Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti: juu ymmärrän. Mut edelleen toivon että plussa tulis sulle terolut kuurin aikana kun saat kierron tasoittuu. Perseestä tollanen.

Katjusha: ja kyllä me toivotaan meille tänne kaikille se plussa pian. Se on vaan eriasia että millon se sit tulee.

Dpo 13 kp 34/36-42
 
Mimmu: juu juurikin näin.. Ei yhtään follia vaan pieniä jotka ei ole aktiivisia... Ollaan ihan sairaalassa naisten polilla. Toivotaa et 3kk päästä pääsee sit oikeesti yrittämään. Nyt touhutaa ja tehää ku silt tuntuu ku ilman folleja ei raskaus yritystä ees tapahdu ni ei o oikee mitää lisättävää omaa tilanteeseen :(

Mut teitä seuraan täällä ja plussia toivon <3

Nyt aamuvuoroon...

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti: toivotaan et teroista on sulle avuksi. Muista sitten ehdottaa lääkäreille valmisteen vaihtoa, jos terot ei saa luteaalivaihetta pidemmäksi, niin lugesteroni on tehokas, kun annosta pystyy itse säätelemään. Mulla kierto-ongelmaan määrättiin ensin Terolut, mutta menkat alkoivat silti aina liian aikaisin, jo kesken kuurin ja sitten sain lugesteronit, jotka ovat auttaneet. Lugeillakaan ei minimiannos riittänyt vaan kaksinkertainen annos ( mikä on kyllä ihan normaali lugea ottavilla) ja mulle ratkaisevaa on varmaan se, että laitan ne kapselit emättimeen vaikka niitä voi ottaa myös suun kautta.Mutta voihan olla että terolut on oikea valmiste sulle. Ja sillä usein kai aloitetaan.

Näillä foorumeilla ollaan monesti todettu, että pitää itse olla melkein lääkäri osatakseen vaatia erilaisia hoitotoimenpiteitä. Kaikkea sitä onkin oppinut tässä vuoden sisään.

Lucky: koska testaat? Sulla on niin hyvän kuulosia oireita et luulis jo plussaa tulevan tähän ketjuun.

Täällä harmittaa, kun en saanut miestä enää eilen sänkyhommiin. Kuitenkin ollaan oltu nyt sekä korkean hedelmällisyyden että maksimaalisen hedelmällisyyden päivinä eli kai tässä on kuitenkin parhaamme tehty. No jos ei ois noita ovistestejä, en tässä turhaan stressaisi tälläistä asiaa… Nyt ei auta kuin odottaa.
 
Pahoittelut negoista ja tädeistä :sad001

Nennaako plussaa seuraavaksi ? :)

Voima halit katjusha, muitan itsekkin kuinka km jälkeen aika oikein mateli :hug013 olet vahva nainen ! Toivottavasti pian pääsette taas yrittämään.

Tsemppihalit Haikaranyytille :hug013

Mitä Beislalle kuuluu? :)

Ihania kuulumisia Pepellä ! :Heartred Onnea poika lupauksesta !! Nää positiiviset uutiset täällä valaa uskoa itseenkin :)

On: täällä hyvinkin rauhallista. Tytöt on nyt viikon isällään ja me ollaan miehen kanssa kaksistaan. Tänään olis vuorossa kaatopaikka kuorman tekoa yms. :)
Mä olen vaan kokoajan väsy, tissit on hurjan kipeät ja olo on aika etova.
Yöllä ei vessaan tahdo päästä kun nuo luget tekee aika heikon olon. Ei tähän oikein tahdo vieläkään uskoa, vähän väliä ajatuksissa käy pelko uudesta km:sta.
Mutta toisaalta olen niin hemmetin onnellinen :)
Viikko ultraan !

Mukavaa päivää ihanat naiset ja plussatuulia ! :)
 
Mariska, mullakin heikotti (+ väsytti yms.) luget suun kautta otettuna, mutta kun laitan alapäähän ei vaikuta. Otatko suun kautta ? Suositus ainakin pakkausselosteessa lukee että alakautta etenkin jos on raskaana. Tuttuni kyllä otti suun kautta raskaana ollessaan, ei hänelle lääkäri ollut mitään sanonut miten ne pitää ottaa.
 
Ihana kun kyselitte jo perään. :Heartblue Oon ollut vähän masis muutaman päivän, niin en oo jaksanut kirjoittaa, mutta tänä aamuna oli taas parempi fiilis. Ollaan vaan lähdössä mökille huomenna, joten tehtävää on paljon, sori kun menee pikakommenteiksi.

Nennalle pahoittelut negasta. Olisin niin toivonut teille jo plussaa. :sad001

Lucky, kuulostaa jo lupaavalta! :) Ootko miettinyt milloin testaat?

Mariska, toivon niin että pieni pysyy matkassa! :hug013

Voimia kaikille masentavien ajatusten kanssa painiville.
Ja tsemppiä piinailijoille ja oviksen ja follien metsästäjille!

On. Mulla on kaikki olot hävinneet siihen negaan, tosiaan menkkoja odottelen saapuvaksi viikonloppuna. Luovuttajan kanssa viimemeksi puhuttiin hänen poppaskonsteista, hän oli halukas kokeilemaan. Nyt hän sitten ilmoitti että oli ostanut macaa ja propolista ja "muuta tarpeellista" vaikka mä kyllä puhuin hänelle sinkistä ja gelee royalesta. :grin Ei se mitään, ihanaa kun on innostunut.
Me lähdetään tosiaan mökille huomenaamuna, viivytään noin kolme viikkoa. Siellä ei ole nettiä eli vaan kännykän varassa saan pelata. Luultavasti keskityn vaan lukemaan ja tykkäilemään. Ja tuun kertomaan jos/kun mun menkat alkaa. Ihanaa kesää rakkaat naiset ja plussatuulia! :wav :wav
 
Rentouttavaa mökki reissua Beisla :) älä anna negatiivisten ajatusten kasautua päähän <3 ihanaa kun luovuttaja on noin innostunut ! Paljon plussatuulia sinne !

Mä otan nuo luget alakautta, enkä tiedä, voihan nää olot puhtaasti olla tuota alkuraskauttakin :) äsken sai syömisen jälkeen melkein sännätä halimaan pyttyä ja sama jos ei syö :D onhan se tavallaan ihana että on näitä oireita !
 
Täti pyrähti aamulla järkyttävien kipujen saattelemana, kp37/28-33 on nyt 1/28-33.
Ei onneks tartte siirtää niitä labroja tai ultria, toivottavasti vaan ei nyt oletettu ovis kauheesti siirry.

Mymmelisti, nyt siis tässä kuussa yritetty 1v4kk aktiivisesti ja sitä ennen tjottailtu joitakin kiertoja.

Beisla, ihanaa ja rentouttavaa mökkireissua teille :) ihana kuinka innokas tein luovuttaja on! :)

Kiitos kaikille sympatiasta. Otti kovemmalti tavalleen tää, koska oireita oli havaittavissa; menkat selkeesti myöhässä, ensin nännit viikko oviksen jälkeen kipeenä ja sen jälkeen kokonaan rinnat tähän aamuun asti, pahaa oloa vaikka oon syönyt tasaisin väliajoin, enkä mitään rasvasia ruokia vaan hedelmiä jne. ruokien välissä. Näistä mitkään oireet ei oo ollu tavallisia, enkä voinu vaan kuvitellakaan niitä, ne oikeesti oli koska en oo hetkeäkään uskonu ett voisin olla raskaana ennenku menkat oli useemman päivän myöhässä.
Eikun uuteen kiertoon vaan..

Hyvää kansainvälistä suklaapäivää kaikille! Mie ainki aion hyödyntää ;)
 
Nennaa, vai niin siinä sitten kävi. No, keräämme itsemme ja eteenpäin ...

Beisla, teidän luovuttaja vetää pitkälti siis samoja "pöperöitä" kun meitsi, toivotaan hyvää vaikutusta :)

Tää uskalikko lähtee kuntosalille ja silleen. Kävin koirien kanssa aamulla kävelemässä 45 min, ei mitään vaikutusta vuotoon. Oon varmuudeksi yösiteellä ja Paratabsilla. Jospa se siitä pikkuhiljaa lähtis tulemaan. Onneksi vuotoa on ollut jo viikon, että ehkäpä sieltä ei tulekaan ihan mahdotonta tulvaa..
 
Vielä kerran pahoittelut Nennaa! Nauti suklaasta :)

Beislalle mukavaa lomaa. Teidän luovuttaja on kyllä ihan huippu.

Toivottavasti Katjusha saat nyt tyhjennyksen käyntiin. Mulla eka km ei ollut oikeastaan runsaita menkkoja kummempi, kun oli vielä niin aikaiset viikot.
 
Rosann: mulla kierto kestää aina 34 päivää joten ois kiva jos saisin kierron normaaliksi 28 päiväksi ja edes se puolikas ovulaatio tulis puolessavälissä kiertoa niku kuuluis... ( vaikka sillä oviksel en raskaudu ku ei tuu kunnollista ) mut ensisijaisesti terolut on määrätty kystan häviämiseen...

Tänään yks työkaveri tuli käymään töissä, ei olla nähty aikoihin ni maha pystyssä... Ihanaa taas ku vauvamahoja näkee joka paikassa :(


Haikaranyytti
 
Ei paljon nautitakaan suklaasta.. Niin kamalat menkkakivut ett vatsa kramppaa siihen tahtiin ett heti ku yrittää tehä jotain (nousta edes seisomaan tms.) ni meinaa oksu tulla :( sattuu, maha muljuaa ja on kipee, oksettaa, itkettää ja tää elämä on aivan kamalaa, töissäkin meni kaikki niin kätee ku olla ja voi vaan ja huah :( pakko se vaan on lähtä koiraherran kanssa lenkille, vaikka tekis mieli vaan mennä sängynpohjalle ämpärin ja Nessu-perhepaketin kanssa itkemään. Raskasta tänään(kin).
Huomenna on pakko olla parempi päivä, ei tästä enää paljoa syvemmälle voi vajota :D
 
Ääh en voinu olla käymättä apteekissa ja ajattelin etten testaa ennenku huomenna... no pakko kai testata huomenna uudelleen :D silti en usko ku leffa viivoihin

Onko tuossa mittää... ukko ei nähny ku yhen viivan vaikka mä näin kaksi
 

Liitteet

  • 1436279168750.jpg
    1436279168750.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 166
  • 1436279184494.jpg
    1436279184494.jpg
    15.1 KB · Katsottu: 166
Lucky, näen siinä haamulaista, mutta en osaa sanoa, onko viivassa punaista väriä... Mutta tuohan on apteekin oma testi eikö vain enkä ole kuullut sen antavan turhia haamuja. Millaisella pidätyksellä olet tehnyt tuon testin? Vaikuttaa kyllä lupaavasti siltä, että saat pissata tikkuun huomisaamunakin!! :)

Katjuskan vuodon toivon alkavan pian. Olen todella, todella pahoillani, että raskaus päättyi näin! :sad001 Teillä on ihan käsittämättömän pitkä yritys takana ja en voi kuin ihmetellä ja ihailla, kuinka siitä huolimatta jaksat tälläkin hetkellä suhtautua tilanteeseen noin positiivisesti. Toivon todella, että seuraava plussa pysyy tiukasti matkassa mukana täysimittaisen raskauden!

Nennaalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :sad001

Saisi se plussapuhuri myllätä tätäkin ryhmää ihan kunnolla, kun noihin muihin seurailemiini kuumeiluketjuihin tuntuu tippuvan plussia tasaiseen tahtiin. On suoraan sanottuna helvetin epäreilua, että osa yrittää ja pettyy kuukaudesta toiseen!
 
Takaisin
Top