Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lucky, toivotaan että plussa olisi! (mä en omilla silmillä mitään näe, mutta luotan muihin) Apteekissa myydään muuten sitä herkkää testiä, maksaako jonkun 6,90 eli jossa hcg arvo on 10mll, sillä luulis vähän vahvempaa näyttävän. Mutta testaile lisää eiköhän se plussa sieltä varmistu!

Katjusha: oletpa rohkea kun uskalisit lähteä salille yms. mutta joo ehkä ei vuoda kovin isosti kun on jo vuotanut pitkin matkaa.

Tsempit kaikille!
 
Tässä vielä verrattavaksi vasemman puoleinen pc:n testi viime plussa kierrosta dpo 15 joka meni kesken ja oikean puoleinen nyt tehty dpo 13 apteekin oma... että on noissa mun mielestä eroa :) vähän alkaa jännittää kieltämättä ja toiveet herätä...
 

Liitteet

  • 1436286862792.jpg
    1436286862792.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 135
Beislalle masiksen karkoitushali. ♥ mukavaa mökkireissua!

Nennaa oot ansainnut ison satsin suklaata! Pahoittelut menkoista ja huonoista fiiliksistä♥

Lucky87 mä en nää ekoissa kuvissa puhelimella toista viivaa. Mut jälkimmäisessä näkyy ainakin viivan paikkaa. Onko kuvattu testiajan sisällä?
Onpa jännäääää! :)
 
Starling,
olet niin oikeassa, en "kestä" kun se joillekin "vaan tapahtuu" ;)!!! En pysty seuraamaan - alkaa ahistaa ..

Tännepäin hyviä uutisia kiitos!!
 
Rosann,
Ei tapahtunut mtn - eli liikuntakaan ei nyt jeesannut. Mulla on niin ku tavis kuukautiset. Saapa nähdä huomenna kun lakkaa lugen vaikutus kehossa ...
 
Kyllä toivon itsekin. Huomenna on jännä päivä. .. pitäiskö vasta ylihuomenna testata vai joko huomen aamuna... ehkä huomen aamuna ja jos ei menkat ala ni laitan digin tilaukseen...
 
Onnea Pepe poikalupauksesta! ❤️❤️❤️❤️

Törkeästi omanapailen: pasmat meni ihan sekaisin, kutsu sydänleikkaukseen tuli 2 viikon päästä! Jos kaikki menee hyvin, päästään loka-marraskuussa heivaamaan kierukka kuuseen!
Kommentoin lisää, kun ehdin lukea. Kummipoika tuli järjestämään kolmeksi päiväksi ohjelmaa ❤️
 
Nennaa pahoittelut kp 1:stä. Mutta tää perus klisee uusi kierto, uusi mahdollisuus :)

Katjusha toivottavasti kaikki raskaus materiaali tulisi pois pian ja pääsisitte pian yrittämään :)

Luckyn testissä on kyllä hailura viiva! ♡♡ Olisipa se nyt pysyvää!

Myy hienoa, että pääset pian hoidattamaan itsesi kuntoon. Muista toipua leikkauksesta rauhassa,fyysisesti on rankka. Mutta varmasti henkisestikkin. Jospa ensi vuonna oletkin jo sitten äiti ♡

Beislalle mukavaa mökkireissua :)

Pepe lle onnea poikalupauksesta ♡

ON. Vapaita vietetty yövuorojen jälkeen. Laskujen mukaan nyt ois kp15 /28-30. Ovista en nyt sitten tikutellutkaan, vaikka th suositteli. Eilen ja tänään ollut oikealle alavatsalla sellaista menkkamaista polttoa. Nännit ollut hirmu arat,mitä ei yleensä oo ollu. Talleteltu on Kp12, 13 ja 15. Tarkoitus olisi varmistella vielä ylihuomenna , jos ovis onkin ollut myöhemmin . Saa nähdä miten käy, että kurvaako se täti taas kylään. ..
 
Pepelle onnea poikalupauksesta.

Luckyn haamulle vahvistumista!!!!!

Katjusha: pahoittelut km :( mutta hieno asenne sulla <3

Myy: mahtavaa etta noin nopeesti sait leikkaus ajan, toivotaan etta saat palata kunnolla yrittavien joukkoon pian!

Taas unohtu mita muuta piti kommailla...
 
Takaisin
Top