Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Totta Maggie, voihan se olla ettei näkyis vielä, mutta jotenkin olen ihan varma että seuraavaan kiertoon mennään. Meillä muuten julkiselle saanu kyllä aina tosi hyvin nuo folliultrat vaikka viimeksikin taisin soittaa vasta kp 6 ja sain ajan jo kp 9 (jonka tosin jouduin töiden vuoksi perumaan). Toivotaan että teillä järjestyy yhtä hyvin!

Kaakao, mie kans ekana mietin ett typerä nega, mut onneks vasta dpo12. Onneksi on vielä aikaa muuttua plussaksi ja toivottavasti niin myös tekee! Tsemppiä piinailuun :)

Maggie, haastavaa kyllä, toivotaan ett menkat antaa merkkejä heti aamusta niin voit hyvillä mielin varata ajat! :) oliks siulla aukkari nyt enskierrossa?

Nennaa, sitä just yritän varata. Jos ei onnaa ni menee sitä seuraavaan kiertoon. Ens kierrossa ainakin verikokeet kp3-5 sekä sokerirasitustesti.

Juu kyllä mullakin aukkari sattui, mutta toi inssi tuntui vielä enemmän. Koitin vaan ajatella muuta ja olla paikallaan, mut mullekkin tuli semmoinen sietämätön paineen tunne! Katetrin avulla tehdään se inseminaatio, siitä oli hyvä video netissä, kannattaa käydä katsomassa! Mut onneks tosiaan lyhyt aika niin kestää ja jos helpottaa niin mullakin se luultavasti on taas kahden viikon päästä edessä. Onko teille siitä siis puhuttu? Meillä oli pari muutakin ongelmaa niin sit kysyttiin et haluttaisi kokeilla ja ajateltiin ettei siinä ainakaan häviä niin päästiin siihen. :)

Niin ja muita hoitoja on lääkitykset. Mulla kilpirauhaslääkitys ja primolut aloitettiin. Nyt ekan kerran kierrossa femar 5 tablettia ja gonal piikkejä 5 kasvattamaan muniksia. + pregnyl tekemään ovulaation, koska mulla kierrot venyivät pitkiksi ja oli ovuloimattomuutta.

Kiitos tytsy pikästä vastauksesta<3 voi kun se tuottais tulosta! <3
Apuaa mua kyllä pelottaa tuntu etten kestä sitä aukkaria huusin vaan että ottakaa se jo pois ja mies melkee pyörty siihen! Huhuh että pelottaa sun puolesta! Mitä vaan mäki teen mut kyllä mua pelottaa silti ihan sikana mennä toho jos tonne päädytään!
No johan on tabletteja ja piikkei :o luulis kasvavan tai ainaki toivottavasti. Mullakin ovuloimattomuutta ja femarii -> letroi ni 1 tabl 3pv kuulostaa niin pieneltä :o
Mutta hei joku fiksumpi ni mulle ei vielläkää oo auennu miks toi inssi tehää? Siis jos kaikil lääkkeil saa ovuloimaa miks inssi? Eiks se sama sperma varmoina aikoina mee ihan kotona rakastelemalla perille? :p ois ni paljon mukavampaa ;) ku toi ei o va mulle auennu ku meillekki sitä puhuttii mut röörit on auki ja miehen simpat kunnos ni miks inssi :o vastatkaa joku mua viisaampi :) ???

Huutelen täältä takavasemmalta et olisko syynä inssiin se, että simpat saadaan lähemmäs munasolua jolloin ei kulu aikaa uintimatkaan eli huonommatkin uimarit selviävät perille ja hedelmöittämiseen on enemmän aikaa kuin luonnollisella tavalla tehtynä eli todennäköisyydet ovat suuremmat. Tämä ei siis ole tietoa vaan omaa pohdintaa ainoastaan.

Nyt en tule tänne negatiivista energiaa jakamaan; vaan annan kaikille piristävän positiivisen halauksen ja toivotan päivään ihania hetkiä ja auringonpaistetta ❤

Synkistely loppui nyt! :D
Mä rakastan syksyä ja haluan nauttia siitä täysillä ;) meidän pieni 3 henkinen perhe on enemmän kuin toivoa voi ❤
kun vaan muistaisin tän joka päivä :O
No ainakin yritän! :)

-PikkuMinski kp26/30 yk25-

nyt onkin vähemmän tullut foorumilla pyörittyä, lueskelemassa täälläkin kyllä olen käynyt. kp1 kaikille pahoittelut, on se vaan niin hanurista!:angry5 tsemppiä kuitenkin uusiin kiertoihin ja hoitoihin!:smiley-angelic001

täällä menkoista laskettuna rv6+3, oloja ei kyllä pahemmin ole, rinnat ja maha turvonneet ja satunnaista lievää huonovointisuutta. hassua kun sitä tavallaan toivoisi enemmänkin oireita:rolleyes: vielä ei ole neuvolaan tullut soiteltua ja tuo km kieltämättä kummittelee takaraivossa että onkohan tuolla nytkään ketään kuitenkaan kyydissä. mutta niin,eipähän tämä auta kuin odotella ja toivoa parasta.

Kyfi86 saattaisit päästä varhaisultraan kun on km taustalla... tsemppiä raskauteen ja pikkuiselle tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan ❤

Mulla ois jääny biosorinin geleetä noin puoli purkkia. Haluaisko joku ostaa ne pois? Mulle kävi niin paskasti, että parisuhe kariutu 1,5v yrityksen jälkeen (...mutta hyvä niin :-) ) Toivon vilpittömästi plussaa teille kaikille! <3

Minni, ehkä kaikista lisäkonsteista ei ole kaikille samaa hyötyä. Kropat on niin erilaisia. Musta tuntui että mulle ei geleet sopineet kun se oli ainoa kerta kun tiputteli neljä päivää, mutta monet saa niistä apua.

Tytsyy, suuret pahoittelut. :sad001 Kumpa seuraavasta tulis plussa, eikä teidän tarttis miettiä rankempia hoitoja.

Miha jes, onnea hyvistä folliultrakuulumisista! :)

Lucky mulla itellä tuo ei olis vielä ihan plussa, mutta korvilla kyllä! Nyt ainakin kannattaa peittoja heilutella.

Maggie sanopa muuta, onneks oon vuosia säästänyt lapsentekoon kun tiesin jo että kannattaa varautua pahimpaan. En siis tiennyt että mussa olis jotain vikaa, mutta vaan että monet joutuu IVF:ään. Mutta nyt on mistä ottaa ja jos tärppääkin ennen joulu-tammikuuta niin aina sitä rahalla joskus käyttöä keksii.
Muumimuki-menetelmä on vaan toinen nimi koti-inssille. Mahdollisesti siihen on joskus oikeasti käytetty muumimukia, mutta nykyään sitä ei suositella koska se ei ole hyväksi siittiöille. Muovimuki on parempi. Eli mies tekee hommansa mukiin/purkkiin, siitä sperma vedetään lääkeruiskuun (ilman neulaa tietty!) ja ruiskulla tavara sisään. Jos spermaa pitää kuljettaa, me laitetaan ruisku minigripiin ja pussi rintsikoiden sisään, niin pysyy oikean lämpöisenä.

PikkuMinski kumpa teidän seksi olis kuitenkin osunut oikeaan aikaan!

Liisu kiitos ja ihanan pitkällä olet jo. :)

nennaa kumpa sun mies sais sopivan ajan klinikalle!

kaakao pahoittelut negasta, toivon tosiaan että se muuttuisi plussaksi vielä.

Haikaranyytti insseistä, klinikalla inssiä varten "pestään" siittiöt niin että vaan parhaat uimarit jää jäljelle. Se parantaa mahdollisuuksia, koska ilmeisesti hitaat uimarit voi haitata myös hyvien siittiöiden liikkumista. (Tässä kohtaa mä kuvittelen jonkin ruuhkaisen kadun missä joku tulee kilpapyörällä mutta mummot tukkii tien. :grin)

Kyfi uskon että siellä on kaikki hyvin, eipä ne oireetkaan takaa sitä mutta ymmärrän että lisää jotenkin turvallisuuden tunnetta.

Miha, tulisipa vaikka tuplaonni siellä hyvän folliultran jälkeen :)

Beisla, eikäää ku nauran tääl nyt vedet silmis tuolle ruuhkaselle kadulle :D :D

Kyfi, uskon ett siel on kaikki hyvin, tsemppiä varmuuden odotteluun :)

Pikkuminskillä piinapäivät! Hurjat plussatuulet sinne! :)

Nenna kp6/28-34

pikkuminski plussatuulia. monest yrittäes unohtuu ne monet ihanat asiat joita jo on ku tulee pettymyksiä.

kaikille plussatuulia, tänää täält vois tulla kunnon syksyne myrskypuhuri tuomaa plussia :)

on: tääl riidelty taas illast alkaen ja kaikkiha o mun syytä ukon mukaa taas. huoh. no just ennen ku ukko lähti töihi oli sit peräti vähä ystävällinen ku suuotti tyttöä ja mua lähtiessää. ite oon tääl siivonnu koko kämpän taas vaihteeks, pitää melkei joka päivä siivota. ulkon o myrskyä enteilevä tuuli ja pilvistä. tytöllä on suukottelupäivä, on suukotellu urakal äitiä tänää etenki siivouksen jälkee eli hänen tapa kittää äitiä siivouksesta. <3

Sitä samaa pikkuminski sulle

Gatusa: tyttös kuulostaa niin herttaiselta ja viisaalta lapselta!

Beisla: ei ehkä ollu plussa mut ihan yön aikaan tms. Se plussa olis tullut.... peittoja ei enää illalla heiluteltu joten vägän möksähdin ukolle kun ei enää jaksanut. Mutta on se keskiviikko aamun talletus tuolla takana joten toivoa sopii... vittuilin jo ukolle että sit ens oviksen aikaan saapi tallettaa mulle päivällä simppoja purkkiin ni ei tartte sanoo että ei jaksa puuhastella. :) ei vastannu mitään...

On. Tää lähtee kohta ajelee kaverin luo kylään...sil on synttärit ja vähä lähetään varmaan baila bailaamaan mutta sivistyneesti punaviiniä ja ja ja... :) jospa kiinnittymisessä vähän auttaisi :)

Oon nyt ollu pakollisella "foorumitauolla" käyn lueskelemassa ja tykkäilemässä, mutta kommentointiin ei jää oikein aikaa :sad001 Onneksi ens viikolla on syyslomaa muutama päivä. :)

Onnea plussista, jos niitä oli tullu :)

Pahoittelut negoista & tädeistä ja kadonneista tädeistä ilman plussausta.

TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!! Ja plussatuulia++++++++++++++ :talk017

Täällä on kp3 eli pikkukakkonen ei tärpännyt vieläkään.

Mami91 kp 3/26-29 yk 18 :eek: Enpäs olis kyllä uskonut että tässä tokan yrittämisessä kestäis näin kauan ilman ainuttakaan plussaa :sad001

Muokattu viimeksi:
Moikka! Meillä on ollut koneen nettiyhteyksissä häikkää, ja jostain syystä tabletti eikä puhelin suostuneet mua sisäänkirjaamaan tänne foorumille. Pikkuhiljaa tässä lueskelen kuulumisianne, älkää ihmetelkö jos tykkään/sympatiseeraan verrattain vanhoja viestejänne :)

Täällä eletään kp 5. Se outo välivuoto jos joku vielä muistaa, ei sitten kai tosiaan ollu välivuotoa, vaan tyhjennysvuotoa (sitä edeltävä kierto jäi 24 päivään), koska tuosta vuodon alusta 14pv kuluttua tunsin ovulaation oireita kuten kerroin, ja 30 päivän kuluttua alkoi kuukautiset. Eli nyt oli kierto 30 päivää, JES!! :smiley-angelic003 Vuotokin "terveempää" kuin se mun yleinen alusta saakka tummanruskea niukka vuoto. Väitän että voin kiittää akupunktiota tästä.:happy: Pitkästä aikaa en edes itkenyt kun menkat alkoi, koska oli sen verran hyvä fiilis tuosta kierrosta.
Meillä oli viime viikolla pari päivää hoidossa ihana pieni vauva :dummy::love7 Vähän taas nousi vauvakuume potenssiin miljoona!

lucky hän onki super herttaine ja viisas, jopa suuttu isällee eile ku pahotti mun mielen, hän juo jo ite tuttipullost ja osaa myös nokkamukist juoda halutessaa.

Takaisin