Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie olen aina testannut raskauskeijun testeillä ja nyt pari viimestä kertaa on tullut eri testejä kuin ennen. Vanhoilla testeillä joissa ei lukenut siinä vihreässä osassa että LH niin niillä sain aina oviksen tikkuun ja nyt näillä uusilla en ole saanut! Jos niillä testaat, niin ei niihin ole uskomista! Ehdottomasti merkki vaihtoon ja todennäköisesti ovuloit! Voisin myös siirtyä pc:n testeihin!
Viimekierrossa sain hailakan siihen liuskaan ja digi hymyili...

Maggie, Mä suosittelen noita mitä myydään kaupoissa pregchekin ovulaatiotestit. Ite kokeilin silloin kans noilla halppis ja niin hailakoita viivoja niillä sain. Pc:n ovis testeihin tuli ihan kunnon viivat.

Ihanaa unta Mariska on nähnyt! <3

Minni tosta voisi laittaa palautetta sinne firmaan mistä tilasit testin, kun voit kertoa että digillä tullut plussa ja heidän ovistesti näytti haaleaa. Tuskin se firmaan tietää miten huonoja testejä myyvät?

Minni, oon samaa mieltä murkun kanssa. Laita ihmees palautetta, eihän se sille firmallekaan hyväks oo ett paskaa myyvät! :)

Maggie, mulla on toiminu myös rfsun ovistestit, löytyy ainki prismoista pc:n vierestä ja ennen vanhaan oli myös tokmannilla, en tiiä nykyisyydestä enää kun ovat uudistaneet valikoimaa ainki meillä päin :) olivat melko edullisia ja mulla oli sellanen kampanjapakkaus missä oli 14kpl ja ne riitti useampaan kiertoon :)

Hei naiset - olen täällä taustalla ollut ja lukenut teidän kirjoituksia. Pää ei ihan pysy perässä että osaisin nyt henkilökohtaisesti kirjoitella. Voimia teille / meille jotka ovat käyneet tässä aallonpohjalla näiden asioiden ja tunteiden kanssa.

Heittäydyn nyt tässä napailemaan:

Pitkästä aikaa olen ovuloinut. Kaksi viime kiertoa ovat ainakin olleet ovuloimattomia mutta tässä kierrossa tunsin ovulaation ihan selkeästi. Menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna mutta tässä on jo viitisen päivää tuntunut tosi kummalta vatsassa. Mulla on jotenki sellainen olo että ois voinu ehkä tärpätä. En tiedä - voi toki jäädä kemialliseksikin. Ällövaroitus: Tänään tuli aamulla vessassa vessapaperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa mutta se jäi siihen. Olen googletellut kiinnittymisvuodosta mutta en oikein tiedä... Tuhruttelua minulla ei ole ikinä ollut.

Voi kunpa se voisi olla tärppi.

Kiitos informaatiosta. O-testikaupoille siis! Ehkä katon netistä, jos löytyis joku tarjouspaketti!

Täällä edelleen nännit hipaisuarat ja leuan alueella näppyjä kerrakseen. Todella rasittavaa, kun ei pitäis olla merkkiä mihinkää, kierron erityiseen vaiheeseen, kärsimystä vaan... :/

Positiivinen: 10 päivän primokuuri on nyt selätetty ja eteenpäin matkalla! Hoidot entistä lähempänä ja jo ens viikolla testejä, joista selviää ehkä jotain lisää ja saadaan apua oikeaan osoitteeseen. :) Ja lisäks miehellä oli eilen halipula. Se oli ihanaa! Mähän olin siinä ihan rutussa! <3

Titem, nyt jänskättää aivan huolella! Olisipa ollut kiinnittymisvuotoa❤

Heips kaikille pitkästä aikaa! Tajusin etten ole käynyt kertomassa,että viime viikon ru:ssa oli kaikki hyvin ja meille odotellaan pientä poikaa :)
olin toivonut näkeväni täällä rutkasti iloisia uutisia! Jaksamista ja kärsivällisyyttä siis toivottelen ja tosi tosi voimakkaita plussatuulia! <3

Nyytti rv20+3

Onnea Nyytti, ihania uutisia! :wav

Mä shoppailin nyt vähän nettimyymälöissä ja tilasin halpa-testi.fin sivuilta 30 €:lla testejä. :computer Ei löytyny netistä pc:n testejä, et jos niitä haluan, pitää varmaan viikolla mennä prismaan tai tarjoustaloon. Tilasin tuolta halpikselta kahta erilaista ovistestiä, toinen oli joku wondfon:n puikko ja toinen vihreäpäinen liuska, jossa merkkiä ei kerrottu. Lisäks 5 kpl r-testejä, koska välillä se testaushimo iskee vaikka viitteitä mihinkään suuntaan ei oliskaan. :schocked028 Nyt on siis ainakin erilaisia noiden raskauskeijun testien rinnalle, joita siis on vieläkin jäljellä mutta en halua olla enää vaan niiden varassa, luotto menny. :smiley-angry019

Maggie kp 50 Kohti uusia tuulia, nimittäin plussatuulia!! :cool05 Niitä koko porukalle, kiitos! :sign17:sign19:sign19:sign17:sign19:sign17:sign17:sign19:sign19:sign17:sign17:sign19:sign17:sign17:sign19:sign17:sign19:sign19:sign17:sign17:sign17:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign17:sign17:sign19:sign17:smiley-angry007

Moikka tytöt, kätevin edullinen tapa seurata ovistestin pätevyyttä on aamulämpöjen seurailu.
Ennen ovista mulla 36,3-36,4 ja oviksen jälkeen 36,8 kunnes kuukautisiin 3 päivää.
Mä meen just nyt nettiin tilaamaan ovistestejä...
Kp 24 ja menkkoja odotellaan.

ja äskeisen kommenttini piti mennä ihan muualle :joyful: Luulen, että tässä ketjussa ovishommelit on jo ihan hyvän hyvässä hallussa!

Nyytti, kuulostaa ihanalta :grin

Titem, jospa se olis sitä vuotoa, mitä toivotaan!!

täällä: odotellaan uuden kierron alkua - kp 24 ja saispa alkaa vaikka ihan heti.

Katjusha, sun kommentti tuli juuri kuin tilauksesta ja ihan oikeaan ketjuun mun mielestä. Mä tarvitsen lisää tietoa bongailuun ja tulkitsemiseen. Kiitos. Onnea uuteen kiertoon! Toivotaan että meillä molemmilla alkais sellainen pian!

Hmm... sori kun käyn vain pikaisesti napailemassa, mutta tuhru ei ole alkanut, ei myöskään menkat. Eilen ja tänään tullut paperiin ihan ministi vaaleanpunaiseksi tulkittavaa, muttei voi tuhruksi sanoa. Ei menkkaoloja, vain outoja alamahanippailuja ja tissit kipeät. Jos ei ne menkat tänään ala, niin kyllä on pakko pissiä tikkuun huomenna :nailbiting:

kaakao kp 26/25, dpo 15

Kaakao, kuulostaa niin hyvältä, että et varmaan itsekään kynsiä pureskellen usko noita oireita :happy:
hehee, nyt meitä kyllä jänskättää - huomenaamuna ekana tänne tsekkaamaan, miten mimmin kävi!

Kaakao oi jännittävää! Plussatuulta!

Kiitos tsempeistä :) jos ei ala tätiä näkymään perjantaina, ni sunnuntaina testaan.

Nyt on juhlat juhlittu. Ihan kahtena iltana punaviiniä, valkkaria ja boolia juotu. Hauskaa ja rento fiilis ollut. Pääsispä useammin tuonne :) ovis tuntemuksia ollut perjantaina ja lauantaina. Oli emätinki jotenki niin kipee että istumasta ylös nousu sattu. ..perjantaina poskia kuumotti... Onko teillä sattunut koskaan emättimeen? Nyt vaan odotellaan ja odotellaan....

Titem, voi kumpa siellä olisi tärpännyt!

Maggie, Mä kans kävin pari päivää sitten tilailemassa ison läjän testejä. :)

Kaakaon aamuista testiä odotellaan, laitathan kuvan kanssa sen sitten? :)

Lucky, täälläkin posket punottaa, syytä en kyllä keksi.

On: ovista alettu tikuttaa. Tosin enpä nyt vielä viikkoon sitä odota tulevan, mut jotenkin haluan ottaa varman päälle, ettei vahingossakaan mene ohi. Kun pitää ne luget aloittaa.

Muurahainen kp 12/35, yk 21

Kaakao, huiii kui jännää sielläkin! Taatusti oon aamulla täällä heti tsekkaamassa kui siun käy! Suuri plussapuhuri sinne varuiksi vielä! :)

Lucky, hienoa jos siellä oli rento viikonloppu, toivottavasti auttaisi myös hyvän asian puolesta! :)

Katjushalle uusi plussarikas kierto, kiitos! :)

Murkku, toivottavasti luget auttaisi, jospa vaikka kroppa sitten tajuaisi tehdä seuraavassa kierrossa vähän aiemmin oviksenkin, jos ei plussaa tähän kiertoon tule :)

Täällä vuotaa nenästä verta ja samoin pyyhkiessä tuli vaaleenpunanen raita paperiin. Olen erittäin hölmistynyt nyt, ois saanu tulla vaikka parin-kolmen viikon päästä ni oisin ollu "varma" tärpistä :P

Nenna kp8/28->

Takaisin