Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä käynnistyi eilen yk 39 joten leikkasaika ens tiistaina. Pikkasen jännittää! 5päivää!!!

Mulla on nyt vaan ihan jäätävät menkkakivut ja energia nollassa. Nukuttaa, nukuttaa ja nukuttaa! :(

Mimmu, toivottavasti tää kierros olis teidän kun oot saanut aseetkin käyttöön :) <3

Beisla, tsemppiä kelan kanssa! Olkaa te se pari joka pääsee julkiselle puolelle hoitoon ;) !!

Maggie, ihan mahtavaa et sait uuden kierron vihdoin ja ens viikolle jo aukkari ajan! Mulla kans tehään mut onneks oon nukutettuna :P

Ihan hassuu ajatella, et raskaus saattaa oikeesti olla ihan käsillä, jos vaan ei siis oo muuta ongelmaa kun endo..
Mä niiiiin niin toivon, et yk 40 on meidän!
Eli vielä saatte kuulla kuinka yksikierto käynnistyy, mut 41 ei tuu! :D
Tää on ehkä vähän paha suunnitella näin kun sit pettyy vaan pahemmin.

-Mymmelisti kp 2/30 yk 39

No jo on touhua Beisla! :mad: Miten ihmeessä lääkärit voi kääntyä vastaa, jos heitä nimenomaan toisin ohjeistetaan ja itseasiassa ihan käsketään. Samanlaista farssia taitaa olla, kuin kilpirauhasen hoitaminen Suomessa.

Mymmelisti, jospa se nyt tosiaan tuo röörien huolto ja leikkaus ylipäätänsä auttaisi teillekin sen plussan :)

huomenta ihanat, mitä kuuluu?

beisla valitettavasti tuollasta se kuule on ohjeet sanoo yhtä mut toiminta toista ja sit keksitää selitykset miksi niin toimitaan että voidaa painaa villasella asia.

maggie tulihan se selvyys sinneki sitten vihdoin alhamdulillah. kurja että kierto veny noinki paljon. plussatuulia :)

on: täällä tytön kans siivottii ku hän heräs päikyilt kesken siivouksen ni annoin sit neidin olla laadunvalvoja siivouksessa, kun tuli valmista ni tyttö kilju riemusta ja taputti käsiään niin onnellisena :) mä sit kokkasin eilen turhaan, ukko toi äiteeltänsä meille ruokaa ja ite olin valmistan kastiketta ja couscousia huoh pikkusen otti pannuu ku ensin pari tuntia laittaa ruokaa ja sit sitä ei syödä vaa meni jääkaappiin joka otettii käyttöö taas vaikka ei olekaa iha kunnossa mut sentää pitää hyvänä ruuan ettei pilaannu, syö vaa sähköä iha törkeesti.
ja meno sen ku villiintyy täällä. eilen sain ukolt ohjeet etten saa siivota ku hän on kotona, sit hän alko lakasta olkkaria ja valitti samalla. sit mä en mä en saa illal neuloa ku tyttö nukkuu vaa pitää häntä kuunnella kokoajan ja tehä tyylii mitä hän haluaa. alotin eilen meinaa englanninkielisen blogin knit and crochet. päivitän työtilannetta siel ja alan myös ideoi ja muita ohjeita sinne tekeen ja laitan myös kuvia töistä inshaAllah. ja kaiken huipuks ukko alotti riidan ku mun äiti oli skypessä ja äipäl alko palaa käämit ja hyvä ettei se avannu ukolle suutaan. että sellast täällä.

Heips! Oon reissussa niin nyt jää kommentointi vähälle mut oli pakko tulla nopeesti napailemaan.

Eli toissapäivänä tuli jo aika vahva viiva ovistikkuun. Eilenkin tuli vahva viiva, mut en kerenny sitä kunnolla kattomaan kun olin reissuun lähdössä. Testi jäi kylppärin pöydälle ja kun muistaessani laitoin miehelle viestin ettei heittäisi sitä pois niin se vastas että "myöhästä"... Eli en nyt sitten tiedä mikä olis ollu tulos. Kuitenkin toissapäivänä oli ekan ja oikeestaan ainoan kerran koko kierron aikana limoja, ja kipujakin. Eli elän nyt oletuksessa et ovis oli eilen tai toissapäivänä. Pitää kyllä vielä tänään tehdä Ovistesti kun pääsen kotiin.
Eli ovis oli joko ti tai ke, seksiä oli la-su välisenä yönä, joskus 03.00 aikaan ja ti-ke yönä 1.00 aikaa. Eli jos ovis on ollu ti tai ke niin mahdollisuus tärppiin olis...
Tää kerto on nyt siis menkoista asti ollu erilainen ku ikinä aiemmin, kerto alko aiemmin ku normaalista, ei oo ollu ovislimoja paitsi selkeesti sillon tiistaina ja nyt on rinnat ihan helkkarin kipeet! En muista miten selkeät limat mulla oli ennen esikoisen odotusaikaa, mut sen muistan et rinnat oli just näin kipeet aina oviksen jälkeen, tai siis niinä parina kiertona jotka sillon kerkes olla.
Mutta oon niin varma että tässä käy niin et tää onki ovuloimaton kierto, menkkoja ei kuulu ajallaan, rakennan pilvilinnat raskaudesta ja sit teen kasapäin negatestejä ja lopulta tätikin saapuu paikalle...

-Tyttötiikeri kp 21/28-30, dpo 2?, yk3-

tyttötiikeri plussatuulia josko kuitenki vihdoin tärppäis :)

täällä väsymystä, yliherkkyyttä, mielialanvaihtelui, yöllä vessaa saa nousta tosin voi johtua vihreestä teestäki ja unohtelua. mikähä nyt on varmaa väsymys ja stressi vaan. saapi nähä millo kroppa herää varmaa vast imetyksen loputtua...
ai nii eilen ukko valitti aamiaisest no tänää ku aloin tekee ni sekää ei sit ollu hyvä sitte ja se sit keskeytti aamiaisen valmistuksen.

Kiitos kaikille tuesta ja tsempeistä. Helpottaa kun täällä on ymmärtäviä ihania naisia :)

Kysymyksiä oli muutama. Elikkä miehelläni on lapsia ennestään, minulle tämä olisi esikoinen.

Ja olen tiennyt suhteen alusta asti sterilisaatiosta. En silloin kantanut siitä huolta, koska mistä voin ikinä tietää kenestäkään miehestä onko he hedelmöityskelpoisia. Ja nykyisessä suhteessa olen onnellisempi kuin koskaan. En voi olla vihainen miehelleni asiasta, koska hän on ollut hyvin rehellinen asiasta alusta asti ja oli valmis reilu puolen vuoden seurustelun jälkeen hakeutumaan leikkaukseen. Meillä kävi tuuri että leikkausaika saatiin järjestymään hyvin nopeasti.
Ehkä tässä eniten ärsyttää epätasa-arvoisuus. Tutkimusten mukaan näyttää siltä että lapsettomuus johtuu minun heikosta ovulaatiosta. Ja en silti voi saada hoitoa julkisella. Entä jos minulla olisi mies kenelle sterilisaatiota ei ole tehty. Yhtälailla Beisla olen sinun puolellasi. On kurjaa että ihmisiä on epätasa-arvoisessa asemassa tämän suhteen myös sateenkaariperheissä.
Huomenna on uusi aika taas polille, aion kyllä lääkärille sanoa asiasta vaikka tuskin se mitään hyödyttää. Aion myös pyytää lääkkeitä vahvistamaan ovulaatiota/tasaamaan kiertoa. Katsotaan kuin käy!

Olette mahtavia naisia! Eteenpäin mennään vaikka mikä olisi. Toivotaan että plussat pärähtää meille kaikille vielä. Olen kiitollinen että olette olemassa <3

Pahoittelut kp1 ja jollakin taisi olla ovisplussakin, mahtavaa! Onnea siitä :)

Pkp, höh!
Maggie, täällä tullaan kans tekemään kiertoennätyksiä (ehkä 35-40). En tiiä vaikuttiko akupunktio vai mikä mutta kp 15 ei ollut mitään toivoa ovulaatiosta mutta niin se vaan johonkin väliin tuli :) Mä sanoisin että täälläkin sais herättää munasarjat ruususen unesta!!
Tsemppiä aukkareihin, kenellä tiedossa :)
Ja tsemppiä ihan kaikille muillekin!!
Katjusha Kp 28 .. 2dpo tai jotain

Mää en nyt ihan kyl taas pysy kärryillä.. Aamulla vessassa käydessä tuli hitusen punaista, siks oletin tän olevan kp1, mut vieläkään ei vuoto oo alkanut, ja yleensä siis menkat alkaa tosi nopsaan.. Eikä oo mitään kipujakaan.. Hmmh. Kiitos kroppa kun sekoilet jne :(

pkp, toivottavasti vuoto jää siihen ja pääset huomenna testaamaan plussan! :)

tyttötriikeri, ihan hyvinhän nuo talletukset sitten ovat osuneet, toivottavasti tuovat tuloksenkin! :)

gatusa, voi elämä tuon miehesi kanssa nyt, tajuaisipa arvostaa siuta enemmin:Heartred

mymmelisti, iiiks kui jännää! taatusti on yk40 teidän :happy093 tsemppiä leikkaukseen :)

beisla, toivottavasti te tosiaan olisitte ensimmäinen naispari joka saisi asianmukaista hoitoa julkisella!:Heartred

on; meillä siis oli ohjeena ennen simppa-analyysiin menoa 3-4pv pidättäytymistä, mutta puhelimessa sanottiin miehelle ett se on turhan tarkka. Mitä mieltä olette kun laskin ett jos tänään ja huomenna vielä talletellaan, niin onko sopiva aika pidättäytymistä? Eli lauantaina ja sunnuntaina ei seksiä ja maanantaina aika?
Toivon tosin ett mies vielä maanantaina jaksaisi illalla talletella varmuuden vuoksi, jos kierto onkin nyt pidempi niin olisi ainakin hyvät mahikset tuosta pidättäytymisestä huolimatta :happy:

nenna kp12/28-34

nennaa nimenomaan minäki ihmettelen et millä ihmeen logiikalla se luulee että reilu tunti vuorokaudes riittää työhö mul ku pitää nettisivu, blogi, neulominen yms hoitaa ja yksin teen kaiken. just sain linkitettyä google adsense, analytics yms mun sivustoon ja yhen pikku blogikirjotuksen tehtyä. oon jo siivonnu ja kaikki tää on tehty sekä tytön päikkyjen että valveilla olon aikana, aikas haastavaa on.
meil oli sama ohje muuten ukon kohalla analyysia varten, tsemppiä sinne ja plussatuulia :)

Voihan ärsytys! Äsken tehty Ovistesti on selkeä plussa. Nyt en sit tiedä onko eilinen ovistesti ollut myös jo plussa, koska mies heitti sen roskiin ennen ku ehdin kattoa, vai onko vasta tämä plussa. Mut se siis tarkottais et limoista huolimatta ovis on siis vasta tänään tai huomenna?!? :o Pakko varmaan kellistää mies vielä tänään, varmuuden vuoksi.

Tässä vielä kuva mun ovisplussasta. Ihan selkee plussa?

Liitteet

• 1444912974990.jpg
    1444912974990.jpg
    34.7 KB · Katsottu: 182
Syvimmät anteeksipyyntöni, että napailen vaan kokoajan mutta vituttaa vaan niin julmetusti. Edelleenkään ei kunnon vuotoa, ei kipua tms. Alkaisivat nyt sitte kunnolla jos ovat alkaakseen. Tissikipu ainakin on kadonnut, et se viittais ainakin siihen et menkat on tuloillaan (?) :( äääääh

Pkp kp30/29 TAI 1/29 ja yk 13 tai 14:D

Tyttötiikeri tuo on plussa, mutta plussa on voinut olla myös eilen tai jopa toissapäivänä. Mun ovistestit näyttää kolmekin päivää plussaa, mutta ovis tapahtuu ensimmäisestä testistä seuraavanapäivänä yleensä :)suosittelen talletteluja, eipä niistä ikinä ole ainakaan haittaa ;)

Pkp jospa ei alkaisikaan ja tekisit testin ;)

Takaisin