Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myy oli saanut huippuhyviä uutisia! Ihanaa että joskus asiat menee paremmin ku on etukäteen ajatellut.

Lyckylla ihan selkeä haamulainen, jossa minä olen kyllä näkevinäni väriäkin! Aamun uutta testiä odotellessa...

Itellä vähän tylsä vaihe menossa, perjantain folliultraa odotan että näkee onko joku folli tehny kasvupyrähdyksen vai jääkö tämä kierto tyhjäksi...

Junttura kp14/31-34...tai jotain sinne päin
 
Alemman puoleinen lie tän aamuinen testi ajalla... ylempi puoleinen eilinen. Että huomenta vaan! Tuun myöhemmin kommentoimaan teidän juttua
 

Liitteet

  • 1436325759684.jpg
    1436325759684.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 166
Pikanen oma napailu ennen töihin lähtöä. Tännään menossa kp27/29 dpo todennäkösesti 9tai10. Toissapäivänä aiheutti ihmetystä ruskea tuhru. Ehin jo aatella, että menkat tulee aikasessa, mutta se nyt kuiten jäi siihen pariin tippaan mitä päivän aikana oli tullu ja sen jälkeen ei mitään. Toiveet kyllä heräsi, josko sielä sitte ois joku tarttunu kiinni. Testejä ei ole, enkä osta ennen ens viikkoa, viikonloppuna pitäis kuiten menkat alkaa, ellei ihmettä tapahu.
 
Luckylle onnittelut! :) kyllä siellä tuplaviivat näkyy :)

Myy, ihania uutisia oot saanut! Kunpa kaikki menisi leikkauksessa hyvin ja toipuminen olisi nopeeta! Mahtavaa jos pääset vielä tän vuoden puolella yrittämään!

Muille en muista mitä piti kommentoida.
En sitten tähäänkään kiertoon ottanu mitää mehuja tai pillereitä. Alan olla jo sinut sen kanssa et toinen tulee jos on tullakseen.
En edes muista mikä kp on, varmaa alle 10 viel eli ei hätää ;)
 
Myy!!! 2 viikkoa, vau! Mahtava juttu!

Lucky, kyllä vahvistuu!!

Mh, kuulostaa hyvältä! Toivotaan, että siellä jotain tapahtuisi (:

Miten Katjushan yö meni?

Beislalle rentouttavaa mökkeilyä!

Liisu dpo 5 yk 13
 
Lucky
Jopa meikäläisen silmät erotti siinä jotain eli näin me saadaan niitä kaivattuja hyviä uutisia step by step.

Eikä aikaakaan, kun sieltä pinnalle ponnahtaa seuraava :)

Ihanaa päivää kaikille tasapuolisesti. Ja kärsivällisyyttä meille, jotka tarvitaan tässä muutaman viikon toipumis- tai muu odottelutauko. Kyllä tää järjestyy vielä!

Täällä on edelleenkin ollut melko tyyntä, vähän tuntuu siltä että saa huomenna hakea lisää tabletteja. Mutta katsotaan ...
 
Lucky !! Se vahvistuu :) ihanaa !!

Myy ompa hienoa, että leikkausaika tuli noin nopeasti ! :) Ja mikä parempaa pääsette pian yrittämään :Heartred todella mahtava juttu!

Murkku voi kai mut plussanneisiin siirtää :rolleyes:

Katjusha toivottavasti hoituisi helposti tuo tilanne, eikä vaatisi pitkiä odotteluja :) pääsisitte sitten taas yrittämään !

Mariska86 rv 5+6
 
Tulipahan sitten taas sijoitettua, tilasin CB:n dual hormone ovulaatiotesti paketin. Ihan vaan sillä mielenkiinnolla, että samalla pääsen testaamaan, että nouseeko mulla ollenkaan se estrogeeni? Että nouseeko vain Lh... Paljonhan se makso, mut mitä sitä jo hyvin pettynyt yrityksen eteen ei tekisi?!? :(

Tässä on ollut fiilikset aika maassa yrityksen suhteen, sen takia ei paljoa ole viitsinyt kirjoitella täällä, ettei tartuta omaa pahaa oloa muille...

Täti pakkas pari päivää sitten kamansa ja hyvä niin ei ollutkaan kovin toivottu vieras tässä osoitteessa...

Muurahainen kp7/30-35, yk19
 
Mh: tai sitte sulle käy niinku mulle...uhkasin etten testejä osta mutta Kuinkas kävikään :D

Muurahainen: en laittanut vielä... jos odottaisi sinne 15 päivä koska palkka tulee eikä oo kiire testaamisen kanssa.

Mariska: myö ollaan kummatki maaliskuisissa :D

Muurahainen: sillä mä oon saanut ihan aidon oviksen kiinni :) se on hyvä kapistus :) eli siis hintansa väärti

On. Kyllä mä joudun ehkä vielä noita apteekin testejä hakemaan ja niillä varmistamaan että edelleen vahvistuu :)
 
Pepe, Onnea poikalupauksesta ja ihanaa että kaikki oli hyvin! :Heartred

Myy, Mahtavaa että leikkausaika tuli noin nopeasti ja leikkaus on pian!! :joyful:

Lucky, :nailbiting: Olisko sinne tulossa plussa, toivotaan että viiva vahvistuu!! :)


Nyt tulee parin viikon foorumitauko kun lähdetään tänään kesälomareissuun. Toivottavasti palatessani saan kertoa plussauutisia ja lukea niitä täältä myös!! :)

Mami91 kp 17/26-28 yk 13
 
Myy82 huippua että pääset nopeasti toimenpiteeseen! :)

Lucky87 sun testi kuvia odotinkin ja voi vitsit! kyllä se on vahvistunut! :) ♥ mitkä dpot olikaan?

Mh-lle kans plussatuulia! Taitaa olla mukava plussa-aalto tulossa...;)

Muurahainen me ollaan täällä sua varten♥ puhut vaan kaiken pahan olon pois. ♥♥

Mami91 mukavaa lomaa! :)

Ihanaa kun en "yhtään" tiedä mikä dpo menossa! Odotan vain sitä perjantain labraa. :)
Tai no se Labra on varattu viikko oviksesta, niin sen verta kärryillä kierrosta kuitenkin.
 
Murkku, ikävää, että on mieli noin maassa :sad001 Kyllä meille kuitenkin saa kirjoitella ihan kaikesta, me yritetään tukea parhaamme mukaan.

Mamille mukavaa lomaa.

Tänne ei kummosempia, dpo 3 tai 4 ja tänään aloitan luget. Tajuton univelka vie voimia eikä hillitön helle helpota oloa. Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
 
Voi teitä ihania! Kiitos <3
En viitsinyt kuitenkaan purkaa tänne, joka kuukausi sama virsi tädin saapuessa. Aina sitä tuntee olonsa niin epäkuntoiseksi, kun tässä nyt jo puolitoista vuotta saanut joka kuukausi pettyä aina vaan uudelleen ja uudelleen... Alkaa tosissaan toivo meidän vauvasta hiipua... :(
Mutta päivä kerrallaan eteenpäin...
 
Myy: hienoa, että leikkausaika järjestyi noinkin nopeasti!

Muurahainen: mulla ei luomukierrossa näyttänyt estrogeeniä ollenkaan vaan vain lh-huipun. Oletan että mulla ei luomuna ole enää estrogeeniä tarpeeksi elimistössä. Kuitenkin testi toimi, ja näytti ensin tyhjää ja sitten suoraan sitä lh-huippua. Nyt tässä kierrossa käytin samoja tikkuja, ja mulla oli ekaa kertaa clomit ja nyt näytti sekä estrogeeniä että lh-huippua. Ajattelin kyllä tilata seuraavan kiertoon noita samoja mikäli en nyt sitten tule tästä raskaaksi.

Sabetti: hienoa, sulla kohta labrat!

Katjusha: käy ihmeessä hakemassa lisää tabletteja jos ei vuoto tuosta kiihdy, ettei vaan tule tulehdusta, kaikki raskausmateriaali kun on pois saatava.
 
Takaisin
Top