Muurahainen mä en vaan tiedä; itse oon saanut jo kahden lääkärin mielipiteen, ja täällä kuullut monelta samaa, että parin-kolmen päivän tuhrulla ei vielä pitäisi olla väliä. Kiinnittyminen tapahtuu kuitenkin ennen sitä. Ja enää pari kiertoa meillä on ennen IVF:ää, siihen ainakin aion kysyä lääkkeistä! Vaikka kieltämättä tässä vaiheessa aina alkaa miettiä että voisko sitä kiinnittymistä jotenkin edesauttaa.
Maggie, luulis että terkkarista saa pyytämällä jonkin paperin missä on itselle tehdyt toimenpiteet ja tulokset, nehän tiedot sulle kuuluu. Voihan sitä yksityistä kokeilla, tosin mullekin tehtiin aukkari ensin. Ja kun oot jo seuraavassa kierrossa menossa kunnalliselle aukkariin, siinä vaiheessa kyllä paljastuu letrojen käyttö, kun ultraavat. Tai sitten jos ei halua paljastaa, niin en tiedä miten vaikuttaa tulevaan hoitoon kun yhtäkkiä ovuloitkin? Hankalaa, hankalaa.
Mulle ei ole lääkäri puhunut d-vitamiineista eikä edes foolihaposta. Kyseli siis muuten ruokatottumuksista.
Haikaranyytti en osaa sanoa, mä en syö teroja enkä muita vastaavia.
Mariska hurjasti tsemppiä ultraan!
Tytsyy plussatuulia! :) Oliko niin, että sullakin oli jokin lääke mukana tässä kierrossa? Täällä mennään samoissa lukemissa, yk9 loppusuoralla.
Plussatuulia myös Viipsukka ja Kaakao! :)
On. Täällä tuhru jatkuu suht runsaana. Nyt taas vähemmän menkkakramppeja, mutta se on normaalia vaihtelua mulle. Toivottavasti menkat alkaa huomenna eikä tiistaina, niin päästään tästäkin epäonnisesta yrityksestä.