Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen: eikös sullaki oo ollu ovis yleensä myöhemmin... tosin oon aatellu että voisko myös johtua näistä pikku pakkasista että poskia kuumottaa sit sisällä...

Nennaa: täytyy toivoa. Yleensä on kyllä rinnat ollu arat heti oviksen jälkeen niin nyt kyllä ei oo.

Äääh, pari päivää pois täältä ja putoon täysin kärryiltä teiän jutuista.. :D

Itsellä nyt menossa kp26/29 ja dpo11 (ja yk 13) vissiinkin. Oireita olis vaikka muille jakaa, mutta kaikki on sellasia mitkä voi selittyä jollain muulla eli uskon että mielikuvitus tekee vaan tepposia taas. Mm väsymys, ja jatkuva vessassa ravaaminen, mut tosiaan sehän voi johtuu mistä vaan oikeesti kylmäkin on välillä mut vanha puutalo ja pakkasyöt ;) :D

oi onnea poikalupauksesta nyytti mashaAllah :) aivan ihana kuulla et siel menee hyvin raskaus :)

plussatuulia kaikille :)

täällä neulottu viime päivät ja pidetty hiljaiseloa ku ei oikei tiä mitä kirjottaa...

Argh! Kaveri yllytti niin tein viimesen r-liuskan kaapista ja negahan se on. Vaikka toki saan siihen haamun tuijottelemalla näkyviin, mutta ihan puhdas negahan tuo oikeesti on. Eikä ole edes aamuksi uutta että sais aamupissasta. Mutta kyllä tuo nyt vähän taas pudotti liikoja toiveita. Odotellaan.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1444585596.346834.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1444585596.346834.jpg
    107.6 KB · Katsottu: 206
Voi Kaakao! Kuulosti niin lupaavilta oireilta ja tätikin puuttuu!! Vielä on toivoa, eikö?

Pahoittelut negasta kaakao, toivotaan nyt kuitenkin että tuo vielä plussaksi muuttuisi.... :)

On. Täällä alkoi vihdoin ovis testin viiva edes vähän vahvistumaan. Saas nyt nähdä onko ovis keskiviikkona jolloin on kp 20, niin kuin pääsääntöisesti on nyt ollut, vai myöhästyykö tai jääkö peräti kokonaan tulematta. Toi limojen puuttuminen/vähäisyys ihmetyttää, siks pelkään et tää on ovuloimaton kierto... Eikös joku joskus ole sanonut että kaikilla olis niitä ovuloimattomia kertoja silloin tällöin, ettei ainakaan nyt heti tarttis huolestua.....?
No, mies on viime yönä kellistetty ja tarkotus olis vielä ti ja ehkä ke pupuilla vielä. Ja tarvittaessa toki sen jälkeenkin jos ovis tuleekin myöhemmin...

-Tyttötiikeri kp 17/28-30, yk 3-

Tyttötiikeri; jostain muistan lukeneeni et on normaalia ettei nainen ovuloi jokaisessa kierrossa. :) Toivotaan nyt kuitenkin että sulle sieltä se ovis tässä kierrossa saatais :)

ON; havahduin äsken siihen, että oon vajaa viikonpäivät heräillyt yöllä vessaan. Normaalisti nukun kyllä niin sikeästi etten moisiin heräile :-o :)
Kp27/29 dpo12(?)

Mariska ihana uni sulla, toivottavasti totetutuu vielä.

Mimmu voihan tuhru. :sad001 Kumpa nyt järeämmät lääkkeet toisi teille avun!

Minni mustakin tuntuu ettei ole paljon järkevää sanottavaa omasta tilanteesta, odottelua vain. Tyhmät ovistikut sulla, mutta jos limat oli ja talletukset on kunnossa, ihan hyvältä kuulostaa silti.

Maggie toivottavasti sulla ei aukkari satu. Otat vaan kunnon särkylääkkeet, vaikka sekä buranaa että paracetamolia. (Mun lääkäri yllättäen neuvoi buranaa, niin ei kai se kovin suuri raskauden estäjä voi olla se yksi tabletti.) Mutta jännityksellä ei kipua voi pahentaa, koska kohtu ei ole tahdonalainen lihas. Toisaalta rentoutuminen ei myöskään vastaavasti auta, joillakin vaan sattuu ja toisilla ei. Tästä ei nyt tainnut olla paljon apua. :p

titem kuulostaa lupaavalta, olispa siellä tärppi käynyt! Olis aika jo saada taas plussia tähän ketjuun.

Nyytti onnea poikalupauksesta! :)

kaakao pahoittelut negasta, mutta tuhrun puute on silti positiivista.

pkp sunkin oireet kuulostaa lupaavalta! :)

Tyttötiikeri, mäkin oon lukenut että satunnainen ovuloimattomuus on ihan normaalia. Kumpa sulla nyt tulis kuitenkin kun mieskin on kellistetty!

On. Huomenna taas folliultra. Plaah, voisin kyllä jo kattella jotain jännempää ultraruudusta kuin johtofollia, vaikka yksi voitto sekin...

Plussatuulia kaikille, ovistesteihin ja ei nyt ois pahitteeksi, vaikka joku muuki testi plussaa näyttäis. :happy093.

Hyvin vahvasti epäilen, tuota että burana vaikuttais raskautumiseen. Mie elin kaks päivää buranan voimalla jäätävän hammassäryn takia suunnilleenki viikko oviksesta ja tässä ollaan. Ja se ei ollu yks, vaan toisena päivänä meni vissiin viis ja ne oli 800mg.

Sitte omaa napaa. Perjantaina tosiaan oli eka neuvola ja sillon yrittivät saaha sydänääniä kuuluviin ja ultrata, mutta sattu sopivasti olemaan sairaslomalla tämä joka sitä ultraa kunnolla osaa käyttää niin käteen jäi vain se, että kyllä sielä jotain on. Tänään aamula otettiin uusiksi ko se oli palannu töihin ja heti löyty sykkeen kanssa :) Ny voi huokasta helpotuksesta ainaki hetkeksi.

mh- 8+4

On buranalla vaikutusta, mutta ei se mikään ehkäisykeino ole eli raskaaksi voi silti tulla. Paketissa sanotaan, että ei pitäisi käyttää jos yrittää raskautta. Farmaseutti kuitenkin sanoi mulle, että muutamalla yksittäisellä pillerillä on tuskin vaikutusta, mutta jatkuvalla käytöllä voi olla.
Lääkärilehden artikkelissa http://www.laakarilehti.fi/files/nostot/2012/nosto26_1.pdf jonka joku linkkasi vähän aikaa sitten sanotaan että "Tärkeätä on ohjeistaa naista välttämään tulehduskipulääkkeiden käyttöä ovulaatioaikana, koska ne voivat estää ovulaation." Esim. mh- sun tapauksessa jos lääkärilehteen on uskominen, ovulaatio oli jo tapahtunut eli sen mukaan buranalla tuskin oli vaikutusta

Jotkin asiat estää raskaaksi tulon (ainakin melko varmasti) ja toiset voi heikentää mahdollisuuksia. Mutta yhden ihmisen kokemus ei vielä todista mitään suuntaan tai toiseen.

Tuosta Buranasta olen kuullut, että siinä voi olla jokin linkki keskenmenoriskiin, mutta aika huoletta ne sitä kaikille tarjoilee ei siitä edes kaikissa neuvoloissa kielletä. Meillä klinikan puolesta alkionsiirron jälkeen on burana pannassa, jos esim päänsärkyyn tarttisi. Siitä on tapa itsellekin jäänyt välttää oviksen jälkeen (Hmm... Jos sitä ovista on yleensä edes ollut nimim. "katkera eukko suivaantuneena kehoonsa")
Tsempit kaikille ja olkoon negat muuttuvat plussaksi!!!
Täällä ei vielä tätiä, olo on kyllä juurikin sitä enteilevä ...
Kp 25 / 26?

Pakko tulla kertomaan oma kokemus Buranasta. Sairastan reumaa ja kipulääkkeenä käytin pitkään Buranaa. Meillä meni vuosi, ennen kuin plussasin ja sekin meni kesken. Km jälkitarkastuksessa lääkäri kiinnitti huomiota lääkitykseeni ja käski lopettaa Buranan syönnin, sillä haittaa raskaaksi tuloa. Tilalle sain toisen lääkkeen. Neljän kuukauden päästä odotin kaksosia. Kaikki voi olla sattumaa, mutta Buranan lopettaminen ei varmasti ainakaan haitannut. :)

Satunnainen käyttö tuskin haittaa, mutta itse jouduin käyttämään ihan viikoittain.

Pikaista ja pysyvää plussaa kaikille! ♡

Muistaakseni buranan on tutkittu häiritsevän ovulaatiota, ja vaikeuttavan kiinnittymistä, siks raskautta suunnittelevan suositellaan välttämään buranan syöntiä. :) niinku sanottu niin satunnaiset tuskin vaikuttaa, jatkuvalla syönnillä voi jo olla vaikutusta :)

Tyttötiikeri : ovis onnea!

Beisla : olispa siellä kuitenki valtava johtofolli josta sitten se plussa saatais!

On. Täällä tuli nuha flunssa. Pitkästä aikaa näin yöllä unta jossa ukko väitti että oon raskaana ja exä yritti samalla mua havitella ihan tosissaan takas itelleen. Ihan kamala uni. Itse en älynnyt olevani raskaana ollenkaan joten mistä miehenikään sitä tietäisi. Viimeksi olin unia nähnyt edellisen plussan aikaan. Eka plussan aikaan näin plussa testistä unta ja toisella muuten vaan oli villit unet... Oi jospa... :) vielä ei kyllä raskaus hormoonia pahemmin voi olla kun niin varhaiset dpo:t...

Beisla: mikä on koti inssi? :o

Nenna: heti ku menkat alkaa ni syön kp 3-5 1tabl vaan. Nyt menossa kp 21.
Ite laskin et 24.10 pitäis alkaa menkat.

Itse en käytä buranaa mutta migreeniin söin miranaxia mikä käskettiin nyt lopettamaan ja tilalle syön migreeniin triptyliä joka haitaksi vaan loppuraskaudessa ja se pienin annos eli 10mg. Ja tarvittaessa olikos se nyt panadol 1g se on kuulema "turvallinen kipulääke"

Mh, ihanaa että uusi viikko alkaa huojentuneena pienen sydämen äänet kuulleena! <3

On: uusi viikko ja uudet kujeet. Nyt pissin joka aamu tikkuun ja seuraan lähteekö viivat milloin vahvistumaan. :)

Muurahainen kp 13/35(55), yk 21

On. Pika päivitys... täällä oli oviksen jälkeen paripäivää kuivaa ja nyt on taas valkkaria :) yleensä kuiva kausi kestää melkein menkkoihin asti mutta plussa kierroissa ei oo ollu kuivaa kautta ollakaan. Dpo 4

Takaisin