Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti, Soita ihmeessä ja kysele ajan perään jos vaan jotenkin ehdit soittoaikaan. Voi jopa nopeuttaa asiaa tai saat ainakin arvion kauanko vielä kestää.

Joo, muuttuu kp1, voi kilin ******!!!!!!! Piti sitten tulla liian aikaisin. Tää kierto 27, vaikka yleensä on 32.

Viipsukka I feel you, täällä sama tilanne joskaan kierto ei lyhentynyt. :sad001

Tytsyy toivottavasti tuo heti toivotun tuloksen, mutta ainakin annos on kohdillaan sulla niin tietää millä jatkaa jos joutuu vielä yrittämään.

Maggie, kuulostaa ihan hyvältä. Voithan sä sitten mennä yksityiselle, jos et sitä seuraavaan kiertoon saisi Letroja.

Mymmelisti, tämänkö kuun loppuun mennessä piti ajan tulla? Varmaan sitä tosiaan kannattaisi jo kysellä, kun näin pitkällä ollaan.

muurahainen outoa, kaipa mun pitää jaksaa kysellä siitä vielä.

On. Täällä siis kp1, no eipähän pidentynyt kierto. Soitellaan tänään sinne klinikalle ja aletaan puhua seuraavasta askeleesta.

Täällä tuli täti eilen, ylläri... Oon niin kipeeki, joka paikkaan sattuu niin ett taidan jäädä peiton alle loppupäiväks.

Nenna kp2 yk17-18

Pahoittelut Beisla, Viipsukka ja Nennaa uudesta kierrosta :( <3

Plussaa kovin toivon kaikille <3

Tulin huikkaamaan että ultrassa polskutteli 11+5 kaveri <3 viikkoja siis vastattiin täysin. Kaikki oli mallillaan ja kovasti liikuttiin ja vilkuteltiin masussa. Näiden useiden pettymysten jälkeen, olen hurjan onnellinen :)

onnea mariska hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah nautihan raskaudesta ja musita puhua pikkuselle ni oppii tunnistaan sinun äänen ja ainaki meil alettii puhumaa ekoi sanoi ja lauseit varhain alhamdulillah (luin ja juttelin tytölle ja lauloin kehtolauluja) :)

jaahas eipä esikon sos.työntekijä ol ottan yhteyttä vaik soitin sos.toimistoo et haluan puhua poikani kanssa ja olla yhteyksissä häneen ja et mun äiti haluu olla yhteydes hänee ja tavata häntä.

Voi Beisla, Viipsukka ja Nennaa! Hanurista tuo tädin tulo!! Voimia kurjaan oloon. Uusia tuulia uuteen kiertoon.

Mymmelisti, mä oon ihan soiton kannalla, ollu jo kuukausitolkulla! :) Ring ring ring!

Lucky, hyvä plääni, mies vaakatasoon vaan. ;)

Gatusa, voimia sulle! <3

Mariska, ihania ultrakuulumisia! :) <3 <3 <3

On. Täällä jos en tietäis, luulisin olevani raskaana. Hajut ottaa ihan yberisti ja vatsassa tuntuu epämääräistä nippailua. Ihme juttuja ihmisen mieli teettää. Mutta se siitä, en ole. Ens kiertoonkin matkaa vielä kymmenisen päivää. Ja jännittää jo valmiiks se soitto taas et kuin helposti löytyy aikaa ja ylipäätään et kuin helposti taas saa sen puhelun läpi ja joutuuko kauankin odottamaan sitä paluusoittoa...

Plussatuulia, naiset!

Maggie kp 43

Onnea Mariska hienoista ultrakuulumisista!!! Ihan turhaan se tyhmä lääkäri sua säikytteli!

Nennalle myös pahoittelut uuden kierron alkamisesta. :(

Apteekista ovis testejä haettu... apteekin omia... saa luvan olla ovis ku 30e piti noista maksaa.... hiton kalliita!

Moikka vaan kaikille!! :happy:
Yritin ladata tänne kuvaa mun ovistestistä...Mutta tiedosto on liian suuri??!! :mad: Enkä tiedä kuinka saisin sen pienemmäksi... *murr*

Tässä tulee nyt napailua oikeen kunnolla...:testi näytti lauantai aamuna kahta viivaa... :smiley-bounce013 Olen siitä todella onnellinen,aika voittajafiilis jo tuosta!!Se tuli niin positiivisena yllätyksenä minulle,olen kerta hiukan pessimistin piirteitä tässä matkan varrella saanut..
Olin sunnuntaina sitten ehtoo vuorossa ja oltii molemmat nii väsyneitä,ettei siinä sitten millekkään jumpalle jaksanut... :sleep011 Nooh,otettiin sitten tänään päivällä vahinko takaisin,ennenkun mies lähti yöksi töihin,vähän sellaista justiin herännyttä touhua se oli,mutta toivottavasti teki tehtävänsä... :smiley-angelic001

Mulla on täälä sormet ja varpaat ristissä...Piinaavat ajat alkaa,yritän kyllä olla ajattelematta asiaa,mutta tiedätte varmaan tunteen.. ?! :wink

Beisla, viipsukka ja nennaa, pahoittelut tädistä :(

Beisla, kerro ihmeessä miten ivf-asia etenee teillä sitten! Kiinnostaa etenkin, millä lääkkeillä lähtevät toteuttaa.

Mariskalla ihania ultrauutisia <3 Olette onnenne ansainneet! :) Onko raskausoireita paljonkin, joko massu näkyy? :)

Omanapa: Soitin taysiin ja lähete on hyväksytty, aika tulee vielä "tänä vuonna" - ehkä nopeastikin jos tulee peruutuksia. Sitten asiat etenee toivottavasti nopeasti. Itse olen nyt sinut tulevan ivf:n/icsi:n suhteen. Toivon että reagoin hyvin lääkkeisiin ja saataisiin vaikka pakkaseenkin jotain.

Nyt menossa dpo 3. Tämä kierto on vain yhden -2 dpo:n varassa, ei suuria odotuksia.

Positiivista kuitenkin on pimenevät syysillat ja lyhdyt ulkona, joita voi tuijotella viltin alta :)

Hileinen kp 19/29 dpo 3 yk 14

Kiitos Beisla :) Voi perskeleen täti! Raivostuttavaa...

Ja sama Viipsukalla ja Nennaalla :sad001 Dääääämmm!

Maggie kiitos! Toivottavasti pääset uuteen kiertoon ja asiassa eteenpäin mahdollisimman nopsaan! Kärsivällisyyttä toivottelen.

Tytsyyy, jännittävä kierto! Tsemppiä piinailuun :nailbiting:

Soita Mymmelisti ihmeessä! Aina kannattaa kysyä.

Mariskalle onnea ihanista ultrakuulumisista! Mahtavaa :Heartred
Luckylle miehenkaato-onnea ja täydellistä ajoitusta :sex

Hienoa Hileinen että siellä asiat etenee. Voi kun saisitte jo tälle vuodelle sen kaivatun plussan!

Navasta ei paljonkaan kerrottavaa. Odotellaan vaan. Voi olla etten malta odottaa sunnuntaita, vaan testaan jo torstaina jolloin olisi dpo 12. Katsotaan mikä fiilis.

Positiivista: Esikoiselle tuli ompelijalta postissa aivan ihana vaate, jota olen odottanut. Saatiin jatkopaikka samaan taaperouintiryhmään jossa ollaan käyty. Pikkuneiti on taas oppinut uusia sanoja ja lauseita ja omaa tahtoa riittää :Heartred

Hileinen, mahtavaa että asiat etenee! :)

Tintti83, mulla on ollu kans sama ongelma et kuva liian iso. Mut sit joku täällä vinkkas et jos kännykällä laitat ni muokkaa ja rajaa ensin. Sit se mahtuu. :) Onnee ovisplussasta!

nennaa pahoittelut sullekin uudesta kierrosta. :sad001 Surkeaa kun tuli kunnon täti-aalto.

Mariska, paljon paljon onnea teille, varmasti nyt menee kaikki hyvin! :)

Maggie toivottavasti aika löytyy! Ja jos ei löydy tähän kiertoon sopivaa aikaa, voittehan siinä tapauksessa ottaa yksityisen b-suunnitelmaksi. Jos siellä sais aukkarin ja Letrot, niin asiat ainakin menis eteenpäin. Ainakin täällä on saanut todella nopeasti aikoja yksityiselle.

Tintti onnea ovisplussasta! :)

Hileinen tosi hyvältä kuulostaa! Jos tosiaan aika tulee tänä vuonna, niin eipä siihen kauaa ole. :)

Kaakao plussatuulia, toivottavasti nyt olis lääkkeet tuoneet avun!

Tytsyy toi valkovuoto kuulostaa kyllä todella lupaavalta; siinä on ainakin yksi oire joka ei voi olla vain pään sisällä! Sitä oon itsekin yrittänyt toiveikkaasti bongailla oviksen jälkeen, mutta tuloksetta tähän mennessä.

Pikkukakkosen posti, mulla on lähes joka kierrossa vaikka mitä kramppeja ja nippailuja ettei niistä kyllä ota selvää. Tässäkin kierrossa noin viikko oviksen jälkeen tuli kunnon vihlaisu, mutta eipä siitä mitään seurannut. Mutta en usko silti että on ainakaan huono merkki, pakko kai siellä on jotain tuntua jos alkio kiinnittyy! :)

On. Soitettiin ja varattiin taas follikkeliultra, ja samalla varattiin aikaa IVF:n suunnitteluun. Luultavasti toteutus menee joulu- tai tammikuulle, mutta onpahan suunnitelma valmis ja luovuttajan osuus alkaa kuitenkin nyt. Rahapuolta pitää vain miettiä siinä kun päätetään koska aloitetaan. Joulukuussa tulee siis meillä vuosi yritystä täyteen, eli silloin voi hakea Kela-korvausta toimenpiteestä. (Ei kuitenkaan ole takuuta, että sitä saisi. Yrittää voi.) Sen puolesta tuskin aloitamme marraskuussa, enkä tosin tiedä edes ehdittäisiinkö sitä luovuttajan osalta, kun hänen pitää käydä useita kertoja nyt klinikalla.
Lääkekorvausta sen sijaan saamme joka tapauksessa. Kelan lääkekatto tulee täyteen jo yhdestä IVF-kierrosta; olen ymmärtänyt että noin 600€ jälkeen korvataan ja yhden IVF-hoidon lääkkeet ovat noin tonnin. Nyt vaan pitää miettiä sitä, jos joutuukin toiselle IVF-kierrokselle. Lääkekatto menee kalenterivuoden mukaan, eli sen puolesta olisi järkevää odottaa aloitusta tammikuulle. Saa nähdä mikä on fiilis. Aina kun tuhru ilmestyy paikalle, tuntuu siltä että hetinyt haluan hoitoa jolla on varmempi onnistumisprosentti kuin pelkillä Letroilla. (10-15% klinikan sivujen mukaan.) Sitten taas kun rauhoitun, ajattelen että ei se yksi kuukausi paljon merkkaa.
Beisla kp2 yk10

Beisla: mukava kuulla! Toivotavasti saatte kelan korvausta.. ja toivotaan ettei tartteis ku yks ivf hoito ottaa. Onko teillä enää ollenkaan sitä muumuki inseminaatiota :)

Pikkukakkosen posti: täällä on myös ihan aina oviksen jälkeen vaikka minkälaisia tuntemuksia ja nippailuja etten ainakaan niihin itse luota. Plussa kierrossa mulla oli alavatsa ku puukolla hakattu tuolta sisältä. Muut oli normaaleja tuntemuksia...

On. Täällä kyllä valkkaria on ihan hirveesti verrattuna viime kiertoon...

Takaisin