Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Just mietin mitä sulle kuuluu...

Vielä kerran isot pahoittelu Katjusha! Rankkoja päiviä tiedossa mutta keskusteluapua löytyy täältä aina. Sä olet kyllä hurjan vahva nainen! :Heartred
 
Katjusha, voimia sinulle ja miehelle :Heartred Eipä ole teitä helpolla päästetty.

Pepe, onnea ihanista ultrakuulumisista!:love017

Täällä ollaan taustailtu, mutta luettu kyllä jokainen kommentti. Dpo 3 ja hyvä fiilis:)
 
Katjusha: :sad001 muistan miten km jälkeinen kierto tuntui pitkältä kun tyhjennys vuoto oli loppunut. Tuntui ettei uusi kierto ala koskaan! Sit ku ne viimein Alko ni oli helpotus ja kyl vähän pelotti miten jatkossa käy mut eteenpäin oli mentävä...
 
Katjushalle voimia! :Heartred

Pepellä ihania ultrakuulumisia!

Pauliinalle tervetuloa!

on: folliultrassa käyty tänään kp12, ei löytynyt johtofollia. Perjantaille uusi aika. Sanoinkin tuota aikaa annettaessa että on liian aikaista, mulla kun kierto on aina yli 30 päivää. Onko kellään kokemusta miten nopsaan follit voi kasvaa? Onko vielä toivoa tämän kierron suhteen?
 
Pepe mun veikkausko ei osunukkaan oikeeseen! Tai siis eihän sitä vielä tiedä nimimerkillä poikaa luvattiin tyttö tuli :wink
Ei vaan ei sen oo väliä kumpi on kunhan pysyisi terveenä eikös niin :) että onnea poikalupauksesta! :) :Heartred

Nyt kun kerran piti tulla kirjottaan niin kirjotetaan sitten :)

Ensinnäkin suuret pahoittelut negan saaneille sekä tädin kohdanneille ja keskenmenon kokeneille:Heartred peukut pystyyn ensi kiertoon! :)

Tietysti onnittelut plussista! :)

Tääl varmaan joutuu sittenkin jännäämään että alkaako menkat vai ei.. Tissit tuli kipeiksi jo lauantaina ja nyt ne on jo kosketus arat(oli myös siinä viimeksi keskenmenneessä) muutoin ei yleensä ole ollenkaan kipeät. Silloin tällöin huomaan että pieni huono olo nostaa päätään ja ruoka maistuu.
Ja mä todellakin ihmettelen jos nyt on tärpänny siittä ainoosta kerrasta kun tässä kierrossa on harrasteltu jolloin jo kuvittelin oviksen olleen ohi.. Tosin kun katsoin womanlogia olisi harrastelut sen mukaan osuneet oikeeseen eli kakspäivää ennen ovista.. Noh ei auta muuta kun odottaa :)

Täällä nyt siis dpo 6-9 ja yk 14 :)
 
Junttura, oliko siellä kuitenkin kasvussa folleja - ei vain osannut sanoa, mikä niistä nousee johtofolliksi? Miten pitkät kierrot sulla on yleensä? Näkisin, että vielä toivoa on! Ei ne siulle muuten uutta aikaa olisi antanut ja noin piankin vielä :)
 
Oli siellä folleja kasvamassa, isoin oli 10mm. Kierrot on yleensä yli 30 päivää, jopa 35päivää. Ovis tyypillisesti kp18-21.
 
Junttura, eli jos onkin pidempi kierto tulossa, ja ovis sen esim kp 21, niin hyvin mielestäni ehtii kasvaa :) Perjantai tietysti näyttää tilanteen sitten, miten käy :)
 
Itse taidan jäädä vähäksi aikaa sivusta seuraamaan :sad001

Vasta nyt luettuani kaikki lappuset mitä sain lapsettomuushoidoista niin olen ovuloinut ihan aina ( tosin kun minulle sanottiin että ovuloin vasta clomien kanssa ) todellisuudessa olen siis ovuloinut mutta se jää todella pieneks eli suomen kielessä "puoliksi ovulaatio tulee" joten todellisuudessa mikään ei ole muuttunut tämän 2 vuoden aikana ei mikään edelleenkää munasolut/ follit ( kumpaa ne nyt onkaan ) ei kasva tarpeeksi isoksi joten ovulaatio jää liian pieneksi. Hyvällä säkällä joo joskus 3kk päästä lääkkeen aloitettua voi ehkä alkaa kasvaa tai sit ei! Mitään ei tapahdu ja olen ollut lapseton mieheni kanssa jo reilu 2 vuotta! :sad001 tuntuu oudolta kun eka kierto missä tällä hetkellä kp 11 mutta tuomio tuli jo ei yhtään aktiivista sisälläni... Niinkuin joka kerta saan kuulla kun ultrassa näyn. Munarakkuloita on hyvin mut kaikki ni pieniä eikä ne tunnu koskaan aktiiviseks muuttuvan. Senki kystia sun muita kyllä kasvaa... :sad001
Ottakaa te minunkin edestä plussia! :Heartred miulle ei niitä seuraavaa 2 vuotee ole kyllä tulossa !

Tänää on kyllä rankkapäivä kieltämättä joten pahoittelut :sad001
Luulin va sillo aijemmi etten ovuloinu ollenkaa ja olin ni onnellinen kun vihdoin ovuloin... Todellisuudessa kokoajan ovulaatio on jäänyt puolikkaaksi.

Plussatuuulia teille jokaiselle! :Heartred

Kun palaan, toivottavasti täällä on paljon plussia tullut :)

Haikaranyytti
Kp 11
( yk 26 )
 
Junttura : folli kasvaa 2mm vuorokauden aikana

Nuuhku : kyllä sais sullekki plussa tulla :)

Haikaranyytti: miksi et saa clomeja jos olette jo 2 vuotta yrittäneet? Pahoittelut uutisista. Elä oo kauaa poissa vaan tuut Pian clomien kans tänne kuumeilemaan tai ilmoittaman ylläri plussasta! Halaus!

On. Toivottavasti söin vuoden viimeiset graavilohet. Tänään on väsyttänyt, närästänyt ja vähän kipeä olo ollut (kuumeinen). Mutta El kuumetta. Nyt oon ihan valmis nukkumaan! Eilenhän mä nukahdin sohvalle työpäivän jälkeen. Otin 10min unet :) mikä on mulle hyvin epätavallista. Viimeks päivä torkkuja otin viime plussa kierrossa. Muutama alavatsa kramppi on tuntunut mutta eipä muuta. Voi kyllä kaikki johtua stressistä kun siskon tilanne on mikä on. Aiheuttaa ihan huonoa oloa... :sad001 Ainiin ja palellu on koko illan.
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti,älä nyt menetä uskoasi! Lääkkeitä on ja asioihin pystyy kuitenkin vaikuttamaan, vaikka siinä jokunen tovi menisikin :)

Pepelle onnea hyvistä ultrakuulumisista! Pienet pojat on ihania :Heartred

Nuuhkulla jännät paikat! :)
 
Muokattu viimeksi:
Voi Haikaranyytti, on kyllä rankkaa tuo. Voimia teille. Pidä ihmeessä taukoa täältä jos siltä tuntuu, mutta tule välillä käymään. Toivottavasti saatte ovulaatio-ongelmaan apua jos kerran asia on noin että ovuloit vain puoliksi.

Pepe: onnea että kaikki on hyvin! Mulle on kanssa poikia luvattu ja ne ovat myös tulleet:wink

Nuuhku ja Lucky: tsemppiä sinne testauksiin! Hyviä oireita!

Voi Katjusha, toivottavasti pääsette pian yrittämään taas. Muistan kun itselle valkeni tuo kkm siellä nt-ultrassa niin eniten ärsytti se, että niin paljon aikaa oli mennyt hukkaan. No nyt on vaan paljon enempi aikaa kulunut eikä vieläkään ole tärpännyt. Mutta sinä olet tullut kahdesti raskaaksi eiköhän se seuraavalla kerralla mene loppuun asti!

Täällä ovis kipujen perusteella ihan ovella. Talletteluja on tehty viimeksi viime yönä, että saa nähdä jaksaako mies vielä vaiko ei .
 
Kiitos nyytti ja rosann :Heartred katsotaan minne elämä kuljettaa!

Lucky: siis söin clomeja 5kk putkeen ei apua yhtään, tuli kystia. 4 päivän päästä alkaa terolut kuuri 3kk:ksi ( pidentämään luteaalivaihetta ja poistamaan kystaa ) sen jälkeen alkaa rintasyöpään käytetty lääke nimeltään : Femar.
Joten en halua enää clomeja niistä ei olli ku harmia. Ärsyttää va et mulle sanottiin vuosi sitten etten ovuloi ( vaikka papereissa oli että ovuloin mutta vain "puoliksi ) toiseksi ymmärrän väärin että clomit auttoi ovuloimaan vaikka oikeasti ovuloin kokoajan itse mut clomit ei tehny ovulaatiosta kokonaista eli yhtä tyhjän kanssa ollu tää hoitovuos... Se on kiva ku selitetää iha omia ja lapuissa lukkee omia. Saa nähdä minne meidän lapsettomuustiemme vie...

Pettymys, suru, viha ja epätoivo on suurimpia tunteita yli 2 vuoden yrittämisen jälkeen ja korostan viellä tunteita EPÄTOIVO JA PETTYMYS :sad001

Haikaranyytti

Ps. En häviä kokonaan käyn lukemassa aina välillä viestejänne :)
 
Kiitti tytöt :)
Ei tunnu ihan hetikään nuo tabletit auttavan ... Että ihan rauhallista täällä vielä.

Symppaan niin Haikaranyyttiä :/ ei oo kiva tunne. Turhauttavimpia hetkiä naiseudessa, kun ei millään meinaa onnistua, ei oo rakennusaineita ja vuodon alkaminen vääränä päivänä sotkee tutkimukset tai hoidot... Huhhuh. Mulla on siihen päälle vielä se kilppariongelma, jonka vuoksi mikään (edes taiten labrassa rakennellut alkiot) ei tartu ilman kortisonia.

Ja se on totta että kaikkia vaiheita ja lääkkeitä saa odotella vuosikausia. Meilläkin saatiin kortisoni mukaan vasta 5. kierroksella ja tarttumis% on 40, kun ennen tätä meni 20 munasolua pönttöön ilman yritystäkään kiinnittyä.

No, mutta mepä toivotaan että kaikki jotka ei oo jo paksuna on sitä PIAN, vauvoja tännepäin, tervetuloa!
 
Voi Haikaranyytti :) Ei taatusti ole helppoa. Saako kysyä missä te olette hoidoissa? Kun mun korvaan kuulostaa vähintäänkin oudolle. Onko sulla siis olleet clomit käytössä jo vuoden eikä niillä ole saatu yhtään kunnon follia aikaiseksi?

Toivotaan, että femarit auttaa kasvuongelmiin ja pääsette tekin kunnolla yrittämään! Kiva, kun et katoa ihan kokonaan.
 
Takaisin
Top