Mymmelisti
Kommentoinnin ninja
Täällä käynnistyi eilen yk 39 joten leikkasaika ens tiistaina. Pikkasen jännittää! 5päivää!!!
Mulla on nyt vaan ihan jäätävät menkkakivut ja energia nollassa. Nukuttaa, nukuttaa ja nukuttaa!
Mimmu, toivottavasti tää kierros olis teidän kun oot saanut aseetkin käyttöön :) <3
Beisla, tsemppiä kelan kanssa! Olkaa te se pari joka pääsee julkiselle puolelle hoitoon
!!
Maggie, ihan mahtavaa et sait uuden kierron vihdoin ja ens viikolle jo aukkari ajan! Mulla kans tehään mut onneks oon nukutettuna :P
Ihan hassuu ajatella, et raskaus saattaa oikeesti olla ihan käsillä, jos vaan ei siis oo muuta ongelmaa kun endo..
Mä niiiiin niin toivon, et yk 40 on meidän!
Eli vielä saatte kuulla kuinka yksikierto käynnistyy, mut 41 ei tuu! :D
Tää on ehkä vähän paha suunnitella näin kun sit pettyy vaan pahemmin.
-Mymmelisti kp 2/30 yk 39
Mulla on nyt vaan ihan jäätävät menkkakivut ja energia nollassa. Nukuttaa, nukuttaa ja nukuttaa!
Mimmu, toivottavasti tää kierros olis teidän kun oot saanut aseetkin käyttöön :) <3
Beisla, tsemppiä kelan kanssa! Olkaa te se pari joka pääsee julkiselle puolelle hoitoon
Maggie, ihan mahtavaa et sait uuden kierron vihdoin ja ens viikolle jo aukkari ajan! Mulla kans tehään mut onneks oon nukutettuna :P
Ihan hassuu ajatella, et raskaus saattaa oikeesti olla ihan käsillä, jos vaan ei siis oo muuta ongelmaa kun endo..
Mä niiiiin niin toivon, et yk 40 on meidän!
Eli vielä saatte kuulla kuinka yksikierto käynnistyy, mut 41 ei tuu! :D
Tää on ehkä vähän paha suunnitella näin kun sit pettyy vaan pahemmin.
-Mymmelisti kp 2/30 yk 39

tsemppiä leikkaukseen :)