Lucky, mahtavaa että sait miehen kellistettyä oikeaan aikaan! :)
Joo, on meillä vielä muumimukimenetelmä käytössä. Juttelin eilen luovuttajan kanssa IVF:ään siirtymisestä. Sanoin taas että jos haluaa pitää taukoa koti-insseistä niin ei haittaa yhtään, mutta hän halusi jatkaa. Eikä klinikalle siirtymisessä nyt tosiaan kiire ole, kun vasta joulu-tammikuussa se olisi ajankohtainen.
Minni, pitää ehkä munkin harkita foorumitaukoa, mutta ehkä vasta piinapäivinä. Nyt juuri ei stressaa täällä olo, kun lääkkeet käytössä ja ultra tulossa, mutta piinapäivien loppupuolella tekis kyllä mitä vaan että sais ajatukset muualle. Tosin, viime kierrossa kun olin Norjassa enkä päässyt edes foorumille, ei lapsiasiat silti olleet kaukana ajatuksista. Mitäköhän sitä keksis...
Ovisplussatuulia sinne, ja ihanaa että ootte pupuilleet myös ihan muuten vaan. :)
nennaa no voi ei ettei ollut aikoja, toivon tosiaan että näyte ehtii! Ja ettei mene oviksen kanssa päällekkäin. Tässä vaiheessa melkein kyllä priorisoisin näytteenannon, vaikka turhauttavalta varmasti tuntuukin.
Katjusha kumpa sulla olis salafolli kasvamassa! :)
Tyttötiikeri no voi hitsi jos ovis on kadoksissa. Mutta ehkä jos sun mies pääsee nyt puuhastelun makuun niin meno jatkuis pidempäänkin.
Haikaranyytti voimia.
Maggie toivon niin että saat pian sen ovisplussan! Jos ei ensi kuussa niin heti sitä seuraavassa.
Viipsukka toivottavasti vyöhyketerapia toimii.
Mymmelisti vautsi jes tuohan on hurjan pian! Alle kaksi viikkoa! Tiedätkö tuleeko pitkä toipumisaika?
Gatusa toivottavasti asiat etenee nyt sun pojan suhteen.
muutahainen luulen että sulla on ovuloimattomuus vaan poikkeus; jos viime kierrossa jätti väliin niin uskon että nyt tulee kyllä! :)
On. Letrojen ja verigreippien syönti jatkuu. Vaikka greippejä oon syönyt satunnaisesti tosi monessa kierrossa, musta tuntuu että niissä kahdessa kun söin enemmän, ovislimat on ollut selkeämmät. Joten syön nyt noin yhden päivässä ovikseen asti.