Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilaura, welcome. Toivotaan, että vastaus toiveeseenne tulee pian :)
Onhan se hämmentävää, kun asiat ei sujukaan oppikirjan mukaan. Totisesti tiedän tunteen ... Askel kerrallaan, vaikka kyllähän se asian valtavuus joskus yliotteen meistä saa.
Katjusha kp 1/26-30, tjot/yk noin 130

Tervetuloa uudet ❤

Murkku nyt hyödyntämään ja komppaan muita tossa luge asiassa... mulla ei niistäKÄÄN kokemusta :O Meillä tuntuu miehet olevan samoilla linjoilla... Tosin täällä eilinen keskustelu johti taas kyyneliin ja ehdottomaan EI! :'( Miehen mielestä tulee luomuna jos on tullakseen ja käytetään mieluummin kaikki hoitorahat vanhimukseen ❤ samoilla linjoilla tosin oon itekkin, mutta kyllähän sitä miettii...

Mimmulla hyvät ultrakuulumiset; nyt vällyjen väliin ;)

Edes jotain sain kommentoitua :p

-PikkuMinski kp11/30 yk26-

Tervetuloa uudet, haluatteko että lisäilen teidät etusivun listaan? :)

Muoks. PikkuMinski, ihanaa että Mä en oo ainut jolla on hoitojen suhteen "jurottaja" miehenä :D

Muokattu viimeksi:
Katjusha ; juu kyllä tässä taas on kesän aikana yrittänyt muistaa että askel kerrallaan vaan ja jäitä hattuun mutta kyllä syksy taas toi ison kysymys merkin mieleen.

Lisää vaan☺
llaura yritystä 04/14 ja esikoista yritetään.

Tintti: pahoittelut menkoista.

Tervetuloa Mannika!

Murkku: nyt sitten puuhastelee!!! En oikein osaa sanoa. Jos plussa tulee jatkatko lugeja jonnekki rv 9 asti vai oliko määrä lopettaa käyttö dpo 14. Kun sun pitää lopettaa luget jos testi nega niin dpo 14. Ei se kierto siitä veny jos sä alotat luget dpo 5... mun mielestä.
Eikä luget vaikuta. Eikös ne oo luonnollisempi keltarauhas hormooni valmiste kuin terolut... jostain oon kuullut.
Ei sun kannata sun miestäs ottaa käyneille mukaan. Jos se lapsen haluaa ni sit sillä on vaikutusta jos pitäis simppoja laittaa pankkiin ja niistä yrittää tehä... niin kauan kuin sä käytät panostas yksin tohon yrittämiseen ja ukolles luonnollisin keinoin ni sä saat hoitoa.

Tervetuloa llaura!

Murkku ja pikkuminski: kyllä ei täälläkään oo ukko noitten isompien hoitojen kannalla. Joskus kyllä mainitsi että voi antaa simppanäytteen ym. Mut tuskin noihin ivf ym. Hoitoihin lähtee.

On. Jos ovis plussa päivä on dpo 0 niin nyt on dpo 14. Ja laskurin mukaan on kaks päivää menkkoihin.... eilen illalla taas tuntu että menkat alkaa. Mutta kyllä tuntemukset on muihin kiertoihin nähden vähäisiä... Mikäli mulla on yhtään rahaa niin ehkä ostan testin ens viikon alussa jos ei oo menkat alkaneet. Ei kyl mitään tuntemuksia raskautta ajatellen....

Lucky, niin siis mulla tänään kp 23 ja dpo-1.
Lääkäri määräs aloittamaan oviksesta 5 päivää luget,
2 viikkoa käyttämään niitä (eli 14päivää),
jos testi on silloin nega (eli silloin dpo19, kp42), niin lopettamaan luget jos positiivinen, niin jatkamaan.
Eli viikolla pidentyy kierto.

Niin kyllä se mun mielestä kiertoa venyttää aikalailla. Normisti täti tullut dpo 13 ja kierto ollu 35.

Onhan tuo nyt nähty, että tämä lääkäri ei oikein hallitse näitä hommia. Ensin käski silloin vuosi sitten aloittaa clomit jos ei ovisplussaa tule, niin tuplataan annos. No sitten hän päättikin kolmen kierron jälkeen, että lopetetaanki clomit ja tiputtele painoa neljä kiloa...

Kyl Mä taidan lähteä nyt noudattamaan lääkkeen ohjetta ja aloitan dpo 3 lugejen käytön, käytän sen 14 päivää, teen testin, jos nega niin sitten lopetan.

Murkku, ai kyseessä on sama puoskarilääkäri?! Joo kuule nyt teet niinku normaalisti oikea lääkäri määräisi lugejen kanssa. Sitten toivotaan vaan parasta! :)

Tervetuloa llaura!

Eipä täälläkään aukkaria/lääkkeitä enempää hoitoja tule, jos ei mun lääkitsemisellä lasta tule, niin ei sitten tule ollenkaan :( mies sanoi jo kättelyssä ettei hoitoihin lähde, sain kuitenkin sentään tutkimuksiin suostuteltua (ilmeisesti huomasi kuinka koville tää odottelu otti miulla ja siksi suostui lopulta ja on nyt mukana aivan täysillä näissä tutkimuksissa).
Kyllä vaan niin toivoisin että tää raskautuminen olisi helpompaa..

Meilläkin mies suostui tutkimuksiin ja ne on kaikki käyty läpi jo... Molempien verikokeissa kaikki viitearvojen puoliväliin, ultrat ok, aukkari ok, simppanäyte muuten todella hyvä mutta nesteen määrä vähäinen :eek: sekin meni jännityksen/stressin piikkiin ;)

Mun mies puolestaan on sitä mieltä, että TOTTAKAI me ostetaan kymppitonnilla munasoluja (kolmannen kerran), ja tehdään kaikkemme - eli raskaaksi hinnalla millä hyvänsä. Tässä pyörityksessä meikäläistä kyllä hirvittää olla koekaniini, kaks pahasti epäonnistunutta raskautta ei kyl oo mulle kovin hyvää tehny. Loppurahathan on menny vessanpöntöstä alas ja lujaa. Mutta meitä on niin moneen junaan!

Katjusha en todellakaan tarkoittanut, että meidän tapa on oikea tapa :confused:

Anteeksi jos loukkasin :( :eek:

Jokainen tekee itselleen parhaalla tavalla ja oikeaa tapaa ei TODELLAKAAN ole

Tervetuloa llaura ja Mannikka! Pikaista plussaa. Odotusta odottavan aika on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä!

Pahoittelut kp1:sistä Katjusha ja Tintti. :( Uusia tuulia uuteen kiertoon. Ei auta muu kuin eteenpäin jatkaa. <3 Voimia!

Mihalla jännät paikat. Millon olitkaan testannu viimeks?

Murkulla IHANA ovisplussa! :) Oikein herkullinen. Voi ku itelläkin joskus tikut näyttäis tuolta. Tärppionnea!

Mimmu, tähdätkää vielä uudelleen lääkärin neuvon mukaan. Nyt ois hyvät mahikset. :) Mulla on vahva luotto!

Miten Mymmelistillä meni?? Ootko kunnossa?

Omaa napaa: Huomenna klinikalle! Kerron sit kuulumiset. Nyt aika rauhallinen olo. Ehkä huomenna eri ääni kellossa...

Maggie kp 8

Tervetuloa mannika ja llaura! :)

Upealta näytti murkun ovis plussa! :)

Meillä kans molemmat ollaan vahvasti sitä mieltä että käydään kaikki hoidot mitä olemassa on jos tää sitä vaatii. Olen siitä tosi helpottunut että ollaan samalla linjalla. :) Mutta ymmärrän jos kaikki ei sitä halua. :)

Maggie tsemppiä huomiseen klinikka käyntiin! :)

Tylsä vaihe tää oviksen odottelu. Vois aikakoneella hypätä suoraan kp 1-> ovikseen ja oviksesta testipäivään... .. :D

Ajattelin luovuttaa ja poistuu foorumilta, mut en tiiä pystynkö..

Tiistaina heräsin 5aikaan aamulla muutaman tunnin unilta, join sen desin vettä ja menin sänkyyn makaa ja oottelee et mieskin jaksais herätä. No kellot soi ja herätin miehen et nyt pitää nousta. Oltiin kättärillä 7.00 seiska kerrokseen mentiin ja siellä sitte sain vaatteet ja lääkäri ja hoitajat jutteli ja kerto kaikista asioista. Oli menny joku 3h kun uusia ihmisiä tuli sinne odottaa ja niille sanottiin ettei keretä enää sua ottaa tänne ja ne lähti pois kyyneleet silmissä. Mietin siinä miten kauheeta ja toivoin ettei mulle käy noin, mies sanokin et oot ollu täällä jo 3h ja kaapu päällä jo valmiiks eli pakkohan niiden on sut ottaa kun olit kolmas tai neljäs joka tuli tänne. No aikaa meni meni meni meni ja meni kello oli 15.30 ku lääkäri tuli sanoo mulle, et mun aika on peruttu. Olin ollu siellä 7-15.30 juomatta, syömättä, jäässä ja huonoilla unilla ja mun aika peruttiin...
Lähdin kotiin kun olin vaatteet vaihtanu ja hoitaja soitti ja antoi uuden ajan.. 20.11 samanlainen päiväkirurgia aika eli ei ole varmaa leikataanko silloinkaan, mut sinne pitäisi mennä taas odottaa ja toivoo et leikataan..
Mä alotin koulun syyskuussa ja mulla olis 16-20.11 vartija kurssi ja toinen osuus alkaa 23.11--->
Se aika osuu just tohon väliin eli menenkö ja suoritan koulutuksia vai menenkö leikkaukseen?
Mulle tavallaan on ihan itsestään selvyys et menen leikkaukseen, mutta kun mä vähensin mun työtunnit 16h/vko et voin koulut käydä tarkottaa se sitä ettei mulla oo enää täyspäivästä työpaikkaa jonne palata ja jos koulun jätän kesken oon kusessa koska ei oo mitään muuta suunnitelmaa kuinka maksaa vuokra tulevaisuudessa, nytkin jo vuokra vähän rästissä.
Koulu olis kestänyt vuoden ja siitä sitten olisin ammatin saanut ja jonkun uuden ehkä paremman työpaikan kuin nykyinen..

Mulla ollu tasanen hyvä elämä ja nyt tää et yritin muuttaa sitä saa kaiken tän tasasuuden hajoomaan..
Kuulostihan se leikkausaika liian hyvältä ollakseen totta, se jotenki tuli vaan liian hyvään saumaan..

Mä oon ihan loppu! Mitä hittoa mä nyt teen?

-mymmelisti kp 9/30 yk 39

:Heartred Hei ihanaiset :Heartred

Mä lueskelen täällä taustalla teidän kuulumisia :) en unohda teitä !
Olette olleet aivan korvaamaton tuki !

Suuret pahoittelut negoista ja kp1:stä :sad001

Tsemppiä hoitojen kanssa painiville ja voimia kaikille yritykseen :)

Mä niin kovasti odotan plussia tähän ketjuun :)

En ole kauhiasti omia kuulumisia viitsinyt kommentoida, kun en oikein tiedä mitä täällä niistä tunnetaan :) täällä kuitenkin kaikki hyvin ! Rv 14+1.
Jännitys ei vieläkään helpota mutta ehkä se tästä !

Plussatuulia ihanat <3

Mymmelisti toi on kyllä ihan kamala epäreilua, kohtuutonta ja surullista. :( ihmisiä ei sais pompotella noin! Voimia!♥

Takaisin