkku, höh jos siellä tulee myös "hukkakierto" :sad001 Itse en ehkä lugeja tuhlaisi, jos ei ole juuri mahiksia raskauteen.

NAPAA: Eilisen verikokeen osa tuloksista tuli ja sen mukaan hcg on alle 1 eli en olisi raskaana. Huomenna vielä tulehdusarvojen kontrolli labrassa ja maanantaina saan loputkin tulokset. Ehkä tuhlaan vielä viikonloppuna yhden pc:n. Tuolla Plussa vai ei -ketjussa oli eräällä ollut nega verikokeessa (hcg alle 1), mutta päivän päästä silti haamuplussa kotona ja myöhemmin kunnon plussa eli hän oli raskaana. Eli kaikennäköistä kummaa voi näemmä sattua ja hormonit lähteä nousuun nopeastikin. Niin ja eilen tuli yhtäkkiä normaalin valkkarin jälkeen vaaleanpunaista limaa iso klöntti o_O Voi toki liittyä tähän tulehdukseenkin.

Nyt sitten vaan hoidan tämän tulehduksen jylläämästä pois ja uuteen yritykseen :wink Mielenkiintoista vaan, että pc:n liuskoja olen tehnyt tässä viimeisen vuoden aikana kymmeniä ja ikinä ei ole vaaleanpunanaista roskishaamua tullut. Ehkä toi oli joku maanantaikappale? :grin

Nyt palaan jälleen foorumitauolle/taustalle, tekee näemmä mulle hyvää :cat: Plussatuulia ja kaikkea hyvää teille ihanat naiset!!!

Muokattu viimeksi:
No voi pöh, larissa hcg arvosta.

Luget mulla määrättiin tasaamaan kiertoja, niin sillä ajattelin et jos kuitenkin aloittaisin ne jo tässä kierrossa. Vaikka nyt kävis niin että mies ei innostu peittoja heiluttelemaan.

Murkku, mulla on ainakin Primot tulossa käyttöön vaikka ei ovista tai tallettelua oliskaan saatu natsaamaan. Mulla siis kierron tasaamiseen ja siinä ne kyllä hommansa tekee. Eli sen puolesta suosittelisin alottamaan ne. Mut ite olisin jo alottanu aikasemmin, kp15 tai 16, jotta kierto ei veny kamalan pitkäksi.

Larissa , plussaathan foorumitauolla? Tai nostat sen haamun kirkuvaks plussaks?!

Hyvää taukoa Larissa. Tule plussan kanssa takaisin :)

Murkku, mä kyllä sinuna aloittaisin ne luget, kun kerta kierron tasaamiseen on tarkoitettu.

Folliultrassa käyty ja yllätykseksi sieltä löytyi yksi folli kokoa 22 mm. Pistän kuitenkin tänään vielä varuiksi pregnylin, jos vaikka kroppa ei tiedäkään mitä follilla tehdä. Seksiä lääkärin määräyksestä tänään, huomenna ja ylihuomenna. On kyllä helpottunut olo, kun odotin taas jotain megamäärää. Ens kiertoon sitten samat piikkirumbat, ei onneksi tarvitse enään pitää luomukiertoja välissä.

Muurahainen: venyykö kierto jos et ota lugeja?

Mh: kaikki menee hyvin!

Katjisha: oliskohan sulla papunen kyydissä.

Larissa: no varmista vielä testillä. Mutta nyt kuitenkin jo voitto että saat hoidettua tulehduksen pois alta. On se sinua niin pitkään vaivannut.
Hyvää taukoa! Ja tulehan ilmoittaa sit loppuko vuotelu...

Mimmu: on siinä ollu follilla kokoa. Jos et nyt plussaa niin on kumma! mäki Tartteisin seksiin lääkärin määräyksen jonka voisin antaa ukolle! :D taas piti kättä vääntää asiasta...

On. Yöllä tuntu että menkat alkaisi muttei sitten alkanutkaan. Huomenna muistaakseni virallinen päivä. Tai ylihuomenna. Mutta lämmöt taas 36.8 ja normaali lämpö 35.8 luokkaa.... on sellasta yökkäilyä jota en osaa tunnistaa onko stressi peräistä vai jotai muuta. Ku esim. Pasalla istuin ni se Alko yököttää :D tietty limanen yskäki on jos se vaikuttaa asiaan.... mistäpä sitä tietää... ukolle jo viimeyönä manasin ettei plussaa taaskaan tuu ku niin vähän saa seksiä oviksen aikaan...Mä oon ajatellu että nyt en enää kaunistele asiaa vaan puhun suoraan. Jos haluaa lapsen ni kyl sen eteen pitää vähän vaivaa nähdä varsinkin kun se ei sormia näpsäyttämällä tapahdu meikäläisellä....

Lääkäri käski aloittaa oviksesta 5 päivän päästä luget ja käyttämään kaksi viikkoa, mun laskujen mukaan se kyllä venyttää kiertoa super pitkäksi. Alan nyt vahvasti epäilemään lääkärin pätevyyttä hoitamaan ihmisiä lapsettomuushoidoissa.

Maggie, munkin järjen mukaan luget olisi pitänyt aloittaa aiemmin tai määrätä letrot tukemaan aiempaa ovista.

Lucky, kierto näköjään venyy, kun ei ovisplussaa vielä näy...

Mietin vaan, et jos tässä kierrossa luget aloitan, aikaistaako sen ens kierrossa ovista?

Mimmu, ihania uutisia. Ei seksikieltoa ja tosi hyvät mahikset. Nyt vaan sängynpäätä kolistelemaan! :)

Katjusha, aika jännäks käy siellä sullakin! Ajattelitko testailla? Joojoojoo! :)

Lucky, toivotaan et sun yökkäilyt viittais pikkusen tuloon! <3

Murkku, vitsi toi sun kaavio noista o-testeistä on niin särmä että oon ihan kade. Pitäisköhän iteki ens kiertoon. :) Tietty viel kivempi ois jos se plussakin pärähtäis! Tsemppiä! <3

Plussia tähän ketjuun kiitos!!

Omaa: Jee, käyntiaika lähenee. Ja ne ultraa taas. Oispa kiva jos siellä näkyis jotain muutosta siihen viimekertaseen tasaiseen kasaan pikku rakkuloita... Ainakin putket saadaan nyt tsekattua ja sit kuulee kaikkien veriarvojen tulokset. Toivotaan ettei niissä oo mitään häikkää. Tai jos on niin helposti lääkkeellä säädettävää.

Maggie kp 7

Muurahainen, luget/primot/terot ei välttämättä aikaista ovista. Joillakin ne saattaa ryhdistää kroppaa kiertojen suhteen että tulee tasaisempi mutta keltarauhashormoni ei suoraan ovista tee eikä siihen vaikuta. Näin oon ymmärtäny.

Muurahainen: niin no venyyhän se joka tapauksessa. Ei välttämättä aikaista

Maggie : tuskinpa johtuu siitä. Yövuorot takana ja lyhkäset nukkumis ajat ni olisko siitä... ja sit ku äiti on siellä sairaalassa vaikkei sillä mitään hätää enää oo ni kyllähän se stressaa... enköhän saa huomenna jo laittaa rättiä housuun ku nyt taas alkoi menkka tuntemuksia tulla...

Katjusha: pahoittelut negasta. Voi Kumpa ylläri plussa tulis kuitenki ens viikolla!!!! ♡

Täällä tuli testattua nega, että odottelu jatkuu. Menkat on nyt viikon myöhässä, mutta niinpä oli oviskin noin 7-11 päivää myöhässä. Joo ens viikon alussa tämä asia lienee selvä ... Että odotellaan!

Pikaisesti vain taas täältä napailut... Sori :sorry:

Vasteultrassa käyty. Yksi komia folli noin 20 mm siellä köllötteli eli kyllä tuo letro kp 3, 5 ja 7 näyttää toimivan ja olenhan toki lh-piikinkin tikuttanut joka kierrossa. Jostain syystä vain ei ole tärpännyt. Seuraavassa kierrossa sitten alkaa inssit ja niitä kokeillaan kolme kiertoa. Gyne oli sitä mieltä, että ei se inssi meidän tapauksessa kyllä mitenkään merkittävästi raskautumisen todennäköisyyttä paranna tähän luonnon menetelmään verrattuna kun simpat on kunnossa, mutta kokeillaan kuitenkin ennen ivf:ää.

Katjusha, pahoittelut negasta :(

Mimmu, siis Mä en ymmärrä mistä toi mun lääkäri noita ohjeitaan keksii. Mun pitää siis aloittaa luget dpo 5 jatkaa 14 päivää, tehä testi, jos nega ni lopettaa, mut jos positiivinen, niin jatkaa lääkitystä.

Mut ärsyttää, että ei voinu sitten antaa lääkitystä samantien joka aikaistaisi ovista... Turhauttaa... Huoh.

Anteeksi taas tää purnaaminen paskasta tilanteestani. :(

Minni2, taisi houkutella tädin paikalle. Nyt alkoi tuleen verta että aamulla sit nähdään tuliko kuppi täyteen vai mitä. Ja mittaan viel aamulämmöt niinku informaation vuoksi. Nyt ei kyllä tuo Lämpökäyrä oikein hyvin toteutunut, mutta jos se keltarauhanen oli vähän poloinen, kun oli tällainen outo kierto

Kp 34/35?!

Takaisin